Autor Tema: Golf 4 TDI prepunjavanje turbine  (Pročitano 19544 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Kiraj

  • VW Početnik
  • Poruke: 17
  • Lokacija: pancevo
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4
Golf 4 TDI prepunjavanje turbine
« poslato: Januar 26, 2017, 01:20:41 pre podne »
Imam problem sa AHF motorom varijabilna turbina.
U toku voznje kada stisnem auto u 4 brzini dodje do nekih 3200 obrtaja i ubaci turbinu u safe mod, kada sam ga zakacio na VAG baca gresku 00575 control difference.
Gledao sam i Grupu 11 na VAG-u jednostavno aktuelni pritisak je veci od zadatog,kada ga stisnem na oko 3000 obrtaja aktuelni pritisak stigne do 2500 mbar-a i tu ubaci turbinu u safe mod.
Probao sam da otkacim vakum crevo sto ide od N75 ventila do akutatora turbine, tada aktuelni pritisak od zadatog odstupa svega 200-300 mbar-a, i turbina ne prelazi 1900 mbar-a samim tim ne ulazi u safe mod znaci 4 brzinom mogu da ga stisnem i preko 4,500 obrtaja.

Da li neko zna u cemu bi mogao biti problem? i kako proveriti N75 ventil dal je ispravan?  :45

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 883
  • Age: 56
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +57/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Golf 4 TDI prepunjavanje turbine
« Odgovor #1 poslato: Januar 26, 2017, 09:49:07 pre podne »
Druže, ako si skinuo crevo što ide sa N75 na aktuator turbine, i auto ide iole normalno, zaglavila ti je varijabila turbine, i trenutno vakum nema funkciju, jer je ona zaglavila u nekom položaju. Probaj rukom da pokreneš stablo aktuatora što ide u turbinu ako ide teško, nema šta. Možeš i da uradiš test turbine u grupi 011, ali ne u mernim blokovima, nego u osnovnim podešavanjima (basic setings). Tada dijagnostika sama podiže obrtaje motora, a ti možeš da stojiš kod motora i gledaš koliko se diže stablo aktuatora. Isti problem imam.

Evo ti test turbine:
https://www.youtube.com/watch?v=CqpTWDnkfyU
https://www.youtube.com/watch?v=r5bV62N69ZU
https://www.youtube.com/watch?v=mo6qC9PIuJU

Evo kad je sve u redu, test i EGR i Turbine u vožnji:
https://www.youtube.com/watch?v=TxZp0y05tS0

Ovde kaže loš VNT aktuattor, ali ja mislim da je i ovde varijabila zaglavila:
https://www.youtube.com/watch?v=2pdKqHHimz4

Aj živeli! beer
« Poslednja izmena: Januar 26, 2017, 10:02:45 pre podne od strane knalek »
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže Kiraj

  • VW Početnik
  • Poruke: 17
  • Lokacija: pancevo
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4
Odg: Golf 4 TDI prepunjavanje turbine
« Odgovor #2 poslato: Januar 26, 2017, 12:49:39 posle podne »
Druže, ako si skinuo crevo što ide sa N75 na aktuator turbine.
Druze malopre sam probao da naprskam WD sprejem aktuator i polugicu, dobro sam naprskao i krenuo  da probam. Prvo mi ukljucio sejf mod na oko 3800 obrtaja, posle sam ugasio i upalio pa sam uspeo da doguram do 4300 i tek tad je upao u sejf, i posle par puta nije vise ni ulazio u sejf mod. Sta mislis dal aktuator glavi ili geometrija??? Hvala puno na snimcima!
« Poslednja izmena: Januar 26, 2017, 01:46:03 posle podne od strane Kiraj »

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 883
  • Age: 56
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +57/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Golf 4 TDI prepunjavanje turbine
« Odgovor #3 poslato: Januar 26, 2017, 01:44:52 posle podne »
Ma geometrija, sad si malo verovatno razradio geometriju, pa radi.. ali neće biti dugog veka. Tako sam i ja u avgustu prošle godine razradio baš lepo... Uopšte nije prepunjavao, na zadati pritisak od 1948 mbar, tačno toliko bio i aktuelni, znači u cifru, međutim nije bilo dugog veka. Posle mesec, mesec i po dana isto prepunjava. Sada jedva kleštima ako mogu da vrlo malo pokrenem polugu. Nisam probao da skinem crevo što ide sa N75, nije mi palo napamet, ali nema šta, ako si skinuo crevo, a on ide isto kao pre skidanja, znači da je geometrija zaglavila u jednom položaju. Jer da nije zaglavila geometrija, auto bi ti išao gore nego 1.6D, pa valjda znaš kako ide kad je u safe mod-u... Spremi se za čišćenje  mahac

Koliko ti je na leru na kanalu 011 u mernim blokovima zadati, a koliko aktuelni MAP? Pogledaj i javi!
« Poslednja izmena: Januar 26, 2017, 01:51:23 posle podne od strane knalek »
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže Kiraj

  • VW Početnik
  • Poruke: 17
  • Lokacija: pancevo
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4
Odg: Golf 4 TDI prepunjavanje turbine
« Odgovor #4 poslato: Januar 26, 2017, 01:59:40 posle podne »
Razumem druze al nije mi jasno, zasto kad je crevo iskljuceno ne prepunjava a kada ukljucim crevo prepunjava. Znaci da ipak N75 zakrece turbinu moguce je da varijabila glavi al isto tako je moguce i da akutator glavi. Ovih dana cu  probati da otkacim akutator od turbine ako je geometrija dobra,poluga bi morala prstom bez neke velike sile da se pomera... sumljam na akutator zato sto je sav zardjo ispod i od kad je auto...

