Autor Tema: Pasat b5 1,9 tdi potrosnja ulja  (Pročitano 9368 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Slavisa87

  • VW Početnik
  • Poruke: 80
  • Age: 37
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Polo 1.4 16V
Pasat b5 1,9 tdi potrosnja ulja
« poslato: Jun 11, 2015, 09:12:10 pre podne »
Pozdrav svima.Pre 1000 km za zamenio ulje i filtere i nasuto je 3.7l ulja,bilo je skoro do maksimuma.Jutros proverim ulje i vidim da je na meracu malo opalo.Dolijem oko 250grama i opet je na istom gde je i bilo.Da napomenem da sam sipao TOTAL 5W40,i auto je presao 340000km.Po ovoj racunici na 10000km ispada da ce potrositi preko dve litre ulja.Auto pali odlicno,vuce super.Da li je to normalna potrosnja ulja?

Van mreže Dzonikeda

  • VW Početnik
  • Poruke: 129
  • Age: 33
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +10/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf II GTI Digifant 8V
Odg: Pasat b5 1,9 tdi potrosnja ulja
« Odgovor #1 poslato: Jun 11, 2015, 09:56:48 pre podne »
Moze biti da ti je to sto fali povukao u filter,i da ti uopste ne trosi ulje ... ;)

Van mreže bojmil0306

  • VW Početnik
  • Poruke: 194
  • Age: 48
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +9/-8
  • Pol: Muškarac
Odg: Pasat b5 1,9 tdi potrosnja ulja
« Odgovor #2 poslato: Jun 11, 2015, 10:28:04 pre podne »
Trebao bi da predjes na malo gusce 10w/40 ima i istine da motor izvuce ulje samo sto to uradi turbina jer je u neposrednoj blizini iberlauf spojen sa usisnim crevom i tako napuni ceo usisni sistem u interkuleru se talozi  a motor malo vise duva i ona vadi ulje iz motora pravi vakum ne ide u filter vec ide u motor na sagorevanje.

Poslato sa SMART-TV uz pomoc Tapatalk-a


Van mreže Slavisa87

  • VW Početnik
  • Poruke: 80
  • Age: 37
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Polo 1.4 16V
Odg: Pasat b5 1,9 tdi potrosnja ulja
« Odgovor #3 poslato: Jun 11, 2015, 10:33:43 pre podne »
Praticu potrosnju pa cu verovatno preci na gusce ulje.Proverio sam odmah drugi dan posle zamene i mislim da je bilo isto na meracu.Inace sam pre mesec dana cistio interkuler i u crevima je izaslo mozda oko 150ml ulja.

Van mreže Slavisa87

  • VW Početnik
  • Poruke: 80
  • Age: 37
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Polo 1.4 16V
Odg: Pasat b5 1,9 tdi potrosnja ulja
« Odgovor #4 poslato: Jun 11, 2015, 10:35:45 pre podne »
Praticu potrosnju pa cu verovatno preci na gusce ulje.Proverio sam odmah drugi dan posle zamene i mislim da je bilo isto na meracu.Inace sam pre mesec dana cistio interkuler i u crevima je izaslo mozda oko 150ml ulja.

Zrnojed

  • Gost
Odg: Pasat b5 1,9 tdi potrosnja ulja
« Odgovor #5 poslato: Jun 11, 2015, 12:59:20 posle podne »
Misliš li da će gušće ulje da ima dobar protok kroz sitne kanale,preko kojih se podmazuju vitalni djelovi motora?

Poslato sa Garret turbine.


Van mreže bojmil0306

  • VW Početnik
  • Poruke: 194
  • Age: 48
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +9/-8
  • Pol: Muškarac
Odg: Pasat b5 1,9 tdi potrosnja ulja
« Odgovor #6 poslato: Jun 11, 2015, 01:41:07 posle podne »
Imace dobar protok,neznatno malo je gusce a na potrosnju ulja moze da se odrazi i do 40% zavisi od kvaliteta,a ujedno malo i poveca pritisak ulja na radilici smanji gubljenje tj.curenje na stranu. To je sve u nijansama nama ne vidljivo ali motoru vidljivo. Mislim na 10w/40 a svega toga nebi bilo i ciscenja egr usisne grane i dr.da mu je svaba ugradio sud u koji ce odvoji ulje i paru od motora tj.gasove koji se provuku na karikama. Sud odradi para u motor na sagorevanje a ulje iz suda u karter i motori sa vecom km.ne bi trosili, gubili ulje njega ima samo sto ne odradjuje posao dobro.

