Autor Tema: Problem sa Passatom b5 1,9 TDI  (Pročitano 7114 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže passat-tdi

  • VW Početnik
  • Poruke: 17
  • Lokacija: Hercegovina
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B5 1-9tdi 85kw
Problem sa Passatom b5 1,9 TDI
« poslato: Avgust 29, 2015, 11:23:49 posle podne »
Pozdrav ljubiteljima VW :).
Imam problem sa mojim kolima, u pitanju je VW Passat 1,9 TDI, 85kw, ATJ.
Naime, desavaju se kratki prekidi u radi, seckanja, i to ili na leru ili u drugoj brzini, uglavnom kad u drugoj brzini na manjim ili vecim uzbrdicama usporim na oko 1000-1300 obrtaja i onda lagano dodavam gas i pocne da trza. Ti prekidi u radu se desavaju uglavnom kad je auto zagrijan. Gledao sam mjerne jedinice dizni, i najlosija je treca koja ode u minus do 0,8. Trazeci rjesenje problema naisao sam na to da mi ne radi ko zna od kad pumpa u rezervoaru, relej pumpe nije radio. Sad je to ok ali opet se desava. ili tripujem ili mi ranije crijeva od goriva nisu bila vrela kao sad, sad kad dohvatim do rezervoara bude bas bas dobro topal.
Jel imao neko slican problem? Hvala Vam svima unaprijed...

Van mreže 2busy

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2604
  • Age: 41
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +92/-53
  • Pol: Muškarac
  • Family guy
Odg: Problem sa Passatom b5 1,9 TDI
« Odgovor #1 poslato: Avgust 30, 2015, 08:32:49 pre podne »
Da li dimi?Da li se to dešava pre nego što postigne radnu temperaturu?
Rupa + alu felna = Reparirano rame

Van mreže passat-tdi

  • VW Početnik
  • Poruke: 17
  • Lokacija: Hercegovina
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B5 1-9tdi 85kw
Odg: Problem sa Passatom b5 1,9 TDI
« Odgovor #2 poslato: Avgust 30, 2015, 09:55:34 pre podne »
Ne dimi uopste, malo dima izbaci u trenutku paljenja i to je to. A to se desava samo kad je zagrijan, dok je hladan to se jos desilo nije. Filteri svi mijenjani, mali servis radim na 7-8000 km.

Van mreže 2busy

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2604
  • Age: 41
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +92/-53
  • Pol: Muškarac
  • Family guy
Odg: Problem sa Passatom b5 1,9 TDI
« Odgovor #3 poslato: Avgust 30, 2015, 10:19:28 pre podne »
Dizne.Moraš ih skidati.
Rupa + alu felna = Reparirano rame

Van mreže passat-tdi

  • VW Početnik
  • Poruke: 17
  • Lokacija: Hercegovina
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B5 1-9tdi 85kw
Odg: Problem sa Passatom b5 1,9 TDI
« Odgovor #4 poslato: Avgust 30, 2015, 11:49:44 pre podne »
Nadam se da nisu dizne, jer po mjerenjima nisu toliko lose da zezaju. Recimo da su dizne, jel ima neko da to remontuje da valja? ili mislis samo ocistiti i zamjeniti gumice?
Ja se nekako tjesim da moze biti do podizaca ventila...Nisu bas idealni, kad se upali auto kucnu nekoliko puta, ima ih nekoliko sto su mekani, tj propadaju. Onako gledajuci bregastu izgleda ok, nije promjenila boju na bregovima, ne vide se tragovi potrosenosti...
Ma mora biti da je neko imao ovakav problem, pomoc bi mi dobro dosla jer sve oko ovog auta je skupa igranka ako se luta i mijenja sve redom...

Van mreže mboy87

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1727
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +28/-10
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 4 1.9 TDI
Odg: Problem sa Passatom b5 1,9 TDI
« Odgovor #5 poslato: Avgust 30, 2015, 11:53:15 pre podne »
Za pocetak ocisti dizne,mozda resis problem a i nece mu skoditi sigurno cak i da nije problem u njima.

Van mreže passat-tdi

  • VW Početnik
  • Poruke: 17
  • Lokacija: Hercegovina
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B5 1-9tdi 85kw
Odg: Problem sa Passatom b5 1,9 TDI
« Odgovor #6 poslato: Avgust 30, 2015, 12:12:12 posle podne »
Sad krenem do prodavnice, upalim ga ladnog i odmah krene do cima, i to na leru ponekad prekid a uz svaku stranu kad lagano presaltam iz 1 u 2 tada cimne svaki put, sad poceo i ladan da cima.
@mboy87: Mislis na ciscenje aditivom ili skidanje i ciscenje? Kod mene na jugu hercegovine malo je teze naci nekoga ko ima ultrazvucno ciscenje...
Prije par dana kupio Liqui Moly diesel Spulung, za ciscenje dizni, pustio ga na to da radi nekih 20min, nista specijalno nisam osjetio osim dok je na aditivu radio nisam cuo niti jedan prekid u radu. Sinoc sam opet kupio isti aditiv i usuo na pun tank.

