Autor Tema: GOLF IV GTI 235hp i 380nm  (Pročitano 215156 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže deki1.8T

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 209
  • Lokacija: HR
  • Karma: +9/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Leon Cupra 300 DSG
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #1000 poslato: Jul 02, 2014, 10:24:22 pre podne »
A evo ti i malo teksta da se informišeš:


 Because a turbocharger is essentially a pump, it’s important for the pipes entering and exiting the turbo to have unrestricted airflow. On many turbocharged vehicles, the exhaust pipes coming in and out of the turbo contain numerous bends. If these pipes are bent using a cheap, crush bending process (a common situation for many vehicles), they can restrict exhaust gas flow in and/or out of the turbo.

By reducing exhaust gas restrictions, the turbocharger can spool up more quickly. Faster spool-up times mean more power and/or better fuel economy. As a result, many after-market exhaust manufacturers offer over-sized exhaust downpipes with mandrel bends.



Znači, što se brže i lakše turbo zavrti to je snaga veća, ti si spominjao neki map senzor i pritisak, ali niti otvoren auspuh ne povećava pritisak turbine, ali omogućava joj da se lakše zavrti što znači više snage.

pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #1001 poslato: Jul 02, 2014, 12:10:20 posle podne »



PEKAR druze imas zadatak da skontas jel na tom tvom modelu moguce da N75 ventil zamenjuje MAP senzor tj.da preko njega ecu dobija podatak o pritisku u sistemu?
Meni ima logike da on to radi jer mi je cudno da moze raditi bez podatka o pritisku a to svi turbaci imaju cak i TDI ima map?
da, ecu preko N75 ventila dobija podatak o pritisku u sistemu, ali N75 ventil nikako kod mene ne zamenjuje MAP senzor u potpunosti,a evo i kako,kod novijih sa map senzorom, npr, kada turbo prepumpa pritisak,map senzor vidi vise od dozvoljenog pritiska u sistem te onda salje info ecu koji preduzima mere po pitanju toga i ukljucuje safe mod kako ne bi ispucalo nesto, kod AGU nema map senzor,nekim cudom se stvori veci pritisak od dozvoljenog u sistemu, ecu to vidi ali nista ne radi, nema safe moda jer nema ni map senzora i onda samo stoji i gleda dok se nesto ne razleti, to je isto kao sto i ovi nasi politicari samo pumpaju cene svega i svacega a mi samo gledamo i cekamo kad ce sve puknuti i otici u k....c u sustini N75 ventil zajedno sa WG i kod jednog i kod drugog modela obavljaju istu funkciju, stim sto kod AGU uz odredjene modifikacije moze se izbaciti N75 tj. razdzekirati i auto ce savrseno i bez problema radeti, ali naglasio sam odredjene stvari pre toga se moraju odradeti kako bi sve to sljakalo, da ne dodje do zabune ;)
i zaboravih da napisem,  bez obzira sto ecu ima podatak od n75 ventila o pritisku i sistem, taj pritisak turba kao sto je vec reko -djomla.tdi- ne moze se ocitati preko kompa, vec samo satom za merenje pritiska, tako je kod AGU, dok kod ovih mladjih je mnogo drugacije  :26
« Poslednja izmena: Jul 02, 2014, 12:45:24 posle podne od strane pekar »

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #1002 poslato: Jul 02, 2014, 03:58:21 posle podne »
Evo ti madmax jedna usporedba stock tip vs forge , pa ti meni reci kroz šta turbo lakše diše.




Drugo, daj mi reci po tvojoj logici ako turbo uvlači koliko mu treba bez obzira na usis, onda i izbacuje koliko treba kroz ispuh, znači ni sa ispuhom se ništa ne dobiva?

Tubo se vrti uz pomoc izduvnih gasova i uzima sebi atmosferskog zraka koliko mu je potrebno za odredjeni broj obrtaja turbine opet ponavljam a ti se potrudi da to shvatis ako ikako mozes molim tako da mu ta ta creva i filteri sluze samo da ne ulazi prasina i ostale gluposti u kompresor.
Sa tim ispuhom kako kazes se ne dobija niti 1 ks povecavanjem precnika istog utice na bolje odvodjenje toplote sa turbinskog dela i utice ili kako vi tjuneri kazete na smanjenje EGT a external gas temperature na americkom.Tako da fi76 na tvom fenu za kosu od turbine ne znaci nista jer je ta turbina u kombnaciji sa diznama od 200 i nesto kubika i ne stvara neki bitan egt da bi isti uticao na preformanse.
Konji se dobijaju uvodjenjem dodatnog zraka i goriva u motor i sa jos dosta mehanickih prepravki na motoru to tebi kao iskusnom tuneru verujem da nije strano

U prdhodnim postovima sam ti postavio snimak sa dina sta se dobija sa tim glupostima (veliko nista,sarena laza za velike pare)
Sto pre skontas pre ces napraviti ozbiljne ks da budu na asfaltu.