Poslato sa SMART-TV uz pomoc Tapatalk-a


Van mreže Slavisa87

  • VW Početnik
  • Poruke: 80
  • Age: 37
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Polo 1.4 16V
Odg: Pasat b5 1,9 tdi potrosnja ulja
« Odgovor #7 poslato: Jun 11, 2015, 02:23:09 posle podne »
Vidim da je covek od koga sam uzeo sipao TOTAL 10w40 i kad sam uzeo auto bilo je malo vise iznad pola.Ja sam jos sa tim uljem presao oko 1000km i spustilo se  do pocetka odakle pocinju tackice.Jedino sto sad vidim je da mi je masno neko crevo koje se nalazi ispod kucista filtera vazduha ( ne znam gde ide jer se vidi samo deo creva ),crevo je tanko,e sad ne znam da li ima neke veze sa tim.Posto sam ocistio creva interkulera,vidim da mi se pojavi kap ulja na selni koja steze crevo,verovatno negde prodje iako sam zategao kako treba.

Van mreže Slavisa87

  • VW Početnik
  • Poruke: 80
  • Age: 37
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Polo 1.4 16V
Odg: Pasat b5 1,9 tdi potrosnja ulja
« Odgovor #8 poslato: Jun 12, 2015, 08:49:58 posle podne »
Danas kad sam dosao kuci posle gradske voznje,auto je naravno na radnoj temperaturi,otvorio sam merac od ulja i vidim da kroz njega izlazi vrlo malo belicastog dima,ali se primeti.Da li to znaci da je motor pri kraju i da ce morati da se otvara?  :9

Van mreže cicero

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3002
  • Lokacija: munze
  • Karma: +75/-55
  • Pol: Muškarac
  • Auto: BLACK RR_LINE
Odg: Pasat b5 1,9 tdi potrosnja ulja
« Odgovor #9 poslato: Jun 12, 2015, 09:34:58 posle podne »
vozi to i uzivaj
NEMCI KAD NAPRAVE AUTO I RAT NAPRAVE DA BUDE SVETSKI

Van mreže Slavisa87

  • VW Početnik
  • Poruke: 80
  • Age: 37
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Polo 1.4 16V
Odg: Pasat b5 1,9 tdi potrosnja ulja
« Odgovor #10 poslato: Jun 12, 2015, 09:40:56 posle podne »
Hvala na odgovoru.Malo sam se zabrinuo,jedni kazu da svi pomalo puse,drugi opet kazu da ne sme da ima dima nikako.Auto inace odlicno pali,vuce super,nema dima...Pozdrav.

Van mreže canibal86

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 540
  • Age: 38
  • Lokacija: Sid
  • Karma: +8/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16vTNG
Odg: Pasat b5 1,9 tdi potrosnja ulja
« Odgovor #11 poslato: Jun 13, 2015, 02:00:33 posle podne »
Druze kao sto si napisao auto ti ima 340k km normalno je da nije perfektan ali ako pali vuce nemas neki veci problema s tim teraj to kao sto kazu kolege.

Van mreže guluaz

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1213
  • Age: 40
  • Lokacija: Vlasotince
  • Karma: +23/-13
  • Pol: Muškarac
Odg: Pasat b5 1,9 tdi potrosnja ulja
« Odgovor #12 poslato: Jun 13, 2015, 03:43:34 posle podne »
imao sam do skoro golfa sa 310k i imam passata b5 sa 308k uvek smo sipali 10 40 , malo proguta ali to je yo sipaj i vozi , kod mene je godinama tako

Van mreže Slavisa87

  • VW Početnik
  • Poruke: 80
  • Age: 37
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Polo 1.4 16V
Odg: Pasat b5 1,9 tdi potrosnja ulja
« Odgovor #13 poslato: Jun 13, 2015, 07:58:12 posle podne »
Hvala jos jednom svima.Auto stvarno ide super,pali odlicno,potrosnja po gradu oko 7l.Moracu u buduce da sipam 10w40 ulje jer je vec to bilo u njemu,jer ipak je auto presao dosta i mislim da je to ok ulje.

