Autor Tema: Passat b6 pali ventilator  (Pročitano 18352 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže niksto90

  • VW Početnik
  • Poruke: 34
  • Age: 35
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
Passat b6 pali ventilator
« poslato: Mart 07, 2016, 10:04:06 pre podne »
Pozdrav svima!

U pitanju je passat b6 2.0tdi 103kW, CR motor. Desava se ranije retko sada sve cesce da kada se zagreje motor, obrtaji na ler skoce na 1.000 (ne varira broj obrtaja), i upali ventilator. Ugasim auto ventilator radi nekih 15-20sec i ugasi se. Ili ugasim auto, upalim ponovo, i ventilator se ugasi i obrtaji se stabilizuju na 800-850.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Zrnojed

  • Gost
Odg: Passat b6 pali ventilator
« Odgovor #1 poslato: Mart 08, 2016, 12:22:17 posle podne »
Regeneracija u toku. Vozi malo i van grada.

Sent from China


Van mreže niksto90

  • VW Početnik
  • Poruke: 34
  • Age: 35
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat b6 pali ventilator
« Odgovor #2 poslato: Mart 08, 2016, 12:35:36 posle podne »
Pretpostavio sam jer sam citao nesto o tome, da dize obrtaje na regeneraciji dpf, ali mi je bio sumnjivo zasto se pali ventilator. Vozio sam ga juce na otvorenom na 3000-3500rpm i za sada je sve ok. Hvala


Sent from my iPhone using Tapatalk

Van mreže Sir

  • VW Početnik
  • Poruke: 15
  • Lokacija: Sabac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat cc
Odg: Passat b6 pali ventilator
« Odgovor #3 poslato: Jun 19, 2016, 10:30:01 posle podne »
To se i meni desilo, ali nisam znao da je to u pitanju.Meni citav minut i vise nije hteo da ugasi ventilator.vec sam pomislio da je neki kvar u pitanju.Najbolje odmah uraditi voznjicu.Ali licno mislim da ne mora da se forsira sa 3000 i vise obrtaja, jer sam sledeci dan isao na duzi put ali regionalnim putevima i uradio je regenraciju.U povratku sam isao auto putem i za neverovati je da mi je imao potrosnju samo 5,4 litre pri 140kmh.Nije bilo vetra u ledja a inace mi je potrosnja pri toj brzini bila 6 litara.inace da li neko zna koliko je pouzdan merac momentalne i uopšte potrosnje.nesto nikako da naspem do vrha da probam od cepa do cepa.

Van mreže iwcham1979

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2200
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +32/-66
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat b6 pali ventilator
« Odgovor #4 poslato: Jun 20, 2016, 08:31:31 pre podne »
Dovoljno je samo da se vozi, ali sto brze to pre odradi regen. Radi odmah kad poveca obrtaje, ako ga prekidas 5-6 puta, upalice sijalicu. Kad pokusava cesto aktivno da odradi regen, onda ubrizgava i dodatnu kolicinu goriva, a to gorivo zavrsava u ulju... Ako se cesto vozi po gradu i stani -kreni, dobro je da se vozi brzo prvi duzi put po auto putu, da bi isparilo gorivo koje se pomesalo sa uljem... Taj dpf je tesko sranje, ali po meni bolje je da ostane tu gde je, nego da se skida, budzi, prcka po ecu i sl...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ne uči svinju da peva. Em gubiš vreme, em nerviraš svinju!

Van mreže Slobodan.

