Nemojte da se ljutite, ali nemate vi iskustvo cim pricate tako.Ovo mi je vec ko zna koji auto po redu koji ima dpf-fap.kakvo forsiranje.
Dpf nije zamisljen da ce da oprasta samo onima koji "prze po gasu".jednostavno mora da se napuni kad tad, a samo neuk moze da przi po gasu.Takodje i ako vozite ostrije po gradu on zbog stalnih prebacivanja brzina ima povecan dovod goriva u odnosu na kiseonik pa je stoga
nakupljanje cadji u DPF-u cesce nego kod ljudi koji voze vise vangradsku relaciju.Nije zamisao da se dpf cisti velikim obrtajima i velikim brzinam.To bi bilo totalno u suprotnosti sa zakonima o bezbenosti.neki proizvodjaci cak kazu da je nephodno voziti pribliznom brzinom od oko 80 kmh neprekidno priblizno 20 minuta.Time se cadj zasigurno izbacuje van gradskog jezgra jer nigde ne mozete osim na regionalinim i autoputevima da ostvarite neprekidnu voznju od 20 min.Nakon mnogo neuspeha sa regenracijom noviji automobili mogu to da urade i u mestu i sobzirom da imaju sistem za spaljiveanje nije neophodno da se GONI auto brzo i ostro da bi on to uradio.Samo je neophodna radna temperatura da bi to otpoceo.
Druze Sire ili Siru . . .
RTFM (eng. skracenica) od svog auta . . . Ili bar nekog slicnog . . .
Fino je podeliti iskustva, ali ubedjivati druge sta da rade, samo kad si u nesto siguran, makar 50% . . . Pusti te price rekao mi Mico varnica ili kumov dobar drug, a i komsinka Jela je nesto oko toga pominjala, pa eto . . .
Prvo dpf ne izbacuje cadj vec je sagoreva . . . Jedino moguce izbacivanje cadji na dpf je da se fizicki skine s vozila i istrese naopacke, a dok radi u sistemu dpf SAGOREVA cadj

A da bi nesto zapalio potrebna je temperatura, gorivo (CADJ) i na kraju vatrenog trougla, kiseonik.
Kazes nisu potrebni obrtaji da izduvas DPF? Sta ce da digne temperaturu DPFa na malim obrtajima? Tvrdnja nema veze sa vezom . . .
Kazes vozis 80 20 minuta, e ovde ima neke istine, ali samo pod uslovom da vozis 80 trecom ili jos bolje drugom, a ne petom ili sestom?
Zasto?
Zato da bi motor radio u obrtajima preko 3 K obrtaja 20 minuta, a da bi mogao da ugreje cadj na temperaturu paljenja . . .
Slazem se da nije potrebno jurcati zbog dpfa, ali sigurno nije potrebno unistavati motor voznjom ispod normalnih normi, a zarad ustede goriva.
Za stedljive preporucujem biciklu ili camac na vesla, to nis ne trosi . . .
Takodje kod standstill regeneracije iliti regeneracija u mirovinii, motor vitla do 4.000 obrtaja preko 15 minuta? Po tvojoj tvrdnji trebalo bi to na leru da se odradi ili dok skoknes do na pijac, naravno saltajuci na ispod 1.500 obrtaja . . .
Nek su ti sasrecom sve buduce regeneracije . . .