Van mreže guluaz

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1213
  • Age: 40
  • Lokacija: Vlasotince
  • Karma: +23/-13
  • Pol: Muškarac
Odg: Pasat b5 1,9 tdi potrosnja ulja
« Odgovor #14 poslato: Jun 13, 2015, 10:43:25 posle podne »
ja sam jednom probao i 15 40 ,ali problem je sto 15 40 nema sintetika ,samo mineralno i menja se na 5 , 6 000, gusce je i nije bas za tdi , i sledeceg servisa se vratio na 10 40

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5093
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +108/-76
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Pasat b5 1,9 tdi potrosnja ulja
« Odgovor #15 poslato: Jun 13, 2015, 11:24:55 posle podne »
Ja sam imao Passata B5 sa 1.9 TDI motorom 90 KS, 1998 god. Sipao sam 10w40, trošio mi je oko litar na 10000 km. Od auta koji je imao po mojoj slobodnoj proceni bar 350000 pređenih, mada na satu osetno manje, mislim da bolje nisam mogao da očekujem. Palio je bez ikakvih problema i za svoju kilometrazu i snagu odlično išao.

Imao sam slučajeve da su mi neki koji sebe zovu majstorima predlagali otvaranje motora...Ja nisam profesionalni mehaničar, amater sam, ali nisam ni duduk. I imao sam dovoljno znanja da mi bude jasno da je to za jedan motor te starosti i kilometraze sasvim normalno.
« Poslednja izmena: Jun 13, 2015, 11:27:56 posle podne od strane BladeBG »

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže BAKI95

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 318
  • Age: 29
  • Lokacija: Prhovo
  • Karma: +10/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW PASSAT tdi
Odg: Pasat b5 1,9 tdi potrosnja ulja
« Odgovor #16 poslato: Januar 28, 2017, 12:58:05 posle podne »
Pozdrav narode.Da ne bih otvarao novu temu pitacu ovde.
Drugar ima golfa 4 1.9 Tdi 100 konja.
Za 10.000 km mu je potrosio oko 1,5 litara ulja.Covek se zabrinuo i pita me sta da radi.Inace u njega sipa 5w40.Auto je presao preko 300.000.Da li sme da sipa ulje 10w40? Ili ce morati da otvara motor?

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 883
  • Age: 56
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +57/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Pasat b5 1,9 tdi potrosnja ulja
« Odgovor #17 poslato: Januar 28, 2017, 01:34:04 posle podne »
Šta da radi? Pa nek vozi :).... Ako ima viška para i vremena nek otvara motor. Ko hoće da mu auto ne troši ulje, ili nek otvara motor, ili nek kupi novi auto (koji isto može verovatno nešto da troši). U moje vreme, a verujem i u neka ranije vremena, mehaničari su pričali, 1 litar ulja potrošnje na 1000 km je granica. Važilo i za  benzince a pogotovo za dizele, koji su uvek trošili više ulja od benzinaca. Ko je to odredio ne znam, ali znam da u fabričkom uputstvu za korišćenje, napisanom na Srpskom jeziku, koje sam sam dobio uz TAS golf, a koje je prevedeno sa Nemačkog, piše da, citiram: "potrošnja ulja u velikoj mjeri zavisi od opterećenja i broja obrtaja motora. Već prema načinu vožnje, može potrošnja iznositi i do 1,5L/1000 km."
Međutim sam su došli neki novi trendovi, pa ako se drugaru požališ da ti auto troši ulje, (a njemu jel'te ne troši), odmah više nisi "in", auto ti je krš, i odmah moraš da otvaraš motora ili da skočiš sa mosta ili da izvršiš harakiri.
Naravno da onaj ko prelazi 3000km mesečno, a auto mu troši 1L/1000 km, mora da zbog ekonomičnosti razmisli šta će, ali 1.5L ili 2L/10000 km, zbog toga otvarati motor i još razmišljati kako će to da ispadne kad se uradi... Mislim, ne znam...
Što se tiče prelaska na 10W/40, preporučio bih onima koji voze TDI-ije sa varijabilnim turbinama da dobro razmisle...
5W/40, je najviše zbog takve turbine.
Onaj koji od menjanja do menjanja troši 1L, ne treba da razmišlja, nego da ostane na 5W/40. Čak i ako se doliva pola litra-litar, nije to ništa skupo na 8-10000 km. Ako je nekome veća potrošnja, nek se nađe u ekonomskoj računici.



« Poslednja izmena: Januar 28, 2017, 01:37:13 posle podne od strane knalek »
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže BAKI95

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 318
  • Age: 29
  • Lokacija: Prhovo
  • Karma: +10/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW PASSAT tdi
Odg: Pasat b5 1,9 tdi potrosnja ulja
« Odgovor #18 poslato: Januar 28, 2017, 01:45:23 posle podne »
A koji tdi motori imaju varijabilnu turbinu?

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 883
  • Age: 56
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +57/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Pasat b5 1,9 tdi potrosnja ulja
« Odgovor #19 poslato: Januar 28, 2017, 01:48:41 posle podne »
Svi, osim onih motora od 90 KS.
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.