  • VW Početnik
  • Poruke: 124
  • Lokacija: Klondajk
  • Karma: +4/-36
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf2 paja b6
Odg: Passat b6 pali ventilator
« Odgovor #5 poslato: Jun 20, 2016, 01:39:10 posle podne »
Nema regeneracije ako ga vozis ostrije ,regeneracija muci ove sto stekaju i sparaju na gasu satro stedeci gorivo.Kad mu das zisku preko 3000 obrtaja  sam se on cisti jer tad egr ostaje zatvoren Za 200 000 km moj pasat nikada nije upalio lampicu za regeneraciju

Van mreže Sir

  • VW Početnik
  • Poruke: 15
  • Lokacija: Sabac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat cc
Odg: Passat b6 pali ventilator
« Odgovor #6 poslato: Jun 20, 2016, 08:26:52 posle podne »
Nemojte da se ljutite, ali nemate vi iskustvo cim pricate tako.Ovo mi je vec ko zna koji auto po redu koji ima dpf-fap.kakvo forsiranje.
Dpf nije zamisljen da ce da oprasta samo onima koji "prze po gasu".jednostavno mora da se napuni kad tad, a samo neuk moze da przi po gasu.Takodje i ako vozite ostrije po gradu on zbog stalnih prebacivanja brzina ima povecan dovod goriva u odnosu na kiseonik pa je stoga
nakupljanje cadji u DPF-u cesce nego kod ljudi koji voze vise vangradsku relaciju.Nije zamisao da se dpf cisti velikim obrtajima i velikim brzinam.To bi bilo totalno u suprotnosti sa zakonima o bezbenosti.neki proizvodjaci cak kazu da je nephodno voziti pribliznom brzinom od oko 80 kmh neprekidno priblizno 20 minuta.Time se cadj zasigurno izbacuje van gradskog jezgra jer nigde ne mozete osim na regionalinim i autoputevima da ostvarite neprekidnu voznju od 20 min.Nakon mnogo neuspeha sa regenracijom noviji automobili mogu to da urade i u mestu i sobzirom da imaju sistem za spaljiveanje nije neophodno da se GONI auto brzo i ostro da bi on to uradio.Samo je neophodna radna temperatura da bi to otpoceo.

Van mreže iwcham1979

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2200
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +32/-66
  • Pol: Muškarac
Passat b6 pali ventilator
« Odgovor #7 poslato: Jun 20, 2016, 08:34:27 posle podne »
Da, ali nije finta u nekom stekanju niti przenju, vec u kontinuiranoj voznji gde se steku uslovi za "spontani" regen. Ni ja kada sam isao po 60km auto putem bar jednom u 10 dana nisam primetio, a vozio sam na oko 2000rpm. Ali kad uhvatim 2 nedelje samo podji, prva, druga, semafor, vrtic, zenu na posao, drugo dete u skolu, ja na posao, pa oko 15h isto to samo nazad, gde predjem dnevno 10km a da motor ne moze ni da se zagreje, e onda nema gde nego da proba aktivno da odradi regen.


Sent from my iPhone using Tapatalk
« Poslednja izmena: Jun 20, 2016, 08:38:32 posle podne od strane iwcham1979 »
Ne uči svinju da peva. Em gubiš vreme, em nerviraš svinju!

Van mreže jurimo30

  • VW Početnik
  • Poruke: 118
  • Age: 42
  • Lokacija: zemun
  • Karma: +2/-12
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat b6 pali ventilator
« Odgovor #8 poslato: Jun 20, 2016, 08:42:40 posle podne »
To se i meni desilo, ali nisam znao da je to u pitanju.Meni citav minut i vise nije hteo da ugasi ventilator.vec sam pomislio da je neki kvar u pitanju.Najbolje odmah uraditi voznjicu.Ali licno mislim da ne mora da se forsira sa 3000 i vise obrtaja, jer sam sledeci dan isao na duzi put ali regionalnim putevima i uradio je regenraciju.U povratku sam isao auto putem i za neverovati je da mi je imao potrosnju samo 5,4 litre pri 140kmh.Nije bilo vetra u ledja a inace mi je potrosnja pri toj brzini bila 6 litara.inace da li neko zna koliko je pouzdan merac momentalne i uopšte potrosnje.nesto nikako da naspem do vrha da probam od cepa do cepa.

momentalna ti nista ne znaci jer stalno varira.a sto se tice prosecne potrosnje po bordu meni konstantno pokazuje oko pola litre vise.pasat 1.9 74kw je u pitanju.kad sipam do cepa uvek je pola litra manje nego na kompu

