Autor Tema: GOLF IV GTI 235hp i 380nm  (Pročitano 214849 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže bobandohc

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 646
  • Age: 40
  • Lokacija: zajecar
  • Karma: +39/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf II G60,passat B5 TDI
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #840 poslato: Maj 03, 2014, 09:51:51 posle podne »
Nino nemoj opet da bude carnex.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #841 poslato: Maj 03, 2014, 09:54:46 posle podne »
sta ima veze ko bude brzi.
nasi smo jebiga. nema oemovaca bogu hvala

pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #842 poslato: Maj 03, 2014, 09:55:35 posle podne »
a jbg. sad, trebali ste ranije javiti pa da pravim auto za 402m driving

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #843 poslato: Maj 03, 2014, 09:58:12 posle podne »
e jebiga pekar posto si ti moj drug produzicemo na 804, nemoj sad i ti traziti da bude od bubanj potoka do pojata jebiga

Van mreže bobandohc

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 646
  • Age: 40
  • Lokacija: zajecar
  • Karma: +39/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf II G60,passat B5 TDI
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #844 poslato: Maj 03, 2014, 10:01:44 posle podne »
Nebrini pekare imam ja 2y menjac za tebe.

Van mreže kruska

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1812
  • Age: 33
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +79/-68
  • Pol: Muškarac
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #845 poslato: Maj 03, 2014, 10:09:55 posle podne »
ja sam za drugovi.. :) moze i 804 ako ne moze 402, mada ne znam koliko mi m treba da ubijem petom blokadu nisam mjerio..

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #846 poslato: Maj 03, 2014, 10:12:04 posle podne »
crnogorac dogovorili smo se da pustis gas nemoj da se pekar ljuti na mene jebo ga bog  lollol

Van mreže kruska

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1812
  • Age: 33
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +79/-68
  • Pol: Muškarac
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #847 poslato: Maj 03, 2014, 10:30:09 posle podne »
nema ljutnje, a ni pustanja gasa :) nece se ljutit ima 85ks vise jbg ;)

Van mreže scirocco 16vg60

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 380
  • Lokacija: Bajina Basta
  • Karma: +76/-27
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Scirocco 16v / Volvo V40
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #848 poslato: Maj 03, 2014, 11:26:12 posle podne »
Sve je ovo lepo,REZIJA- Plus od mene za trud, ali me nesto kopka pa bih voleo da vlasnik odgovori meni neukome a mozda jos nekoga zanima.

1. KOLIKO TROSI OVAJ AUTO ?
2. DALI AUTO PALI GUME DO 3 brzine sa 380Nm ?

 :26

pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #849 poslato: Maj 04, 2014, 10:45:32 pre podne »
ako mi verujes,potrosi sve sto mu sipam lollol, sad trenutno sto imam podatak o potrosnji to je, da je u svim rezimima voznje,tipa,gradska voznja,otvoren put,pod teranje i pod laganeze na 670km potrosio 52l,pa ga izracunaj koliko ispada, ali to mi je sve totalno nebitno,jer potrosnja mi ne igra nikakvu ulogu,slobodno mogu reci da mi je nebitna ;) da sam gledao na ekonomicnost i malu potrosnju,kupio bih dizela ili bi mu ugradio plin, kad nemam da mu sipam benzina,parkiracu ga u garazi,a kad imam vozicu se sa osmehom na licu :)
?
2. DALI AUTO PALI GUME DO 3 brzine sa 380Nm ?

 :26

bratac, bez uvrede i nemoj opet nesto pogresno da me shvatis,jer vecito tako ispadne ;) ako nije tajna,koliko godina imas? ovo sam morao da te pitam jer ti u profilu ne pise a izgledas mi kao ozbiljniji covek i majstor,pa mi je bas cudno bilo da se jos uvek lozis  na paljenje guma u prve 3 ili 4 brzine,misleo sam da si te klinacke fore davno prevaziso,barem sa ih ja prevaziso, ne pali gumu u trecoj brzini ali zna da je zavrti ;) mada moram priznati,ima malo da si me bacio u razmisljanje sad, sobzirom da mi je tocak 17-ica sta bi bilo sa gumom kad bi uspeo da naguram 15-icu, nego me jebu klesta pa ne moze stati misli1
da sam hteo auto koji ce paliti gume u prve 3-4 brzine pravio bi ga u jugica ;) ali toga sam se davno ohladio,vise me zanima sto veci i bolji GRIP imati :26
« Poslednja izmena: Maj 04, 2014, 10:49:46 pre podne od strane pekar »