Van mreže mboy87

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1727
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +28/-10
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 4 1.9 TDI
Odg: Problem sa Passatom b5 1,9 TDI
« Odgovor #7 poslato: Avgust 30, 2015, 12:18:12 posle podne »

Van mreže passat-tdi

  • VW Početnik
  • Poruke: 17
  • Lokacija: Hercegovina
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B5 1-9tdi 85kw
Odg: Problem sa Passatom b5 1,9 TDI
« Odgovor #8 poslato: Avgust 30, 2015, 12:28:27 posle podne »
Sve sam isto radio samo sto na povratno crijevo nisam stavio filter  :14. Trebao bih ponoviti ovo sutra, ali cu da stavim mali filter...

Van mreže mboy87

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1727
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +28/-10
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 4 1.9 TDI
Odg: Problem sa Passatom b5 1,9 TDI
« Odgovor #9 poslato: Avgust 30, 2015, 12:34:33 posle podne »
Ako si u mogucnosti kupi dve konzerve.

Srecno.  :26

Van mreže 2busy

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2604
  • Age: 41
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +92/-53
  • Pol: Muškarac
  • Family guy
Odg: Problem sa Passatom b5 1,9 TDI
« Odgovor #10 poslato: Avgust 30, 2015, 02:19:03 posle podne »
Pravo da ti kažem,ja sam se nadavao para majstorima dok mi bošista nije rekao da su mi dizne zarđale.Nekad mora da se krene od "najjeftinijeg" kvara,pa na kraju šta izađe.Ja sam zbog toga izmenio kompletan sistem ubrizgavanja goriva tj. "majstori",ulupao 800 evra i evo sad auto leti. B)
Rupa + alu felna = Reparirano rame

Van mreže passat-tdi

  • VW Početnik
  • Poruke: 17
  • Lokacija: Hercegovina
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B5 1-9tdi 85kw
Odg: Problem sa Passatom b5 1,9 TDI
« Odgovor #11 poslato: Avgust 30, 2015, 03:14:33 posle podne »
Ti si mijenjao sva cetiri injektora, tj PD elementa? Jel ima ista od remonta? Davaju godinu dana garancije, a po dizni kosta 40eur u amortizer servisu u Zvorniku.
Ali evo sad sam vozio po gradu i oko grada nekih 30 min i niti jednom nisam osjetio ni vibraciju na leru niti ikako, ne mogu da vjerujem, desava se povremeno a nekad moze da se vozi koliko hoces a da se ne osjeti.  :28

Van mreže mboy87

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1727
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +28/-10
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 4 1.9 TDI
Odg: Problem sa Passatom b5 1,9 TDI
« Odgovor #12 poslato: Avgust 30, 2015, 03:16:50 posle podne »
Mozda je lose gorivo.

Van mreže Mihajlo027

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 227
  • Age: 29
  • Lokacija: Prokuplje
  • Karma: +7/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi 90 2.3E
Odg: Problem sa Passatom b5 1,9 TDI
« Odgovor #13 poslato: Avgust 30, 2015, 03:25:24 posle podne »
Ja sam imao problema sa benzincem,strasno,cistio dizne,menjao svecice,i cima pa cima,i na kraj zamenim filter goriva koji je 50000  zadnjih nije menjan i auto se preporodi,radi kao sat,mirniji,cini mi se da manje i trosi u pitanju je zafira 1.8,mani se tih glupih cleanera za dizne,skini ih  i na onu spravu da ih ocisti,podji od toga,ovako sa ovim tesko da ces da resis problem.
Zivot je jedan,al Audi je 2.3 

Van mreže passat-tdi

  • VW Početnik
  • Poruke: 17
  • Lokacija: Hercegovina
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B5 1-9tdi 85kw
Odg: Problem sa Passatom b5 1,9 TDI
« Odgovor #14 poslato: Avgust 30, 2015, 03:37:51 posle podne »
Ma mijenjao sam filter goriva na svakih 7-8000 km na koliko i ulje mijenjam, dakle mnogo ranije nego sto je servisni interval. Ulje Castor Edge Turbo Diesel 5W40, sto jes jes gorivo sam sipao sto sam kupovao na crno ali samo kod jednog covjeka sto vozi euro 5 kamion, iz njega je cupao, inace toceno na Tifon pumpama u Hrvatskoj.

