aj da krenemo

sa dokumentacijom

cipovanje je radjeno ovde
http://www.revochip.com/home.php ovom prilikom hocu da se javno zahvalim momcima iz revochip-a saletu i petru za poso koji su odradeli na mom autu,vise nego profesijalno, momci znaju sta rade

i ovom prilikom ih pozdravljam

hteo bih svima preporuciti ko resi da radi cipovanje svog auta da sa ovim mocima nema greske,one price koje se prodaju i obecavaju na rec da sa optimum cip dobijete 45ks i vise,ne drze vodu bez dino testa i nakon ubacivanja mapa po vasem stanju motora i naknadno stelovanje parametra dok je auto na valjcima ne mozete dobiti tu konjazu,jer svi parametri se treba uskladiti da bi auto kostatno punio kako je bilo i pre cipa,samo malo jace
kako rade momci iz revochip-a?
mape za njih rade u italiji firma abarth, proces rada kada odete na cipovanje je sledeci:
meri se snaga auta prvo pre cipovanja,i kompletna dijagnostika stanja vaseg motora,zatim se svi podaci salju u italiji da se na osnovu vaseg stanja motora uradi mapa ili optimum cip,posto je kod mene optimum cip radjen tako da o tom procesu rada i pisem,
nakon toga vracaju iz italije podatke sa novim mapama,koji oni ubacuju u vas softver i auto opet ide na merenje snage,zatim vise puta se meri snaga na valjcima kako bi se dostelovali svi parametri da bi to radelo kako treba,u mom slucaju jos pet puta se merila snaga nakon cipovanja,kako bi uskladili ostale stvari,nakon toga se opet podaci salju u italiji da bi se videlo dali je potrebno jos nekih dorada. stanje mog motora je kako su rekli perfektno,steta sto nisam imao veci IC jer bi onda sve u kompletu bio oko 200 ks. ali zato sam se bacio odmah u potragu za veci IC da bi to zaokruzili na 200 ks

pa da krenemo sa nekom slikom prvo

ovo je ispred cacka

zatim kada smo stigli













dino test se meri za ovaj auto u cetvrtoj brzini evo sad dva klipa sa dino testa
2502201202125022012022pa da ne bude ono posle internet konji

za sve koji sumnjaju evo i dokaza


evo i slike krajnjeg rezultata


i nakon svega doslo je na red i ovo


ja nisam pristalica nikakvih nalepnica na autu,ali za ovu nisam mogo odoleti koja mu je legla ko pesnica na oko

utisci ne mogu opisati recima,auto kao da je za duplo jaci,u koju god da je brzinu kako dodas gas on tako odlazi,ali odlazi

u toku nedelje treba da dobijem tacne informacije cene za STAGE-2 koji se dize na 270 ks,sa njegovim fabrickim agregatima,tipa,turbine,dizne pumpa itd. znaci nije potrebno menjati sve to za tu konjazu kao sto su mi pricali...
ovo je bio za mene tek pocetak,
nastavi ce se................

zaboravih da kazem,pritisak turbine je sada 1,2-1,3 bara