Autor Tema: Polo 2-velika potrošnja, crni dim  (Pročitano 6083 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže djomlica78

  • VW Početnik
  • Poruke: 29
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Polo 2
Polo 2-velika potrošnja, crni dim
« poslato: April 16, 2015, 11:35:40 pre podne »
Pozdrav svima, a problem je sledeći:

Imam Pola 2, benzinca, 1989, 1.3, 55kw, direktno ubrizgavanje sa četiri dizne, koji takođe ima ugrađen običan plinski uređaj. Pre neke dve nedelje auto počne da treska na leru, obrtaji stoje konstantno,  treska se malo motor i prenose se vibracije na unutrašnjost vozila. Treskanje nije bilo  nešto veliko niti strašno mogao je auto da se vozi i tako bez problema. Predpostavio sam da je nosač motora, ubacim u prvu zaljuljam auto, možda jeste levi malo, a možda i nije.
Posle dva dana vožnje sa "treskanjem" odlučim da mu zamenim svećice, kablove, kapu i ruku pošto su kablovi bili stari i u lošem stanju, a svećiće nisam "skoro" menjao, a kablove sam već odavno planirao da menjam. U Autoline-u, uzmem kapu, ruku, kablove i krenem da zamenim odmah ispred radnje, zapamtim redosled kablova, skinem vratim sve na svoje mesto, kad auto neće da upali, verglaj, verglaj, i na plin i na benzin ne vredi... Dođu tu slučajno neki majstori pogledaju i kažu da sam pomešao kablove? Siguran sam da nisam bio pomešao kablove, al ajde stvarno se čuju detonacije pri paljenju znači to je nema šta drugo.
Zainatim se na licu mesta onako nervozan i krenem "pešaka" da tražim pravilan položaj kablova, kombinaciju po kombinaciju, tako jedno dva sata pokušavao i nisam uspeo, pao mrak... Auto sve vreme trese, lupa, puca, kako sam pomešao kablove a zainatio se da ga upalim i na kraju ništa. Uspeo sam doduše da ga upalim i vozim jedno 200 m, al to je definitivno bio pogrešan položaj kablova pošto takav zvuk motora nikada pre a verovatno ni posle neću čuti, auto jedva išao.  Tada nisam znao da je raspored paljenja cilindara 1, 3, 4 pa 2, tako da u stvari ima samo četiri moguća položaja kablova al ajde sad nema veze... 
Sutra kod majstora uspeo on nekako da ga upali posle pola sata  traženja pravog redosleda kablova...
Što je najinteresantnije redosled je bio isti kao što sam i ja zapamtio al okrenuto sve za 180 stepeni??? Stara kapa je bila neka Italijanska dal to može da ima nekakve veze.

Međutim auto više nije onaj stari, nepravilno radi, guši se, na benzinu nikako, na plinu ga nekako naštelujem, dignem ler na 1500 i ide može da se vozi al nije to to.
Pogledao još da nije paljenje, malo pomerao, ali jok, vratio na stari položaj.
Vozio tako na plin, može da se vozi, slabije malo ide ali nije strašno, prešao i jedno 100 km i na benzinu auto potrošio 20 litara, izbacuje samo crni dim -sam benzin, na plinu povećana potrošnja ali nije strašno toliko ko na benzinu.

Vozio sam ga tako ali trese već popustio nosač auspuha(rešio plastičnim vezicama privremeno)al mora da se rešava problem.

Po meni je problem u "vazduhu" nema ga dovoljno, kako i zašto ne mogu da odgonetnem nikako...

Ukoliko imate neke predloge, mišljenja, sugestije, bio bih Vam jako sahvvalan na savetima.

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4953
  • Age: 47
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +202/-124
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
« Odgovor #1 poslato: April 16, 2015, 02:07:15 posle podne »
protokomjer
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže djomlica78

  • VW Početnik
  • Poruke: 29
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Polo 2
Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
« Odgovor #2 poslato: April 16, 2015, 02:49:03 posle podne »
Kako mogu da proverim dal je stvarno protokomer u pitanju? I ako ustanovim da jeste koji su načini za otlanjanje takvog kvara?

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4953
  • Age: 47
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +202/-124
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
« Odgovor #3 poslato: April 16, 2015, 09:49:03 posle podne »
promjena istog. razbile ga plinske detonacije
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže djomlica78

  • VW Početnik
  • Poruke: 29
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Polo 2
Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
« Odgovor #4 poslato: April 16, 2015, 11:06:13 posle podne »
Jel ima neke svrhe da se to šteluje, ako je to uopšte moguće. Ne mora baš da se vrati u funkciju 100%, ali neka odrađuje posao. Ili ako je rešenje samo nov naravno tako nešto za njega teško i mogu da nađem. Znači rešenje je onda polovan i sad je ključno pitanje kako da prilikom kupovine polovnog mogu da proverim funkcionalnost, jedino da ga direktno probam na autu.