EDIT pekar druze pusti sat za pritisak ja sam pokusavao da vas navedem da sami skontate odakle ecu dobija podatak o pritisku da bi na osnovu njega pravio smesu kakva treba da bude.
Na osnovu sevega toga i one svadje oko dijagrama nadam se da sam uspeo da te ti objasnim zasto ja mislim da je taj n75 u tvom slucaju jedini krivac za padove boosta iz jednostavnog razloga sto je projektovan da ne dozvoljava boostu da predje odredjenu vrednost tj isti moze da cita odredjene vrednosti od do,pa ti u momentu imas skok boosta dok komp preko njega ne ispusti visak a samim tim i pad snage za veci broj obrtaja.To sto kazes da turbo moze duvati dok se sve ne razleti nisi u pravu jer ecu preko tih senzora stiti motor od toga i valjda je ocigledno da ne dozvoljava prelazak boosta preko odredjene granice
Razmisli malo o tome i jel moguce da sam u pravu da ne tupimo dalje.
« Poslednja izmena: Jul 02, 2014, 04:08:42 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže deki1.8T

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 209
  • Lokacija: HR
  • Karma: +9/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Leon Cupra 300 DSG
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #1003 poslato: Jul 02, 2014, 04:12:51 posle podne »
Niti 1 ks se ne dobiva sa ispuhom? O majko mila, stvarno nema smisla više s tobom išta raspravljati...

Svi znamo da je najbitniji dio ispuha downpipe, a onda i ostatak koji mora biti većeg promjera i protočan da bi se turbo što lakše zavrtio, nije samo temperatura u pitanju naravno. lijepo ti piše na eng. koliko je turbini bitan "unrestricted airflow" ili protočnost.

Nema smisla stvarno, povlačim se.


Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #1004 poslato: Jul 02, 2014, 04:19:29 posle podne »
Na tim diznama i tim fenom za kosu nema apsolutno nikakvog smisla.
Konji se dobija ugrdnjom prave turbine dizna prepravljanjem kompresionog odnosa u motoru promenom faza na bregastim,a ne loncima i auspusima.
Da si pratio u stvarnosti neke prave projekte a ne citao postove sajber tjunera koji nisu u zivotu sraf odvrnuli a kamo li tunirali motor  skontao bi da na 800ks i 8 dizni od po 1000 kubika i gareta iz gt40 serije voze auspuh fi65 i sve radi

Evo bobinog monstruma pogledaj ima li on te bongove i pajpove i sjajne auspuhe i pogledaj na sta se on usmerio kad je tunirao auto
sve izvareno i improvizovano rucno sa milion prelaza na varovima i nije polirano itd,ali raskiva
http://youtu.be/dElFiQcLsp8
« Poslednja izmena: Jul 02, 2014, 04:30:34 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže cicero

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3002
  • Lokacija: munze
  • Karma: +75/-55
  • Pol: Muškarac
  • Auto: BLACK RR_LINE
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #1005 poslato: Jul 02, 2014, 05:50:36 posle podne »
maxe kralj si formidable
NEMCI KAD NAPRAVE AUTO I RAT NAPRAVE DA BUDE SVETSKI

pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #1006 poslato: Jul 02, 2014, 06:29:38 posle podne »
maxse, ne kazem da nije tako,ali navecu samo par primera da ne produbljujemo vise, ako hoces ostati sa N75 ventil fabricki, pricam u mom slucaju da ne dolazi do zabune sa nekim ogromnim snagama ;) fabricki WG je mnogo meksi i sam ecu kao sto si reko daje zadatak n75 te on otvara ranije WG, u mom slucaju od 1.4 bara otvori ga i ostane gde ga zadrzava 1.1 bar a trebao bi ga zadrzati na 1.3 bara. to se resava sa par solucija, ili eksterni WG ili fabricki se pravi mnogo jacim,tj. stavlja se jaca opruga WG i ecu kad zada opet zadatak fabricki N75 isto to ponavlja ali WG zbog jace opruge mnogo teze ga otvara i zadrzava pritisak na primer na 1.3bara koliko kod mene treba, ali to se prvo na WG sve van motora dotera jacina opruge i samim merenjem pritiska kada ce popustiti pa se onda staviti na autu, ovo sve pricam iz iskustva ne napamet, druga solucija, pojaca se sa malom jacom oprugom WG a stavi se N75 ventil od audija 2.2 turbo, i treca solucija, takodje malo jaca opruga na WG i iskljucivanje skroz n75 ventila, razdzekirati ga, umesto njega manual boost controler i nema opadanja, e sad biras sta ces od ta 3,ja kod mene eksperimentisem pa vide ce mo sta mi najvise odgovara ;) jos odavno sam unazad nekoliko stranica reko da nije jos sve odradjeno a nisam hteo pisati sta,jer bi uvek bila rasprava neka ;)
a za ovo makse veruj mi da kod AGU kad prepumpa turbo sa pritiskom da ecu nista nece preduzeti sem ako je sve fabricki wg-n75 njegovo klasicno otpustanje pritiska, npr. da na gura pritisak slucajno na 2.5 bara on ce krenuti da otpusta,ali tek u obrtaje i otpusti ce ga na samo nekih 2 bara, najlakse je to da proveris,ako ti se ukaze prilika, uzni kod AGU razdzekiraj n75 i gas, on ce odma da ga zakuca u pritisak koji je pre toga softverski podesen i tek u obrtaje krenu ce sam mekani WG da ga malo otpusta, ako su to 2 bara pritiska toliko ima da ga zakuca, a kod novijih sa MAP senzorom kada razdzekiras n75 sednes i gas, on odma ecu ukljucuje safe mod i turbo ne pravi pritisak i ne ide auto jer map registruje prepumpavanje sistema, ovo sam ja licno probao na mom autu i autu sa map senzorom, tako da ce AGU uvek da ga razleti ako se ne vodi racuna i ne zna sta se radi, i pozeljno je da svako ima sat za merenje pritiska kako bi se uvek imala evidencija o samom boost-u. sve ovo nisam hteo pisati ranije,jer mnogo ima da se pise a i iskreno me mrzi da pisem bilo sta jos lost006
evo kako to izgleda sa samo MBC bez n75 ventila i paralerno sa n75 ventilom


The N75 Only shows a hypothetical boost curve with a chip and your standard N75 valve in place.

The N75 & MBC in Parallel shows the MBC set at ~17psi, such that any boost above that will get bled off by the MBC, but the N75 will still control the boost curve below the MBC's set limit.
- Here the MBC functions to remove spikes.
- In this configuration, the MBC is only capable of reducing boost lower than what would occur without it.

The MBC Only shows the MBC set at ~17psi, such that the MBC has complete control over the boost.
- Here the MBC functions to control the boost.
- In this configuration, the MBC has full control, and can either raise or lower boost, and thus caution is suggested when doing this. One should have knowledge of fueling limitations, turbo capabilities, etc.
« Poslednja izmena: Jul 02, 2014, 06:46:05 posle podne od strane pekar »

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #1007 poslato: Jul 02, 2014, 06:53:49 posle podne »
Imas li onaj ventil za regulaciju broja obrtaja ISV na americkom?
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #1008 poslato: Jul 02, 2014, 10:08:10 posle podne »
moracu da se raspitam ;)

Van mreže gane1979

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 333
  • Age: 46
  • Lokacija: Srbija, Bor
  • Karma: +17/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.9 TDI (DI) 85Kw AJM
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #1009 poslato: Jul 02, 2014, 11:01:06 posle podne »
Ubedljivo najludja tema na ovom forumu trenutno  :26

Vidimo se uskoro matori, dolazimo ja i Mare za neki dan, cujemo se prvo  ;)

Van mreže deki1.8T

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 209
  • Lokacija: HR
  • Karma: +9/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Leon Cupra 300 DSG
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #1010 poslato: Jul 03, 2014, 12:18:42 pre podne »
Na tim diznama i tim fenom za kosu nema apsolutno nikakvog smisla.
Konji se dobija ugrdnjom prave turbine dizna prepravljanjem kompresionog odnosa u motoru promenom faza na bregastim,a ne loncima i auspusima.
Da si pratio u stvarnosti neke prave projekte a ne citao postove sajber tjunera koji nisu u zivotu sraf odvrnuli a kamo li tunirali motor  skontao bi da na 800ks i 8 dizni od po 1000 kubika i gareta iz gt40 serije voze auspuh fi65 i sve radi

Evo bobinog monstruma pogledaj ima li on te bongove i pajpove i sjajne auspuhe i pogledaj na sta se on usmerio kad je tunirao auto
sve izvareno i improvizovano rucno sa milion prelaza na varovima i nije polirano itd,ali raskiva
http://youtu.be/dElFiQcLsp8
Pa prvo što sam vidio na tom monstrumu je neka ogromna cjevčina pod haubom bez koje ne bi imao 1150 hp vjerojatno, mi nismo pričali o ljepoti cijevi koliko se sjećam, ni o poliranju, tako da ne znam šta želiš reći.

