Po Ross Tech-u, za grešku koju si izbacio, a to je: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference, kaže da je ventil N75 u defektu, ili creva nisu dobro povezana, ajde da kažemo da su creva dobra. Ali jeste da tako kaže, ali ne mora da bude N75, nego geometrija.... Moje razmišljanje je ovakvo: Kada ti je crevo na mestu, pod pretpostavkom da je geometrija zaglavila negde, znači da se ne pomera ili vrlo malo ima hod, vakum pokušava da je podigne, ali je ona zapekla, i jednog trenutka dođe malo veći pritisak i auto ode u safe mod.
Kada skineš crevo, znači vakum više nema, aktuator je skroz isključen, on ne pokušava da diže geometriju, zato nema povećanog pritiska, nema safe mod-a, auto i ole ide normalno, jer je varijabila na jednom te istom mestu....
Jer, da je varijabila dobra, tj. da nije zaglavila, kad skineš crevo, u momentu bi ti izbacilo istu grešku koju imaš, i auto bi išao nikako. Kako ti ide auto kad skineš crevo? Napisao si da ne izbacuje grešku i da ima malo veći pritisak, a kako ide? Dobro ubrzava?