Van mreže bogza

  • VW Početnik
  • Poruke: 52
  • Age: 36
  • Lokacija: Srbac Bih
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 gti 16v pl df2
Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
« Odgovor #5 poslato: April 17, 2015, 02:23:22 pre podne »
99% protokomjer naravno skines svoj stavis taj drugi i probas auto na licu mjesta i to je to ako radi rijesn problem ako ne radi ides dalje krenes od indikatora temperature lambda sonde al glavne stavke potrosnje su ti protokomjer indikator i lambda  formidable

Van mreže djomlica78

  • VW Početnik
  • Poruke: 29
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Polo 2
Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
« Odgovor #6 poslato: April 17, 2015, 09:10:33 pre podne »
Ako isključim protokomer i vozim samo na plin (nije sekvent) jel može da mu to napravi neki problem?

Van mreže bogza

  • VW Početnik
  • Poruke: 52
  • Age: 36
  • Lokacija: Srbac Bih
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 gti 16v pl df2
Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
« Odgovor #7 poslato: April 17, 2015, 10:25:01 posle podne »
pa taj plin sto ti imas u autu nema veze sa protokomjerom nevidim razlog zasto bi ga iskopcavo kad protokomjer tvoj ne virsi nikakvu funkciju u voznji na plinu ako ga isppcas neces moci paliti na benzin jer nece auto upaliti uopste na benzin mozda hoce al ce se ugasiti odma ako ti auto moze paliti na plinu a mislim da moze ti iskopcac ako ti je velika potorsnja plina protokomjer nema veze sa tim osim na benzin kad vozis tad ima to je to znaci nista neces postici ako ga iskopcas

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4953
  • Age: 47
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +202/-124
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
« Odgovor #8 poslato: April 17, 2015, 10:27:10 posle podne »
a sta ako je klapna na protokomjeru odgulila i ostala u zatvorenom polozaju? nema veze vozi na plin lollol lollol lollol
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže bogza

  • VW Početnik
  • Poruke: 52
  • Age: 36
  • Lokacija: Srbac Bih
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 gti 16v pl df2
Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
« Odgovor #9 poslato: April 17, 2015, 10:49:30 posle podne »
moze se samo iskriviti i ostat zatvorena al odguliti nema sanse a druga stvar valjda lik toliko zna i sam da provjeri to nije to bozije slovo nek podigne kutiju ili ga skine i ne provjeri sta je sa klapnom i znace sve a tu mu je protokomjer ubiven 100% ako nije siguran onda nek odveze auto majsotru a ne trazi po formu uzrok njegovog problema i rjesena stvar po tvom govoru  :25

Van mreže djomlica78

  • VW Početnik
  • Poruke: 29
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Polo 2
Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
« Odgovor #10 poslato: April 17, 2015, 11:30:25 posle podne »
Vozim ovako na plin, pa polako rešavam protokomer kad ga nađem. Hvala na savetima.

Van mreže bogza

  • VW Početnik
  • Poruke: 52
  • Age: 36
  • Lokacija: Srbac Bih
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 gti 16v pl df2
Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
« Odgovor #11 poslato: April 17, 2015, 11:40:31 posle podne »
kao to je pull reko provjeri protokomjer dal nije blokiro pa osto zatvoren pa ga zato tusi i na plin  majstor1

Van mreže djomlica78

  • VW Početnik
  • Poruke: 29
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Polo 2
Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
« Odgovor #12 poslato: April 18, 2015, 09:00:55 posle podne »
Proverio i otvorio ga skroz, tako da sad ima vožnje na benzin samo kad ostanem bez plina, ide malo bolje ali neznatno. Nego sam izmerio kompresiju i kako mi reče majstor izmerio je 8, 5, 5 i 12 - ako je moguće da auto uopšte ide sa ovakvom kompresijom??? Tako da je moguće da je ono početno treskanje na leru izgleda prouzrokovao neki napukli ventil, onda od onih mojih detonacija prilikom paljenja sa pogrešnim redosledom kablova izgleda se "pojebalo" još više, još sam uvatio onu kapu, ruku i kablove što sam uzeo nove i sve pobacao jel nisu ni za k...., kineska g.... i sad sedim i razmišljam kako za kratko vreme od "solidnog" auta napravi nešto što jedva može da se vozi.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
« Odgovor #13 poslato: April 18, 2015, 09:35:32 posle podne »
na plin se kuva kafa samo kad nema struje