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 883
  • Age: 56
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +57/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Golf 4 TDI prepunjavanje turbine
« Odgovor #5 poslato: Januar 26, 2017, 02:30:16 posle podne »
Po Ross Tech-u, za grešku koju si izbacio, a  to je: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference, kaže da je ventil N75 u defektu, ili creva nisu dobro povezana, ajde da kažemo da su creva dobra. Ali jeste da tako kaže, ali ne mora da bude N75, nego geometrija.... Moje razmišljanje je ovakvo: Kada ti je crevo na mestu, pod pretpostavkom da je geometrija zaglavila negde, znači da se ne pomera ili vrlo malo ima hod, vakum pokušava da je podigne, ali je ona zapekla, i jednog trenutka dođe malo veći pritisak i auto ode u safe mod.
Kada skineš crevo, znači vakum više nema, aktuator je skroz isključen, on ne pokušava da diže geometriju, zato nema povećanog pritiska, nema safe mod-a, auto i ole ide normalno, jer je varijabila na jednom te istom mestu....
Jer, da je varijabila dobra, tj. da nije zaglavila, kad skineš crevo, u momentu bi ti izbacilo istu grešku koju imaš, i auto bi išao nikako. Kako ti ide auto kad skineš crevo? Napisao si da ne izbacuje grešku i da ima malo veći pritisak, a kako ide? Dobro ubrzava?
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže Kiraj

  • VW Početnik
  • Poruke: 17
  • Lokacija: pancevo
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4
Odg: Golf 4 TDI prepunjavanje turbine
« Odgovor #6 poslato: Januar 26, 2017, 02:50:09 posle podne »
Merio sam vakum metrom pritisak iz N75 ventila ka turbini, kada stisnem gas nabije kao i po knjizi -0,6 bar-a. A na leru pritisak je oko -0.3 bar-a. Vakum creva sam proverio tako sto sam dovod vakuma sa vakum pumpe vezao direktno na N75 ventil naravno sa neprovratnim ventilom i potpuno isto se ponasa. Moze biti da turbina glavi, a moze da se desi i da aktuator zaglavi i samim tim turbina ostane zaglavljena. Sve je ovo napamet dok ne otkacim aktuator od turbine nmg nista provereno da zakljucim, mada ako mora skinucu turbinu na prolece jer sad nemam gde  cold
Generalno prezadovoljan sam ovom cetvorkom i mislim da su motori sa Bosch pumpom mnogo pouzdaniji nego PD motori.... Kolega hvala punoo na savetima, definitivno se vise razumete od mene, probacu danas ono prvo sto ste rekli u vagu da uradim pa da pogledam dijagrame.
 
« Poslednja izmena: Januar 26, 2017, 02:55:27 posle podne od strane Kiraj »

Van mreže Figo

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 761
  • Age: 29
  • Lokacija: Beograd-Borča
  • Karma: +22/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Mk4 gti USA
Odg: Golf 4 TDI prepunjavanje turbine
« Odgovor #7 poslato: Januar 26, 2017, 07:00:47 posle podne »
Dobro proveri te vakuume, ne znam da li ih ima kao kod mene (1.8t) ali mene ebu posteno  :26

pekar

  • Gost
Odg: Golf 4 TDI prepunjavanje turbine
« Odgovor #8 poslato: Februar 11, 2017, 03:11:02 posle podne »
probaj sa drugim protokomerom

pekar

  • Gost
Odg: Golf 4 TDI prepunjavanje turbine
« Odgovor #9 poslato: Februar 12, 2017, 07:47:59 posle podne »
njega nikada i nece prijaviti, jer skoro pa nikad ne crkne skroz i uvek daje neke parametre da je ziv,ali lose od onih koji trebaju biti ;) a u dosta slucajeva je bio glavni problem, nista te ne kosta ako imas od nekog pozajmiti za probu koji je ispravan  i da je original bosch-ov

Van mreže denigs

  • VW Početnik
  • Poruke: 97
  • Age: 43
  • Lokacija: gospić
  • Karma: +1/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 4 tdi pd 2002
Odg: Golf 4 TDI prepunjavanje turbine
« Odgovor #10 poslato: Februar 12, 2017, 10:37:32 posle podne »
bem li ga mjenja sam ga nema ni puna godina stavio novi a vidit cu jer vec sam polako lud od vrtenja kljuce i sto je zajebano kad pretices pa kad ode u safe