Autor Tema: Polo 2-velika potrošnja, crni dim  (Pročitano 4023 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4832
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-122
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
« Odgovor #20 poslato: April 23, 2015, 09:22:48 posle podne »
mjenjaj ti to za BUS+ karticu. ocito da auto nije za tebe cim pitas po forumu o nebuloznim kvarovima, a za majstora ti zao dati pare. zaboravih da si napisao da su majstori pederi
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže djomlica78

  • VW Početnik
  • Poruke: 29
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Polo 2
Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
« Odgovor #21 poslato: April 23, 2015, 10:52:00 posle podne »
 I takav odgovor mi je od pomoći, pošto navodiš da je gotovo nemoguće da je problem u nekom od ventila, što mi je uzgred rekao "majstor" koji je merio kompresiju da je moguće da se to desilo kada je auto počeo nestabilno da radi na leru i meni je bilo nelogično ali ajde...  Nego ovaj link slučajno pronađoh:
http://vw-vhs-mladenovac.forumotion.com/t596-osnovno-podesavanje-motora,
tako da ću za početak da kupim neku "bolju" kapu (jel ova nova što sam uzeo je ta kapa od 1200 din) pošto sa starom ne mogu nikako da ponovo upalim auto - tek mi to nikako nije jasno. Od one vožnje na benzinu sa pokvarenim protokomerom vidim da je malo benzina završilo u karteru, tako da moram da menjam i ulje, usput i filtere.
Što se tiče mojih predhodnih postova stojim iza svake reči, nisam imao nameru nikoga da vređam i jasno sam naveo da ne poznajem nikoga sa foruma. Ponavljam da sam ovde došao da naučim jer je moje znanje o autima jako slabo.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
« Odgovor #22 poslato: April 23, 2015, 11:10:28 posle podne »
i ja sam cuo da su pederi ovi sto voze na plin..

Van mreže djomlica78

  • VW Početnik
  • Poruke: 29
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Polo 2
Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
« Odgovor #23 poslato: April 23, 2015, 11:15:52 posle podne »
Ne bih usmeravao temu u tom pravcu, samo bih se ispravio za grešku koju sam naveo u predhodnom postu 1200 D je očito oznaka motora, a ne cena kape.

Van mreže dejan921

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1452
  • Age: 31
  • Lokacija: sombor-novi sad
  • Karma: +40/-24
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ibiza 6L
Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
« Odgovor #24 poslato: April 23, 2015, 11:39:28 posle podne »
i ja sam cuo da su pederi ovi sto voze na plin..
a sta su majstori koji voze na plin?   lollol


Van mreže djomlica78

  • VW Početnik
  • Poruke: 29
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Polo 2
Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
« Odgovor #25 poslato: April 24, 2015, 12:10:05 pre podne »
Ukoliko je moguće držite se predmeta rasprave i naslova teme, ukratko do sad je ustanovljeno da je "crkao" protokomer usled detonacija izazvanih pogrešnim paljenjem (redosled kablova), ali nisam rešio zašto je auto izgubio snagu skoro za 50% što se posebno izražava na usponu i zašto neravnomerno radi na leru te moram da dignem obrtaje na ler gasu na 1500, Paul GT je konstatovao da je moje pitanje da li je to zbog ventila nebulozno pa bih voleo da čujem još nečije mišljenje u vezi toga. Planiram ovih dana da zamenim kapu ponovo (ulje i filtere ali to nema neke veze) pa ću videti dal to može da ima neke veze jer je ova nova stvarno dublja od one stare kape. Ukoliko je neko otišao na onaj link koji sam naveo (http://vw-vhs-mladenovac.forumotion.com/t596-osnovno-podesavanje-motora) ne bi bilo loše da prokomentariše nešto u vezi toga pošto može svima da bude od koristi.

