Autor Tema: GOLF IV GTI 235hp i 380nm  (Pročitano 214434 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže deki1.8T

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 209
  • Lokacija: HR
  • Karma: +9/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Leon Cupra 300 DSG
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #980 poslato: Jul 01, 2014, 10:55:13 posle podne »
Ekipa, samo opušteno, ja ne mogu objasnit ništa jer nisam stručnjak, zašto se ECU prilagođava, kako, i je li to moguće, ja sam rekao iz svog primjera i šta i je rekao tuner koji mi je čipirao auto.

Objasnite vi meni onda zašto mi je auto bio nervozan prvi dan nako skidanja ECU-a , a drugi dan je mirno radio, bit ću zahvalan onome ko mi to objasni, jer ako nema prilagođavanja onda bi odmah radio normalno?


@ gedora - sad se vračaš na početak, objasni ti meni zašto ljudi koji stave silikonsko usisno crijevo primijete da turbo otvori na manjim okretajima nego prije, kratko i jasno?

Van mreže Nikola Calasan

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3917
  • Lokacija: Novi Banovci
  • Karma: +94/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw e91 320d
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #981 poslato: Jul 01, 2014, 10:58:57 posle podne »
I meni sve ovo deluje jako cudno, ali vidim da svaki chip tuning majstor kaze kako ce se motor i dizne prilagoditi novom rezimu rada za tipa dan, dva. Nema mi to logike nikako, jer je sve to ocitava jako brzo, ali vidim da svi to pricaju.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #982 poslato: Jul 01, 2014, 11:00:20 posle podne »
deki kako ljudi ugradnjom kn filtera  na g2 gti primjete da im auto bolje ide a ustvari ima par kw manje? nije li to dokazano na dinu ?

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #983 poslato: Jul 01, 2014, 11:02:36 posle podne »
Mozda ti mapa nije nalegla sto kazu lollol
Puno si zastranio u inernet lovacke price.
Pa zar je sad i creva uticu na nesto?
Ja sam cuo kad ne radi svetlo u gepeku da auto gubi do 10ks.
Po ovim tvojim pricama ispade da motor nicemu ne sluzi bitni su stage ovi sa americkog govornog podrucja i pametniji ti prodavaci magle nego bataljon inzinjera raznih oblasti u VW koji bzv.primaju platu i leze ko volovi i sad ces ti sa cevuljagama raznim da ima objasnis kako se pumpa 300ks u motor od 1800kubika,bez da zamenis ijednu mehanicku komponentu od koje stvarno zavisi snaga?
Ajde molim te bonk
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže deki1.8T

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 209
  • Lokacija: HR
  • Karma: +9/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Leon Cupra 300 DSG
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #984 poslato: Jul 01, 2014, 11:07:43 posle podne »
@ gedora

Ne znam, možda je do zvuka, a možda im se promijeni krivulja snage na određenim okretajima, možda se poveća okretni moment, a na vrhu izgube koji ks i ne primijete, nije sve niti u konjima. Eto rekao sam ti puno mogućih razloga zašto, objasni ti meni o adaptaciji ECU-a i ja ću biti zadovoljan.
Znači ja ništa ne tvrdim, ali vi neki tvrdite da je to nemoguće, pa onda objasnite, hvala.

@ madmax
sad si prešao u nešto u što ne želimo, ja ne mislim čovjeku zatrpavati temu glupostima i prepucavanjem, ako imaš šta pametno za reći, konkretan primjer ili nešto onda napiši, do onda odustajem.
« Poslednja izmena: Jul 01, 2014, 11:11:25 posle podne od strane deki1.8T »

pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #985 poslato: Jul 01, 2014, 11:09:51 posle podne »
jes smesno,ali ozbiljno ECU se stvarno jedno vreme prilagodjava i ocitava parametre, to sam se licno uverio a i dosta njih isto kazu da im se auto isto ponasa nakon skidanja i vracanja klema,e sad kako i na koj fazon se to desava to stvarno ne znam, mozda si on nesto izbrljavi zbog prekida struje ili ko zna cega, pa posle radi normalno sve dok opet ne skines kleme i vratis, a jer makse verujes da AGU nema MAP senzor?

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #986 poslato: Jul 01, 2014, 11:12:35 posle podne »
druze ja sam tebi trazio da mi objasnis tu adaptaciju.

@deki kojom logikom kompjuter to radi i pojasni termin "prilagodjavanje"

sad ne pricamo o tim terminima "mozda", "trebalo bi" itd itd

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #987 poslato: Jul 01, 2014, 11:13:28 posle podne »
Ne moze ecu da se adaptira sam od sebe ako mu neko ne zada neku komandu.Isti je kalibrisan da cita raspon opora koji dobija od senzora i da obradjuje te podatke i na osnovu njih kontrolise rad motora.
Ja sam kod mene puno puta skidao i vracao ecu i nista se ne desava radi normalno.