Van mreže Sir

  • VW Početnik
  • Poruke: 15
  • Lokacija: Sabac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat cc
Odg: Passat b6 pali ventilator
« Odgovor #9 poslato: Jun 20, 2016, 08:57:43 posle podne »
Uf gde cu manje.ja mislim posto je 2011 da su nesto namerno ceprkali po kompu da pokazuje manje.znate ono sto su provaljeni o manje gasova.A manje gasova je i manja potrosnja.Moram ovih dana da ga napunim do vrha i da konacno iskljucim sumnju.

Van mreže Slobodan.

  • VW Početnik
  • Poruke: 124
  • Lokacija: Klondajk
  • Karma: +4/-36
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf2 paja b6
Odg: Passat b6 pali ventilator
« Odgovor #10 poslato: Jun 20, 2016, 09:33:36 posle podne »
Samo gas u patos i sva cadj ce biti sprzena i izbacena.Posle drapanja po auto putu kod mene na paji motor samo prede a ceo izduvni sistem kvrcka od sagorevanja izduv se beli kao na benzincu. celebrate

Van mreže iwcham1979

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2200
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +32/-66
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat b6 pali ventilator
« Odgovor #11 poslato: Jun 20, 2016, 10:09:53 posle podne »
moze i tako :))


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ne uči svinju da peva. Em gubiš vreme, em nerviraš svinju!

Van mreže Slobodan.

  • VW Početnik
  • Poruke: 124
  • Lokacija: Klondajk
  • Karma: +4/-36
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf2 paja b6
Odg: Passat b6 pali ventilator
« Odgovor #12 poslato: Jun 21, 2016, 02:39:45 pre podne »
To mu je  ona prava "regeneracija" tu se on ocisti od svih eventualnih cestica cadji .Dam mu sve sto treba
pa i preko toga ulje menjam na 10.000 uvek 504 507 u dsg menjacu ulje i filter dobije na 40.000 km i samo gas u patos nikad mu nista nije otkazalo niti je do sad bilo neke greske .Svi sto nesto stekaju i sparaju vidim muke muce a ovaj moj paja samo sapuce

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 56
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: Passat b6 pali ventilator
« Odgovor #13 poslato: Jun 21, 2016, 07:09:45 posle podne »
Nemojte da se ljutite, ali nemate vi iskustvo cim pricate tako.Ovo mi je vec ko zna koji auto po redu koji ima dpf-fap.kakvo forsiranje.
Dpf nije zamisljen da ce da oprasta samo onima koji "prze po gasu".jednostavno mora da se napuni kad tad, a samo neuk moze da przi po gasu.Takodje i ako vozite ostrije po gradu on zbog stalnih prebacivanja brzina ima povecan dovod goriva u odnosu na kiseonik pa je stoga
nakupljanje cadji u DPF-u cesce nego kod ljudi koji voze vise vangradsku relaciju.Nije zamisao da se dpf cisti velikim obrtajima i velikim brzinam.To bi bilo totalno u suprotnosti sa zakonima o bezbenosti.neki proizvodjaci cak kazu da je nephodno voziti pribliznom brzinom od oko 80 kmh neprekidno priblizno 20 minuta.Time se cadj zasigurno izbacuje van gradskog jezgra jer nigde ne mozete osim na regionalinim i autoputevima da ostvarite neprekidnu voznju od 20 min.Nakon mnogo neuspeha sa regenracijom noviji automobili mogu to da urade i u mestu i sobzirom da imaju sistem za spaljiveanje nije neophodno da se GONI auto brzo i ostro da bi on to uradio.Samo je neophodna radna temperatura da bi to otpoceo.
Druze Sire ili Siru . . .
RTFM (eng. skracenica) od svog auta . . . Ili bar nekog slicnog . . .
Fino je podeliti iskustva, ali ubedjivati druge sta da rade, samo kad si u nesto siguran, makar 50% . . . Pusti te price rekao mi Mico varnica ili kumov dobar drug, a i komsinka Jela je nesto oko toga pominjala, pa eto . . .
Prvo dpf ne izbacuje cadj vec je sagoreva . . . Jedino moguce izbacivanje cadji na dpf je  da se fizicki skine s vozila i istrese naopacke, a dok radi u sistemu dpf SAGOREVA cadj ;) A da bi nesto zapalio potrebna je temperatura, gorivo (CADJ) i na kraju vatrenog trougla, kiseonik.
Kazes nisu potrebni obrtaji da izduvas DPF? Sta ce da digne temperaturu DPFa na malim obrtajima? Tvrdnja nema veze sa vezom . . .
Kazes vozis 80 20 minuta, e ovde ima neke istine, ali samo pod uslovom da vozis 80 trecom ili jos bolje drugom, a ne petom ili sestom?
Zasto?
Zato da bi motor radio u obrtajima preko 3 K obrtaja 20 minuta, a da bi mogao da ugreje cadj na temperaturu paljenja . . .
Slazem se da nije potrebno jurcati zbog dpfa, ali sigurno nije potrebno unistavati motor voznjom ispod normalnih normi, a zarad ustede goriva.
Za stedljive preporucujem biciklu ili camac na vesla, to nis ne trosi  . . .
Takodje kod standstill regeneracije iliti regeneracija u mirovinii, motor vitla do 4.000 obrtaja preko 15 minuta? Po tvojoj tvrdnji trebalo bi to na leru da se odradi ili dok skoknes do na pijac, naravno saltajuci na ispod 1.500 obrtaja . . .