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4832
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-122
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
« Odgovor #26 poslato: April 24, 2015, 08:16:09 pre podne »
druze ja nisam zidar i ne treba mi da citam po forumima sto su evuntualno kvarovi. niko ni jednom forumu nije vidovita Dzemila da zna sto je tvom autu. iskljucujem se iz teme jer nema koristi govoriti da sam na parkingu to ne mozes rijesit.
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže djomlica78

  • VW Početnik
  • Poruke: 29
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Polo 2
Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
« Odgovor #27 poslato: April 24, 2015, 10:37:36 pre podne »
Naravno da ne može niko znati šta je sa autom dok ga ne pogleda. Moje mišljenje je da dok sam vozio auto sa "zakucanim" protokomerom zbog viška benzina u cilindru došlo do oštećenja nekog ili više ventila (izgoreli) i da je to uticalo na smanjenje kompresije... Samo kako mogu da znam da je oštećen ventil ako skinem samo deklo glave motora hoću li moći da vidim ventile? 

Van mreže bogza

  • VW Početnik
  • Poruke: 52
  • Age: 35
  • Lokacija: Srbac Bih
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 gti 16v pl df2
Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
« Odgovor #28 poslato: April 25, 2015, 12:13:08 pre podne »
druze sva to ide u pogresnom pravcu sto ti pricas motor treba otvoriti pa ces znati sta ti je sa istim a kad otovoris poklopac mozes samo da vidis bregastu nista vise odvezi to majstoru ako vec hoces nesto da radis nemoj se smarat bzv i lupat glavu oko neke tematike u koju nisi upoznat  formidable

Van mreže djomlica78

  • VW Početnik
  • Poruke: 29
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Polo 2
Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
« Odgovor #29 poslato: April 25, 2015, 01:07:43 posle podne »
Ventili su sigurno otišli na 2 i 3 cilindru, što je pokazala kompresija a još jedan način provere je izvaditi svećicu, odrediti položaj klipa u gornju mrtvu tačku, ubaciti crevo na mesto svećice, dunuti kroz crevo, tada ako se pojavi vazduh u usisu znači otišao je usisni ventil, trebalo bi i ako se pojavi vazduh u izduvnom sistemu da je otišao i izduvni ventil.  To me je zanimalo, čudi me da niko nije ponudio ovo kao varijantu provere stanja ventila.
Znači čeka me obrada glave i sve što ide uz to, ko će sad sve to da uči...

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
« Odgovor #30 poslato: April 25, 2015, 03:28:31 posle podne »
 lollol lollol
a mozes li kroz to crevo da duvas kroz cep kartera da vidis u kakvom stanju su ti karike?
s koje si ti planete sunce ti jebem  :53

Van mreže Zgubidan

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 6872
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +138/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Ibiza 6L & Ibiza 6J FR TDI
Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
« Odgovor #31 poslato: April 25, 2015, 05:17:22 posle podne »
Citat
djomlica78

Znači čeka me obrada glave i sve što ide uz to, ko će sad sve to da uči...

U Kosovskoj Ulici imas dobro snabdvenu Knjizaru , otprilike idu 3. po debele  knjige , zove se Motorna vozila 1.2.3 ... ako si sarmer smuvas prodavacicu  ;)da da jos tri Diska ili ti CD - i lepo se upustis u duel sa svim tim... nije to tesko ..trazi vremena do duse ... posto si mlad momak , mozes lako postati mehanicar vrlo brzo , praksa tu netrba nikakav , mali je to motor u Polu ...  :26
Slobodni smo za svaku istinu,odgovorni pred njom i obavezni da je cuvamo od lazi.

Van mreže djomlica78

  • VW Početnik
  • Poruke: 29
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Polo 2
Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
« Odgovor #32 poslato: April 25, 2015, 05:49:15 posle podne »
Ima dosta literature i na netu, praksa naravno da treba, ali zato se i voze ovi stari automobili da se nauči nešto na njima,  samo to oko uzupčavanja mi nije baš sasvim jasno ali videćemo korak po korak. Veličina motora je fizički pojam, princip funkcionisnja SUS motora je isti, bar za sada. Objašnjenje zašto ovo nije dobra ideja za proveru ventila mogao bi neko da obrazloži. Oba su valjda zatvorena u toj tački, znači nema kuda da prođe vazduh...