1,8t ima map senzor imam ga kuci i njega cu da koristim kad budem pakovao vems
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #988 poslato: Jul 01, 2014, 11:17:23 posle podne »
tacno.

pekar izvini brate na off-u necu se vise mijesati u temu

pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #989 poslato: Jul 01, 2014, 11:25:09 posle podne »
ima 1.8t MAP senzor,ali oni od 2000g pa na gore,AGU nema,kao sto nema mnogo jos senzora koji ovi mladji imaju,npr. ima samo jednu sondu na auspuhu,dok ostali imaju dve, maf senzor kod agu je sa 4 pina,kod novijeg 5 pina, bombina agu-3 pina, kod novijeg 4-pina,i neznam jos tacno koje sve senzore nema a drugi ima, zato je AGU podlozniji budzenju jer ne pravi probleme zbog tih senzora koji znaju da zadaju mnogo vece glavobolje, i primer, kad turbina prepumpa,map senzor treba je baciti u sef mod, kako ne bi prsla,e to ima kod ovih od 2000g pa na gore, kod agu kad prepumpa turbina nema safe mod, jer nema MAP senzor i  ide dok ne pukne ;) evo slike mog fabrickog intercoolera koji sam ja skinuo sa auta i fabricki zapecaceno mesto gde je kod novijih map senzor, cisto da se vidi, i da se ne pomisli kako pekar prica gluposti ;)

opusteno ljudi, nikakav problem za off, prica se i razmenjuju se iskustva,nista nema tu sporno :26
« Poslednja izmena: Jul 01, 2014, 11:30:13 posle podne od strane pekar »

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #990 poslato: Jul 01, 2014, 11:29:14 posle podne »
ja ga licno skinuo u cacku na odpadu sa nekog audija ne znam koje je godiste i od njega sam uzeo magistralu za dizne.
Nije druze map ogranicavjuci faktor za budzenje samo ako moze da cita puno boosta.
Nije ni bitno jer smo skrenuli sa teme.
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #991 poslato: Jul 01, 2014, 11:36:20 posle podne »
ma verujem ti ja druze,ne kazem da nije tako i da ostali nemaju, nego samo sam reko da kod AGU nema map senzor kao i jos pojedini drugi ostali senzori, dok kod ovih ostalih 1.8t mladjih motora od 2000g imaju map senzor, zato smo se ja i wele u jednoj od tema zezali u fazonu kad je on reko,misleo sam pekare da su nam motori isti a nista nam nije isto,bas zbog tih pojedinih sitnica koji jedan ima a drugi nema, ili same dizne koje se bukvalno fizicki razlikuju moje i weletove, niti moje mogu na njegov auto a ni njegove ne mogu na moj, cudo,isti motori,a nista nije isto.

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #992 poslato: Jul 01, 2014, 11:44:18 posle podne »
Jebes MAP nije to bila tema rasprave,niti su oni neka prepreka za budzenje.Kalibrise se ecu prema novim vrednostima i aj zdravo.
To sto kazes za skidanje klema dok auto radi tad se on resetuje i baci u safe mod i malo brljavi jer je bogatija smes drugacije paljenje itd. jer radi na rezervom programu dok ne ocita vrednosti sa motora i senzora.
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #993 poslato: Jul 02, 2014, 12:00:40 pre podne »
 :26

Van mreže deki1.8T

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 209
  • Lokacija: HR
  • Karma: +9/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Leon Cupra 300 DSG
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #994 poslato: Jul 02, 2014, 12:29:33 pre podne »
Jebes MAP nije to bila tema rasprave,niti su oni neka prepreka za budzenje.Kalibrise se ecu prema novim vrednostima i aj zdravo.
To sto kazes za skidanje klema dok auto radi tad se on resetuje i baci u safe mod i malo brljavi jer je bogatija smes drugacije paljenje itd. jer radi na rezervom programu dok ne ocita vrednosti sa motora i senzora.
Pa čekaj malo, nema map kojeg si ti spomenuo, a kažeš da čitanja maf senzora ne igraju ulogu, šta onda igra?

Ja i dalje držim da je povećanje g/s koje se pokaže na maf senzoru dokaz da se više zraka usisava, a više zraka = više snage, jednostavno.

Kako kažu količina usisanog zraka je 0,8 x snaga. Što bi značilo na mom primjeru 152 g/s x 1,25 = 190. 

Znači otprilike 190 ks koliko sam i očekivao. Zna se da original 1.8T pokaže oko 120 g/s, a čipirani znatno više,  prema tome svako povećanje usisanog zraka nešto znači, ili ne??
 