Nek su ti sasrecom sve buduce regeneracije . . .

Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže Sir

  • VW Početnik
  • Poruke: 15
  • Lokacija: Sabac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat cc
Odg: Passat b6 pali ventilator
« Odgovor #14 poslato: Jun 21, 2016, 09:05:43 posle podne »
Ne zelim da ubedjujem bilo koga.Jedini put do sada na vw sam imao regeneraciju pre desetak dana.Uradio sam je laganom voznjom prema Bgd preko Nikinaca i ostalih sela.Ovo mi je vec peti automobil koji imam sa DPF-FAP.Vec deset godina vozim automobilie sa DPf.Prvi sa dpf je bio Reno.Izvinjavam se na losoj informaciji da izbacuje cadj, jer  izbacuje belicast dim koji je jedva vidljiv i kao i svaka materija koja ne moze da se unisti i on izbaci neki vid zagadjivaca, ali ne u toj meri kao cadj, pa se otuda misli daje skroz cista regeneracija, ali uopšte nije.Ne vidim razlog za forsiranjem masine i ne zelim da ubedjujem ljude.Neka voze koliko hoce brzo i time pospesuju svoj automobil.Forsirana regeneracija u servisu ne moze da se meri sa regeneracijom koja se desava normalnim putem.Za forsiranu regeneraciju bi trebalo cak i ulje zameniti nakon iste, jer ima totalno drugacije parametre koje im servisna dijagnostika zadaje.U nekim servisima sa vise iskustva traze na uvid kada je menjan zupcasti kais, jer kada se radi forsirana regenracija, tada i ide u visoke obrtaje i menja rezime rada, pa je rizik od pucanja starog kaisa mnogo veci.
Nadam se da se niko ne ljuti sto delim iskustvo koje imam, a ako bas gresim u tome vi mi nemojte zameriti.Da nekada na starijim motorima sa drugacijim ubrizgavanjima je trebalo da se forsira, ali CR motori to sada rade drugacije..Moj automobil je uradio regenraciju sa brzinom ne vecom od 80 do 100 kmh i to u 6 stepenu.DSG je pa je sam menjao kad je trebalo.Meni je samo bilo interesantno sto je palio ventilator, jer mi se to nije desavalo kod prethodnih modela, pa sam pomislio da je nekakav kvar u pitanju, ali ocigledno tako pocinje regeneraciju.
Nisam citao manual o modelu koji vozim, ali mi je neobicno posle vaseg iskustva da je on ipak uradio na isti nacin kao i reno, alfa ....Sa modelima koje sam naveo nisam imao nikakvih problema kao ni sa ovim pasatom.Hajde sledeci put cu saltati sam u nize stepene.Nije mi tesko, ali kao sto neki servisi preporucuju ne treba juriti i time narusavati bezbednost.

