Posle nekog vremena mali apdejt:
Zatamnjena prednja stakla, posle 2 godine ispravljen lijevi blatobran (čisto ako se neko zapitao zašto sam auto većinom slikao samo sa dene strane

), uskoro ide na farbanje istog plus prednji branik i par nekih gluposti, a zatim dako ga malo izšmirglam (ispoliram).
I meni trenutno najmilija prepravka tj dorada - duplo dno u gepeku od Combi modela, koje preporučujem svim pacijentima koji vole da imaju uredan gepek bez stvari koje se tumbaju tamo-vamo. To izgleda ovako:

a ispod stane masu toga (rekviziti za plažu + kampovanje)


Dalje bih temu digao iz mrtvih sa par predloga šta posjetiti u CG i pokojom fotografijom (neusuđujem se ovo nazvati putopisom).
Jedna od najljepših dionica za vožnju je dionica od Slijepač Mosta put Pljevalja preko Pavinog polja i Kovrena (za one koji voze rutu preko Jabuke a mrzno im da se motaju krivinama oko Šavnika eto predloga kako "isPljevalja" da se spuste u kanjon Morače i dalje za PG. Priroda prelijepa, podsjeća me dosta na dionicu preko divčibara (sa uz dužno poštovanje neuopredivom boljim asfaltom).
Ovako to izgleda neposredno nakon skretanja sa glavnog puta Prijepolje-Bijelo polje u mjestu Slijepač most (ovo iznad je pruga Beograd-Bar).

a dalje to sve izgleda ovako


Nedaleko odavde postoji skretnica za nešto što jako podsjeća na meandre Uvca, s tim što se ovo malo drugačije zove - meandri Ćehotine. Sa glavnog puta imate nekih 1,2km laganog makadama a zatim 50-ak metara pješke sve dok se ispred Vas ne pojavi sledeći prizor:

Pljevlja i okolinu neću opisivati, većina Vas ste bar jednom prošli preko Jabuke na putu do CG primorja. Ono što Vam preporučujem da nakon što prođete kanjon Tare i popnete se put Žabljaka da na prvom putokazu za Šavnik (u selu Rasova) skrenete lijevo i zaobiđete Žabljak starim putem koji se pruža nevjerovatnim predjelima. Time ćete proći i pored Vražjeg jezera gdje to izgleda otpilike ovako:

Ko ima vremena, dalje preporučujem vožnju preko Bukovice do Boana a onda do Šavnika. Saobraćaja skoro i nema a predjeli su prelijepi, svaka krivina je za neku pauzu, piknik i sl.

Kada se siđe u selo Boan, na raskrsnici produžite pravo još nekih 1-2km, napušteni hotel Boan vrijedi vidjeti, selo koje sada ima par kuća je nekada imalo hotel, koji je bio pun (što turista, što putnika namjernika, što onih koji su nakon muzike petkom veče trebali da odspavaju ili nešto "oposle" ). Sada nažalost zjapi ovako prazan.
diesel fuel close to meOdavde se može nastaviti pravo, pa preko Krnje Jele, nevjerovatnim pejzažima i kanjonima doći do mjesta Mioska na glavnom putu Kolašin - Podgorica. Ko ima vremena preporučujem ali ne noću, ima na par mjesta suženja, ima par lošijih dionica. Međutim ko ide turitički i neće sunce i more da mu pobjegnu nidje za tih par sati uživanja kroz prirodu, toplo preporučujem. Ono što je zanimljivo jeste da ispod ovog prevoja (na visini od 1600m n.m.v.) postoji tunel, započet 1975 godine koji je sa obje strane započet i ubrzo radovi prekinuti i godinama se urgira da se završe pristupni putevi kako bi se Boan i Šavnik spojili sa Mioskom tj Jadranskom magistralom.
Na gore pomenutoj raskrsnici u Boanu kada skrenete oštro desno idete put Šavnika. Iznenađenje je kakav je put tadašnja vojska napravila a koji ide iz Šavnika u praktično niđe, ali uspijeva da odoli zubu vremena. Ovaj put vodi duž kanjona rijeke Bukovice, odakle se puni voda Diva.


Uglavnom dobrih 450km u jednom danu sa prosječnom potrosnjom od oko 6l/100km nije loše (nije da ne bi moglo i niže ali šta je tu je).