Nego u čemu je poenta?
Sent from my SM-N900 using Tapatalk
Ako sam neswto naucio od shvaba, a to je da svaki deo koji prave, i deo koji je klizni, opruzni itd.. oni nikad nece na jednom sklopu napraviti da svi delovi tog sklopa budu iste cvrstoce (HRC i HRB)-rokveli. vec uvek idu logikom da jedan deo mora brze da strada i da bude zamenski, nego da stave istu cvrstocu i da onda sve haoticno strada.U ovom slucaju to je zamenska osovinica.
Kad vam se upali lapmica ulja, odmah ali odmah gasis auto i nema greske, zamenis i teras. Ako budete pametni pa ugasis pa krenes prvo ode turbo itd redom....al ne bitno, duga i siroka prica.
Jedno pitanje za poznavaoce, da li zamenska pumpa, sto kazu od 1.9 ima dovoljno da ne kazem snage vec da li moze da isto tako dobro radi ''podmazivanje'' kao i njegova original?