Van mreže Joca

  • _______ x X x _______
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5393
  • Age: 44
  • Lokacija: Kladovo
  • Karma: +135/-30
  • Pol: Muškarac
  • Only TDI Power
  • Auto: Black Elegance ;)
Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
« Odgovor #33 poslato: April 25, 2015, 06:29:14 posle podne »
...To me je zanimalo, čudi me da niko nije ponudio ovo kao varijantu provere stanja ventila...

I mene brate čudi, svi se prave kao majstori a ono osnovno ne znaju   :25
Crevo obično ili armirano, gde ima da se kupi koliko para?    :huh:
« Poslednja izmena: April 25, 2015, 06:33:30 posle podne od strane Joca TDI »

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
« Odgovor #34 poslato: April 25, 2015, 10:48:49 posle podne »
djomla pazi da ti kontakt bude ugasen kad budes duvao na to crevo, strah me da ne upali i da te naduva ko balon   lollol lollol

Van mreže bogza

  • VW Početnik
  • Poruke: 52
  • Age: 35
  • Lokacija: Srbac Bih
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 gti 16v pl df2
Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
« Odgovor #35 poslato: April 25, 2015, 11:03:11 posle podne »
eto da sam danas umro nebi znao za tu tehniku provjeravanja ventila na duvanje zanimljivo bas druze nemoj bzv da se provaljujes vrlo dobro se zna kako se provjeravaju venitli i kompresija u cilindru motora cim nema kompresije zna se sta se radi da ne nabrajam sad a vjerovatno si procito to u svojoj "literaturi na netu" pa da bzv ne torism jagodice de kad naduvas javi u kakvom su stanju da znamo i mi  clap

Van mreže TTS

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2014
  • Lokacija: Vareš BiH
  • Karma: +64/-21
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bora 1,8T 4 Motion
Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
« Odgovor #36 poslato: April 25, 2015, 11:36:56 posle podne »
Ne jebite baglame,ja danas probao ovu metodu sa puhanjem (Joco koristio sam armirano crijevo,radi jačeg pritiska) i ispuhao difon kroz usis. Kasnije došao ovaj jedan kolega (momčina od 140kg i 2 metra visine) puhnuo i on i istjerao klip kroz karter. Sad me zanima,ako spojimo crijevo na čep gdje se ispušta ulje i puhnemo odozdo,hoče li nam klipovi izletiti kroz glavu?
Moji postovi mogu sadržavati surovu istinu i biti okrutni!

Van mreže Joca

  • _______ x X x _______
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5393
  • Age: 44
  • Lokacija: Kladovo
  • Karma: +135/-30
  • Pol: Muškarac
  • Only TDI Power
  • Auto: Black Elegance ;)
Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
« Odgovor #37 poslato: April 25, 2015, 11:42:12 posle podne »
Znači ipak mora armirano, tako sam i mislio. lollol
Što se tiče čepa TTS, ja se ne bih zezao... ;)

Van mreže TTS

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2014
  • Lokacija: Vareš BiH
  • Karma: +64/-21
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bora 1,8T 4 Motion
Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
« Odgovor #38 poslato: April 25, 2015, 11:47:07 posle podne »
Ma ni ja nisam siguran. Možda da ja prvo puhnem,pa dfa vidim šta če se desiti. Da ne dajem ovom kolegi od 140kg?
Moji postovi mogu sadržavati surovu istinu i biti okrutni!

Van mreže Joca

  • _______ x X x _______
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5393
  • Age: 44
  • Lokacija: Kladovo
  • Karma: +135/-30
  • Pol: Muškarac
  • Only TDI Power
  • Auto: Black Elegance ;)
Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
« Odgovor #39 poslato: April 25, 2015, 11:49:54 posle podne »
Nikako ovom od 140!!!