Autor Tema: Pomoć oko osovinice uljne pumpe...  (Pročitano 9448 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9979
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +222/-54
  • Auto: Lada 2104
Odg: Pomoć oko osovinice uljne pumpe...
« Odgovor #20 poslato: Septembar 03, 2016, 04:24:47 pre podne »
Jel znate onu staru kinesku poslovicu?

Zrnojed

  • Gost
Odg: Pomoć oko osovinice uljne pumpe...
« Odgovor #21 poslato: Septembar 03, 2016, 05:07:47 posle podne »
Ne diraj osovinicu dok ne prokliza?

Sent from my SM-N900 using Tapatalk


Van mreže salek

  • VW Početnik
  • Poruke: 48
  • Lokacija: ruma
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: PassatB6 2.0TDI comfortline
Odg: Pomoć oko osovinice uljne pumpe...
« Odgovor #22 poslato: Septembar 03, 2016, 09:37:44 posle podne »
Ne bi ja mogao voziti miran da nisam promenio te balansere, i svakom bi preporučio da promeni uljnu i stavi od 1.9.....dovoljno je videti kako izgleda jedna, pa druga, videti sistem pogona, i sve bude jasno.
Još jednom, ako se ipak odlučite na remont postojeće 2.0 uljne, onda baš kod proverenog majstora kojia je to radio  xx   puta congratulations
Sama promena osovinice od 700 RSD nije nikakvo rešenje, osim ako ne prelaziš godišnje 2.000 km i prodaješ auto za dve godine npr.

Van mreže tasa

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 449
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +6/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b6 2.0tdi
Odg: Pomoć oko osovinice uljne pumpe...
« Odgovor #23 poslato: Septembar 04, 2016, 11:35:06 pre podne »
Nego u čemu je poenta?

Sent from my SM-N900 using Tapatalk



Ako sam neswto naucio od shvaba, a to je da svaki deo koji prave, i deo koji je klizni, opruzni itd.. oni nikad nece na jednom sklopu napraviti da svi delovi tog sklopa budu iste cvrstoce (HRC i HRB)-rokveli. vec uvek idu logikom da jedan deo mora brze da strada i da bude zamenski, nego da stave istu cvrstocu i da onda sve haoticno strada.U ovom slucaju to je zamenska osovinica.
Kad vam se upali lapmica ulja, odmah ali odmah gasis auto i nema greske, zamenis i teras. Ako budete pametni pa ugasis pa krenes prvo ode turbo itd redom....al ne bitno, duga i siroka prica.

Jedno pitanje za poznavaoce, da li zamenska pumpa, sto kazu od 1.9 ima dovoljno da ne kazem snage vec da li moze da isto tako dobro radi ''podmazivanje'' kao i njegova original?
« Poslednja izmena: Septembar 04, 2016, 11:39:47 pre podne od strane tasa »
Dzaba ti 100 konja, kada je magarac za volanom :-)))

Van mreže boćanac GTD

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2809
  • Age: 32
  • Lokacija: Gornji Milanovac-Kragujevac
  • Karma: +93/-22
  • Pol: Muškarac
  • Mašinac
Odg: Pomoć oko osovinice uljne pumpe...
« Odgovor #24 poslato: Septembar 04, 2016, 01:52:52 posle podne »
Nisu Nemci taj proces izmislili i nije to naucna fantastika, tako se izradjuju delovi u bilo kom masinskom sklopu (od IMT-a pa do majbaha) gde imas trenja i habanja.
To se i u Srbiji nauci vrlo dobri ;-) 

Послато са LG-D373 уз помоћ Тапатока