Van mreže djomlica78

  • VW Početnik
  • Poruke: 29
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Polo 2
Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
« Odgovor #14 poslato: April 19, 2015, 12:07:28 pre podne »
100 000 km, 5 din/km (kad je plin 70 din). auto plaćen 400e pre dve godine, do sad sam dao još 1000e,  kad ti se vozi na benzin ti prebaciš daš gas i on ide (piše GT)... al troši 12, motor sve vreme radio kao sat, limarija nikakva. Pre ove gluposti sa motorom ponudio opkladu (nije prihvaćena) do Vladivostoka (11500km po pravcu) i nazad sa njim da cu da izvezem. O autima nisam znao skoro ništa kad sam ga uzeo (vozio tuđe) sad nabadam ponešto. Inače auto merim u jedinicama dinara po kilometru, saberem sve troškove od kupovine nadalje (registracija, održavanje (dve hiljade mali servis), POGONSKA energija...) podelim sa pređenim kilometrima i dobijem korisnost vozila (naravno da nisam nikada sabirao) ali tu mernu vrednost priznajem. Za mene je to sklop mehaničkih delova koji unutrašnjim sagorevanjem olakšava kretanje, a kretanje je sloboda, koju zajedno sa znanjem jedino još volim u ovom jebe... životu. A sam ga "popravljam" jel mi lakše da ga sam sjebem nego da dajem pare onim peder... a po redosledu su:

1. Proizvođači koji danas stilizovane plastikance prodaju za maržu od 2000%.
2. Ovlašćeni servisi koji dokusuruju već zadužene kreditaše,
3. Nazovi majstore koji nemaju sramote što brukaju svoj poziv i lični obraz.

Nema to veze sa plinom, nema više ljudi majstore.

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4953
  • Age: 47
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +202/-124
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
« Odgovor #15 poslato: April 19, 2015, 11:51:43 pre podne »
sto onda ovdje dode da pitas 'nazovi majstore' sto ti auto nece da radi? da se vozat sto jeftinije, a ne uloziti nista= jebati se ,a da ti ne ude.
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže djomlica78

  • VW Početnik
  • Poruke: 29
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Polo 2
Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
« Odgovor #16 poslato: April 19, 2015, 02:05:37 posle podne »
Sa foruma ne poznajem nikoga tako da nisam ni mislio na njegove članove. Ovde sam došao da naučim nešto pošto nemam neko znanje o autima. Džabe ne možeš da se voziš ni na bicikli pošto sam ogranizam sagori dosta energije, samo smatram da je sama vožnja dosta kompleksniji proces koji treba sagledavati sa više aspekata, pa sam izneo neko moje viđenje trenutne situacije.
A od konretnijih pitanja imao bi to koliko dugo može da se vozi auto sa ovako malom kompresijom, jel postoji tu neka zakonitost? I šta se konačno desilo u ovom mom slučaju da sjebem auto za tako kratko vreme?

Van mreže Gavraa

  • Moderator
  • Master Member
  • ***
  • Poruke: 2342
  • Age: 25
  • Lokacija: Arandjelovac
  • Karma: +55/-10
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Polo G40 - Audi TT 8N
Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
« Odgovor #17 poslato: April 19, 2015, 02:35:21 posle podne »
Niko ne moze da zna koji je kvar.
Pravo stanje motora ces videti tek kada se otvori motor.
Inace imam 5 pola u dvoristu sa godistima od 84' do 94' .Dva GT-a sa direktnim ubrizgavanjem.
Jedan se vozi samo na benzin.Nece plin nikad ni videti.Ide full i nemamo problema.
Drugi ima plin i pravi probleme.Ujutru kad ga upalis pa ti se ugasi a nije se zagrejao ne mozes da ga upalis pa da ga jebes.
Pocne da detonira i mozes da verglas do sutra.Kvar me i ne zanima jer ce plin da leti iz njega uskoro...
Najbolje skupi pare i oteraj kod nekog dobrog majstora.

Van mreže djomlica78

  • VW Početnik
  • Poruke: 29
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Polo 2
Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
« Odgovor #18 poslato: April 19, 2015, 06:46:20 posle podne »
Vozim ovako, pa kad više ne bude mogo da vuče, teram kod majstora. Samo mi još treba savet kod kog majstora ovde u Beogradu, pošto se nisam baš pokazao kao vešt u izboru do sada.

Van mreže djomlica78

  • VW Početnik
  • Poruke: 29
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Polo 2
Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
« Odgovor #19 poslato: April 23, 2015, 10:46:09 pre podne »
Jel može neko da mi kaže kako mogu najbolje da potvrdim moju sumnju da je otišao neki od ventila, pošto nemam nikakvu ideju na koji način se to proverava. Jedino što mi ukazuje na to je da auto ujutru više vergla kada treba da se upali.