« Poslednja izmena: Jul 02, 2014, 12:31:05 pre podne od strane deki1.8T »

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #995 poslato: Jul 02, 2014, 12:38:44 pre podne »
Nemaju sva godista tog motora neki imaju.
Ti da hoces ozbiljno da shvatis princip rada turba zano bi da se to povecava zato sto se cipom dize broj obrtaja turba i povecava boost,a samim tim i turbina trazi vise zraka koji nije dobijen dovodnim crevom vec ista sebi usisava potrebnu kolicinu na osnovu toga sto je gasovi vise vrte tj.na vecem broju obrtaja.
Nema to veze sa tim boxovima i poliranim cevima.
Razmisli malo?


Evo za tebe jedno pitanje?
Ako nema map seznor kako komp na osnovu podatka o kolicini zraka moze da izracuna koliko goriva da pusti u motor kad je opste poznata stvar ta se taj atmosferski zrak u turbini sabija i zapremina mu se duplo poveca i kad dodje takav u motor zar ne bi smes bila presiromasna
Prosto receno kako koriguje smesu ako dobije podataka da je npr.usisano 1 kubik zraka a kad se sabije kroz turbinu on u stvari ima 2 kubika?
Peko cega onda komp pegla tu razliku da ne bi bila siromasna smesa?
« Poslednja izmena: Jul 02, 2014, 12:50:15 pre podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže deki1.8T

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 209
  • Lokacija: HR
  • Karma: +9/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Leon Cupra 300 DSG
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #996 poslato: Jul 02, 2014, 12:52:55 pre podne »
A gdje sam ja to napisao da sam 40 ks dobio s nekakvim crevom ili filterom??

Nemoj sad skretati s teme i pravit me ludim, ti tvrdiš da se NIŠTA ne može dobiti preradom usisa, protočnijim filterom i usisnom cijevi, ja kažem da neke male razlike ima i vidi se i po mjerenju maf sezora uostalom, što se usisa tiče, najveću razliku čini turbo inlet pipe koji je dosta restriktivan tvornički i to je to.


EDIT: da ti odgovorim na pitanje, možda preko lambda sonde, nije bitno to sada.
« Poslednja izmena: Jul 02, 2014, 12:55:12 pre podne od strane deki1.8T »

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #997 poslato: Jul 02, 2014, 01:02:03 pre podne »
A da ne bude kasno kad to dodje do sonde sta mislis o tome?Jer motor radi na siromasnoj smesi koja prvo treba da sagori pa onda tek gasovi dolaze na sondu.
Jedina restrikcija je opet ponavljam precnik usisa kompresora i impeler filter sluzi da ne upadaju gluposti u turbinu i nizasta drugo.To su dokazala mnogobroja merenja na dinu da se ne moze nista dobiti i gotovo
Vec sam ti odg.zasto se povecalo ocitavanje na maf u vrati se pa procitaj.
Ne pravi te niko ludim vec obratno ti to radis meni.


PEKAR druze imas zadatak da skontas jel na tom tvom modelu moguce da N75 ventil zamenjuje MAP senzor tj.da preko njega ecu dobija podatak o pritisku u sistemu?
Meni ima logike da on to radi jer mi je cudno da moze raditi bez podatka o pritisku a to svi turbaci imaju cak i TDI ima map?
« Poslednja izmena: Jul 02, 2014, 01:21:59 pre podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže djomla.tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 523
  • Age: 36
  • Lokacija: Crna Gora,Berane
  • Karma: +13/-3
  • Pol: Muškarac
  • "if in doubt,flat out"
  • Auto: mk4 gti,mk3 TDI,mk2 vr6 syncro
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #998 poslato: Jul 02, 2014, 01:47:23 pre podne »
Ne vezano za ovu raspravu, u pravu je pekar kada kaže ovo za kleme. Ne znam zbog čega ali meni auto par dana ne radi dobro niti vuče kako treba kada skinem kleme ili raskacim protokomer. Kačen na dijagnostiku i nema ni jedne greške ali jednostavno par dana nemiran na ler u. Maxo što kaže pekar agu nema map i zato je nemoguće ocitati pritisak turba iz računara motora kao kod ostalih. Na AGU je koliko sam upućen pritisak moguće videti jedino kada se stavi satic sa boost. U računaru na kanalu na kojem bi trebalo da pokaže pritisak piše "kanal ne postoji" ili nesto slično tome. 

Van mreže deki1.8T

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 209
  • Lokacija: HR
  • Karma: +9/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Leon Cupra 300 DSG
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #999 poslato: Jul 02, 2014, 09:43:11 pre podne »
Evo ti madmax jedna usporedba stock tip vs forge , pa ti meni reci kroz šta turbo lakše diše.




Drugo, daj mi reci po tvojoj logici ako turbo uvlači koliko mu treba bez obzira na usis, onda i izbacuje koliko treba kroz ispuh, znači ni sa ispuhom se ništa ne dobiva?