Svaki forum ima bar jednog trolla, a ti si očito jedan od njih, bez uvrede, ali miješaš kruške i jabuke, okrećeš pile naopako, samo da bi ti bio u pravu. A tog sa 800 ks i auspuhom fi 65 čekam da vidim.

Laku noć.

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #1011 poslato: Jul 03, 2014, 12:21:07 pre podne »
U pravu si bez tih cevi i pajpova sigurno ne bi imao toliko :)
btw.ono mu nisu stage kitovi nego je lik u radionici brusilicom rezao u ukrajao i navarivao cevi i citavu usisnu granu ne vodeci racuna o tvojim restrikcijama i prelazima,a da je vodio racuna na to ili kupovao stage kitove verovatno bi imao 2000ks
« Poslednja izmena: Jul 03, 2014, 12:27:50 pre podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13242
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +205/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #1012 poslato: Jul 03, 2014, 12:44:20 pre podne »
Jebete li vi nesto, ili samo pricate o turbu?

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #1013 poslato: Jul 03, 2014, 12:47:02 pre podne »
Prosle godine slabo,a ove malo redje lollol
lakse je nekima nabiti metar u dupe nego 1mm u glavu.
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Zrnojed

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #1014 poslato: Jul 03, 2014, 05:17:03 posle podne »
Madison preuzeo ulogu Gedore,xaxaxaxa ;)

NOT sent from Iphone 4,5 or 6


Van mreže deki1.8T

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 209
  • Lokacija: HR
  • Karma: +9/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Leon Cupra 300 DSG
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #1015 poslato: Jul 08, 2014, 12:06:38 pre podne »
Sorry pekare što opet spominjem onaj tvoj dijagram, sad sam ga tek pogledao i nije mi jasno šta nekima ne valja u vezi toga, ja veću hrpu gluposti nisam pročitao odavno...(neću imenovati, prepoznat će se sami). Prije svega snaga se NE razvija odmah ispred blokade, svatko tko je vozio i stisnuo auto u životu zna da snaga pada poslije određenih okretaja na svakom autu (turbo ili atmosferac, nebitno).

Znači kod svakog auta je lijepo deklarirana max. snaga i broj okretaja na kojem se razvija, konkretno kod original 1.8T piše 150 ks pri 5700 o/min, poslije toga snaga pada naravno, a kod tvog mi uopće ne izgleda da pada prejako. 

Drugo, o upisivanju snage u knjižicu isto svatko tko je imao auto u životu zna da se snaga motora upisuje u knjižicu, snagu na kotačima ne zna većina vlasnika vozila.  B)

« Poslednja izmena: Jul 08, 2014, 12:09:57 pre podne od strane deki1.8T »

Van mreže gane1979

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 333
  • Age: 46
  • Lokacija: Srbija, Bor
  • Karma: +17/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.9 TDI (DI) 85Kw AJM
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #1016 poslato: Jul 08, 2014, 09:38:24 pre podne »
Deki skreces sa teme covece! Vidis li da su brisani postovi?! Tema je Pekarov golf, i sta je radjeno na njemu do sada, Preterujes majke mi.

pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #1017 poslato: Jul 08, 2014, 07:07:59 posle podne »
opusteno, dijagram je takodje vezan za golfa ;) beer nego,dobar je maretov golf, napni ga malo da ga prestavi na forum, ne samo da ga cuva za sebe :)
@ deki1.8T---- thumbup  :26

Van mreže gane1979

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 333
  • Age: 46
  • Lokacija: Srbija, Bor
  • Karma: +17/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.9 TDI (DI) 85Kw AJM
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #1018 poslato: Jul 08, 2014, 09:21:49 posle podne »
Taman izadjemo iz Zajecara i krene grad da rastura  lost006 Nalevo krug i ponovo za Zajecar sakrili smo se ispod Eko pumpe  biggrin Kada je proslo nevreme krenuli smo polako za Bor. Hocu naravno, mora da se predstavi kako valja i trebuje  :26

Van mreže Andreja

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 226
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +22/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: EOS 2.0 TDI DSG
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #1019 poslato: Jul 13, 2014, 10:16:30 posle podne »
Au! Dobra ti je makina  formidable

Samo napred, nemoj da staješ. Nikada nije gotovo! Nema tu kraja...