Evo rekoh da ne budem da nisam gledao RTFM, ali u mom rtfm nema nikakvo uputstvo za dpf, kao sto je to nekada bilo.Ima za adblue.Pozovem drugara koji radi u ovl.mrezi vw i po broju karoserije kaze da je za 2012 i da nije predvidjeno da mora da pise u uputstvu jer 99 posto ljudi i ne zna sta je dpf, a kamoli da prepozna kada on to otpocinje.Sada je u novim modelima to predvidjeno da moze da radi i u mestu, jer kaze mi da samo zamislim koliko je bilo nemackih penzonera koji su vozili dsg i koji su vozili uobicajeno i to nisu praktikovali pa su kao i francuzi uveli da moze regeneraciju da uradi i u mestu, mada je najbolje da se to odigra u voznji.kaze dalje da nije neophodno da mora da se turira jer je beli dim azotni oksid koji svakako izlazi u obliku pare i nije neophodno da mora da se forsira.i dalje je u servisu nesto drugo ako se bas dotera do toga da se regeneracije prekidaju vise puta uzastopno pa mora u servis.
Kako god bilo samo kazem, a svako prema svojoj volji.
« Poslednja izmena: Jun 21, 2016, 10:00:40 posle podne od strane Sir »

Van mreže Slobodan.

  • VW Početnik
  • Poruke: 124
  • Lokacija: Klondajk
  • Karma: +4/-36
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf2 paja b6
Odg: Passat b6 pali ventilator
« Odgovor #15 poslato: Jun 23, 2016, 03:40:43 pre podne »
Ucestale regeneracije su dokaz da se negde "gresi" po mom iskustvu ostrom voznjom sam dokazao da regeneracije nema kad se masina lepo izduva dakle ipak motoru pasu obrtaji

Van mreže Bocko88

  • VW Početnik
  • Poruke: 93
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +1/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2.0 TDI
Odg: Passat b6 pali ventilator
« Odgovor #16 poslato: Jun 25, 2016, 01:17:13 pre podne »
Isti problem se meni juce javio na golf 5 2.0 tdi, ujutru sam ga upalio i digao je sa 800 na 1000 obrtaja i drzi tako i upaljeni su ventilatori, ugasim pa upalim auto radi 30sec na 800 i digne na 1000, juce sam prosao 600km prosecna brzina 140 autoputem problem je i dalje tu, oterao sam ga na servis, na dijagnostici je izbacio neku gresu sutra cu znati sta je tacno pa javljam koliko mi je majstor rekao moze biti neki senzor, neko crevo...
« Poslednja izmena: Jun 25, 2016, 01:19:14 pre podne od strane Bocko88 »

Van mreže topmarko

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2563
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +191/-14
  • Pol: Muškarac
  • Firefighter K-540
  • Auto: golf

Van mreže Bocko88

  • VW Početnik
  • Poruke: 93
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +1/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2.0 TDI
Odg: Passat b6 pali ventilator
« Odgovor #18 poslato: Jun 26, 2016, 08:33:36 posle podne »
Bio sam na dijagnostiku, izbacuje gresku P1643, taj decko zaduzen za te vrste problema nije bio tu da bi saznao vise o toj greski, ukoliko neko zna nesto vise i ovome bilo bi lepo da podeli sa nama.

pekar

  • Gost
Odg: Passat b6 pali ventilator
« Odgovor #19 poslato: Jun 26, 2016, 09:32:12 posle podne »