Van mreže cicero

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3002
  • Lokacija: munze
  • Karma: +75/-55
  • Pol: Muškarac
  • Auto: BLACK RR_LINE
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #850 poslato: Maj 04, 2014, 10:58:48 pre podne »
tako je pekar brate,to veze nema da li pali gume 3 ili 4,nebitno,nisi ga pravio da pali gume
NEMCI KAD NAPRAVE AUTO I RAT NAPRAVE DA BUDE SVETSKI

Van mreže scirocco 16vg60

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 380
  • Lokacija: Bajina Basta
  • Karma: +76/-27
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Scirocco 16v / Volvo V40
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #851 poslato: Maj 04, 2014, 11:32:06 pre podne »
Nikakva tajna nije, imam 33 godine,drzim ovlasceni servis za motocikle i van brodske motore YAMAHA,HONDA MARINE,BENELLI itd,upravo pripremam novce da upisem master u Hondinoj AKADEMIJI nauka,nadam se da je dosta o mojoj ozbiljnosti.

Pitao sam te ova pitanja iz kojih ja mogu da zakljucim stvari koje mene zanimaju.Veoma je bitno koliko taj auto trosi jer se iz toga matematiskim formulama izvlaci tacna konjaza motora,postoje formule koje racunaju koliko motor mora da sagori benzina za odredjenu konjazu.
Sto se tice palenja guma i to sam te pitao sa razlogom,pre mesec dana sam testirao sa drugarima Golfa 4 TDI sve crveno 150ks i 380 Nm 4x4 taze skinut sa prikolice iz Swajcarske.Auto pali sve 4 gume i prvom i drugom brzinom,na osnovu tog auta mogu da izvucem svoje misljenje za obrtni momenat na tvom autu.

Ove stvari sam te pitao indirektno bas iz razloga koji si naveo, da se nebi razumelo pogresno.

U svakom slucaju,hvala na odgovoru,dobio sam informacije koje sam zeleo,misljenje cu zadrzati za sebe.

Pozdrav,puno srece u daljem projektu    :26

pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #852 poslato: Maj 04, 2014, 11:53:36 pre podne »
skidam  :46 na ulaganje u sebe  :25
sto se tice paljenja guma,ja to shvatam skoro bukvalno,znaci da se dim dize oko celog auta od paljenje guma, e sad malo mi je to cudno da qvatro 150ks i 380nm toliko zapali gume u  2 brzini  misli1 nebitno sto je dizel, da je samo sa prednjim pogonom onda OK, toliko ne zapali gume ni S3 u 2 brzini sa 260ks i preko 350nm. ali nema veze, voleo bih bas da vidim kako to izgleda, ako ti se opet ukaze prilika sa tim golfom,mislim da nije problem ako mozes snimiti to :26
« Poslednja izmena: Maj 04, 2014, 11:55:43 pre podne od strane pekar »

Van mreže scirocco 16vg60

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 380
  • Lokacija: Bajina Basta
  • Karma: +76/-27
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Scirocco 16v / Volvo V40
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #853 poslato: Maj 04, 2014, 12:00:36 posle podne »
Naravno,cim bude prilike da ga vlasnik dotera bice snimak i spolja i iz auta,sto se tice ovog minusa u mom postu,VELIKI POZDRAV ZA VAGINU koja ga je dala,nikog nisam ni u vredio niti podcenio pa slobodno neka iskupi drugare da daju jos koji.
 thumbup

Van mreže gane1979

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 333
  • Age: 46
  • Lokacija: Srbija, Bor
  • Karma: +17/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.9 TDI (DI) 85Kw AJM
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #854 poslato: Maj 04, 2014, 12:12:35 posle podne »
Bratelo, mislim da je malo bezveze da sa TDI motorom palis gume. Da je 3.0 TDI V6 pa i da te razumem ali ovako...

Van mreže scirocco 16vg60

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 380
  • Lokacija: Bajina Basta
  • Karma: +76/-27
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Scirocco 16v / Volvo V40
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #855 poslato: Maj 04, 2014, 12:23:14 posle podne »
Pa normalno je da nece da pali kada drzis ukljucenu kontrolu proklizavanja vozis felne 18 i kada imas motor i turbinu koji su umrli,kada pise na satu da je presao 170000 ali neko zaboravio da napise x 3 a mozda i x4 toliko.

