Pa kako misliš da ideš na merenje, i da sve uradiš regularno kad napred imaš 65%, nećeš proći merenje. Za napred se prolazi sa sasvim skoro provodnim folijama, da bi se sa fabričkim zatamnjenjem dobilo max 30%. Znači ako hoćeš da ideš na merenje i da dobiješ atest, te mora da skineš, da staviš neke skoro providne, pa da ideš da uradiš sve to. Čuo sam sinoć da će za zadnja biti potreban samo atest proizvođača folije, potvrdu izdaje onaj ko je ugradio folije, jer za zadnja nema ograničenja. Proizvođač je to atestirao, i već utvrdio koliki je stepen refleksije, kako se staklo raspršava u slučaju lomljenja i dr. Znači, na neki način za te folije je urađena homologacija. Za prednja je situacija drugačija, nemaju svi automobili istu fabričku zatamnjenost, pa zbog toga lepljenjem bilo koje folije mora da se prođe merenje da se izda atest. Ovo je jedina zdrava logika.
Za prednja će definitvno biti problem, ko neće da radi atest, sada je samo igra živaca kada će ih skinuti, da li sam ili kad dođe stani-pani... ja nemam prednja zatamnjena ali imam gore traku na šoferšajbni, nije široka, možda do unutrašnjeg retrovizora, odoh da je skinem da me ne bi drkali bezveze zbog sitnice.