Van mreže 2busy

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2604
  • Age: 41
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +92/-53
  • Pol: Muškarac
  • Family guy
Odg: Problem sa Passatom b5 1,9 TDI
« Odgovor #15 poslato: Avgust 30, 2015, 03:59:37 posle podne »
Idi kod bošiste koji radi PD motore.Neka ti skine sve 4 dizne i neka ih stavi na sto za ispitivanje.To ti je najskuplje,ali i najjeftinije.Prvo to proveri.Ako si menjao filtere redovno,verovatno nije do njih.Mada treba proveriti stanje u rezervoaru:pumpu,sito i prljavštinu u njemu.
Meni je bošista pogodio kakvo je gorivo sipao prethodni vlasnik.Naime,on je kupovao evrodizel sa barži koji plove Dunavom,a pošto svaki brod plovi po vodi,taj ED je bio vodnjikav.Par godina je tako bilo i na mom novčaniku se "slomila kola".A ovi motori PD su ekstremno osetljivi na gorivo iz druge,treće i četvrte ruke.
Rupa + alu felna = Reparirano rame

Van mreže passat-tdi

  • VW Početnik
  • Poruke: 17
  • Lokacija: Hercegovina
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B5 1-9tdi 85kw
Odg: Problem sa Passatom b5 1,9 TDI
« Odgovor #16 poslato: Avgust 30, 2015, 05:58:10 posle podne »
Pumpa u rezervoaru, rezervoar i sito cisti kao da nikad nista prljavo uslo nije, to sam preventivno gledao jos kad nisam imao ovaj problem. Sad je 3 godine kako je uvezen iz Nemacke, kod mene je godinu i 9 mjeseci, od tada znam sta je sipano.
Sve sto je radjeno na njemu do sad ja sam radio, jer radim sa ocem mehaniku, on je u penziji, bio je stari majstor koji je zavrsio za mehanicara 1969 u kragujevcu i bio pola godine na specijalizaciji u Torinu. Radio sam veliki servis u februaru, i sumnjao sam cak i da faza nije u redu jer sam naknadno popustio malo zupcasti jer je proizvodio neki cudan zvuk vjerovatno jer nisam mjenjao amortizer vibracija, ali nemoguce da je faza losa povremeno, vidio bih to na dijagnostici.
I opet kaze, jedino sto je po meni malo losije su podizaci ventila...
Vidicu jos kakvo je stanje i kakvo ce biti posle koriscenja aditiva za ciscenje, a mozda se i javi neko ko je imao ovaj problem pa ga rijesio, jer vidim po forumima da ima puno identicnih slucajeva, ali nekako niko do kraja ne zavrsi temu, kako na nasim tako i na ino forumima. Ja, sta god da rijesim objavicu ovdje, a ako neko jos ima neki prijedlog voljan sam saslusati.

Van mreže passat-tdi

  • VW Početnik
  • Poruke: 17
  • Lokacija: Hercegovina
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B5 1-9tdi 85kw
Odg: Problem sa Passatom b5 1,9 TDI
« Odgovor #17 poslato: Septembar 01, 2015, 11:50:14 posle podne »
Kao sto sam rekao, kad nadjem kvar objavicu ovdje...
Naime, veceras sam opet cistio dizne tako sto sam dovodno i povratno crijevo uronio u Liqui Moly diesel spulung, i potrosio aditiv na razlicitim obrtajima. Radi normalno, i krenem da stavljam zastitu preko motora i u tom trenutku pocinje da secka, ja skinem zastitu i sve ok, krenem da stavim i opet pocne da secka, malo mi to cudno, jedina stvar koja nije fiksna da se tice zastite je narandžasta cijev mjerača (šipke) ulja, jer nju moram malo saviti da prodje kroz zastitu, mrdnem nju kad pocne da secka, pogledam kad kabal senzora radilice ide oko sipke i kucista filtera za ulje i tu je vremenom oguljena izolacija i ogoljen kabal dirao do metala :).
Da ne povjeruje covjek kako neka glupost moze da odvuce na kontra stranu, i sreca sto sam bio uporan pa nisam ulozio gomilu para u ispravne stvari.
Sve ovo pisem jer moze nekome valjati, jer kod svih pasata tuda ide kabal senzora i vremenom moze da se ogoli izolacija i da pravi probleme.
Pozdrav svima i hvala na trudu da se pomogne-
 alealeee alealeee alealeee alealeee alealeee

Van mreže 2busy

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2604
  • Age: 41
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +92/-53
  • Pol: Muškarac
  • Family guy
Odg: Problem sa Passatom b5 1,9 TDI
« Odgovor #18 poslato: Septembar 02, 2015, 04:08:01 pre podne »
Jebote,možda je i kod mene to bilo?Idem da skinem šuš pleh i poklopac motora.Ne,čekaj,4 sata je.Idem na posao.
Rupa + alu felna = Reparirano rame

Van mreže bokun

  • VW Početnik
  • Poruke: 149
  • Lokacija: Trebinje RS-BiH
  • Karma: +3/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 4,pasat 3, golf 5
Odg: Problem sa Passatom b5 1,9 TDI
« Odgovor #19 poslato: Januar 24, 2016, 05:05:13 posle podne »
Stara je tema ali da pitam zanima me mogu li ovaj fazon sa videa uraditi na motoru sa bosh pumpom.Konkrentno na 66kw golf 4.I koje sredstvo je najbolje ili ko ima dobro iskustvo sa nekim, posto sam misljenja da je to sve slicna stvar.

poslato kurirskom vezom

Bolje znati mnogo i cesto, nego ne znati nista, povremeno nikad