Dali se neko nekada zapitao koliko je mnogo ispravnih 380Nm,to nije bitno dali je TDI ili GTI jedinica mere je ista.
 :)

Van mreže Nikola Calasan

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3917
  • Lokacija: Novi Banovci
  • Karma: +94/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw e91 320d
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #856 poslato: Maj 04, 2014, 12:33:46 posle podne »
Taj auto nema 380Nm, nego 320Nm, posto si rekao da ima 150 ks. Vozim taj auto, cipovan je na 185 ks i 380Nm, prednja je vuca i ne moze da pali prve tri brzine. Na preklapanje gasa moze drugom da zavrti, moze i trecom kad je asvalt masan. Prve tri brzine bi mozda isarao kad bi ga pustio sa 4000rpm, ali ne vidim svrhu toga, sem da sjebem nesto na autu i spalim gume :)
« Poslednja izmena: Maj 04, 2014, 12:46:54 posle podne od strane Nikola Calasan »

Van mreže gane1979

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 333
  • Age: 46
  • Lokacija: Srbija, Bor
  • Karma: +17/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.9 TDI (DI) 85Kw AJM
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #857 poslato: Maj 04, 2014, 12:37:57 posle podne »
TDI agregati i nisu bas za takve stvari koliko ja znam, a ni za neka przenja u velikim brojevima obrtaja. GTI je cini mi se nivo opreme. Moze da bude GTI i mk4 1.9 TDI sa 85kw i 115hp. Tacnije, naisao sam na podatak da su TDI GTI mk4 bile u dve verzije sa 115hp i 150hp.

Van mreže gane1979

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 333
  • Age: 46
  • Lokacija: Srbija, Bor
  • Karma: +17/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.9 TDI (DI) 85Kw AJM
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #858 poslato: Maj 04, 2014, 12:45:25 posle podne »
Ok, izvinjavam se  :(

Pekare vidimo se neki dan na kafi  yupi3ti

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6720
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-173
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #859 poslato: Maj 04, 2014, 08:20:27 posle podne »
neznam pekar boga mi kruska se nesto naostrio da tebi i veletu zada neki domaci na 402..
Bar sam ja uvek tu spreman za akanje, to nije nikad bio problem, meni ne smeta pogotovu sto smo nasi :) Mada zna Kruska da je Cvele uvek spreman na Knaufu, pa koliko ja znam nisu se probali jos nijednom. Opet to ne znaci da je ovaj ili onaj drugi los.
Meni JESTE bitna potrosnja (7.1L po bordu Zlatibor-BG) posto mi je moj auto sluzi za svakodnevno koristenje, a ne nedeljom da ga cepam niz Knauf dva puta, pa bezim kuci od murije. Udobno i sigurno da dodjem od A do B, da rasteram dimnjacare uz Rudnik i Cajetinu sa osmehom na licu. Da li je najbrzi? Sigurno nije. Da li ide dobro? Ja sam i vise nego zadovoljan. Nino sredio si kocnice thumbup  po ovakvoj kisi se zakopava, kad je i zena primetila da se zaustavlja u 2m.

Sto se tice paljenja guma i potrosnje, pitanja su veoma neozbiljna.
Prvo, koliko neki auto trosi zavisi od gomilu stvari, najosnovnije da li ga je vozio u crveno 100km ili laganom voznjom. Sa toliko mnogo nepoznatih razlicitih faktora potrosnje koji nisu merljivi nijedna matetmaticka jednacina ne moze da izracuna nista. Cim broj nepoznatih je veci od broja jednacina, rezultati mogu da budu samo empirijski ili dati kroz funkciju u zavisnosti od neke nepoznate. Matematika 4. razreda srednje skole.
Sto se tice paljenja guma ista stvar. Sa gumama koje sam dobio na kolima, ja sam ih okretao i u 3. brzini. Kad sam stavio 17ice Dunlop to sam mogao da zaboravim, a trag kocenja mi se nevidjeno popravio.
Siroko da li si juce prolazio pored Mokre Gore?
Stoga, ono cime se meri snaga je dino. Da li dino laze ili ne je sad druga prica. Ja mislim da su odstupanja neznatna, a nek veruje ko sta hoce.
Po meni ovo sto je Sasa uradio je samo za pohvalu. U svakom pogledu. Znam koliko je truda ulozio, koliko je bio uporan, koliko je covek u ovo vreme novca ulozio da uradi sto je naumio. Ja da hocu da poboljsam performanse svog motora uradio bi isto ovo kao i on.
« Poslednja izmena: Maj 04, 2014, 08:28:27 posle podne od strane Wele »
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!