Autor Tema: GOLF IV GTI 235hp i 380nm  (Pročitano 214362 puta)

0 Članovi i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #320 poslato: Februar 24, 2012, 04:57:21 posle podne »
Pa dobro ti si poznat po strpljenu    lollol
strpljene je moja najveca vrlina biggrin

koliko sam bio besan sto nisu stigle od R32,ove cak pocinju i da mi se svidjaju kako su legle

Van mreže Marko011 Mk4

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3898
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +113/-15
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk4
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #321 poslato: Februar 24, 2012, 05:08:03 posle podne »
Meni je ovo extra.... Ja tu nista ne bih dirao.. tapsac
Nothing is impossible !!!!!

dzalecar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #322 poslato: Februar 24, 2012, 07:41:44 posle podne »
golfic mi se strasno svidja, samo kad se setim da je jos turbo auuuu wub

Van mreže ćubica

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1525
  • Age: 50
  • Lokacija: Novi sad
  • Karma: +70/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf V GTI,rallye
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #323 poslato: Februar 24, 2012, 08:18:29 posle podne »
Cucnule su kao bebina guza na nosu!  biggrin
Jos kad bi dosao do NS da ti zamenimo obruc volana!? Da li mi se cini ili je malo izguljen?
« Poslednja izmena: Februar 24, 2012, 08:20:46 posle podne od strane cubica »

pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #324 poslato: Februar 24, 2012, 09:00:00 posle podne »
hvala bratac
nije izguljen volan vec na gornjem delu koza ima izbledelu nijansu od sunca

Van mreže DusanVW

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2670
  • Age: 33
  • Lokacija: Kragujevac
  • Karma: +103/-38
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Grand Cherokee 4.7
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #325 poslato: Februar 24, 2012, 09:09:45 posle podne »
Super je brate. wub Ja ne bi menjao ovo. biggrin

Van mreže ćubica

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1525
  • Age: 50
  • Lokacija: Novi sad
  • Karma: +70/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf V GTI,rallye
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #326 poslato: Februar 24, 2012, 09:39:54 posle podne »
Na fotki deluje kao da je izguljen.Verovatno odsjaj od sunca.Ustedeo si 80e za obruc  biggrin

pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #327 poslato: Februar 25, 2012, 06:35:56 posle podne »
Golf je upravo o cipovan na 192 konja ako nekome znači,u drugoj do blokade vrti gume Kao da je u prvoj,a takodje i u trecoj bez problema proklizavaju tockovi. clap

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6720
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-173
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #328 poslato: Februar 25, 2012, 06:56:57 posle podne »
ma ja u to ništa ne verujem ti čipovi i ostalo mazanje očiju
daj slike
 lollol

ja oduševljen ko da sam bio tamo  clap
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže ćubica

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1525
  • Age: 50
  • Lokacija: Novi sad
  • Karma: +70/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf V GTI,rallye
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #329 poslato: Februar 25, 2012, 09:38:25 posle podne »
Nista nam ne znaci!  bleh Ko te prevari da to uradis?
Svaka cast druze  clap Daj jos neke informacije

Van mreže Marko011 Mk4

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3898
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +113/-15
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk4
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #330 poslato: Februar 25, 2012, 11:00:22 posle podne »
Znaci kada prebacujes iz trece u cetvrtu oseti se malo da klizaju i to na 140-150 km/h.... Svaka cast mogu misliti kako sada to ide.... tapsac
Nothing is impossible !!!!!

Van mreže ilija

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2129
  • Age: 32
  • Lokacija: Hamilton, Ontario
  • Karma: +17/-13
  • Pol: Muškarac
  • DAS AUTO
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #331 poslato: Februar 25, 2012, 11:41:18 posle podne »
Cestitam ;) napravi neki video da mi to vidimo ;)
nedao bog da imas 16v. isao bi oko 290

Van mreže bobandohc

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 646
  • Age: 40
  • Lokacija: zajecar
  • Karma: +39/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf II G60,passat B5 TDI
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #332 poslato: Februar 25, 2012, 11:46:01 posle podne »
Ala lazes pekare ima 193 konja a ne 192. Dzabe papir i snimci.

pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #333 poslato: Februar 26, 2012, 01:56:48 pre podne »
Znaci kada prebacujes iz trece u cetvrtu oseti se malo da klizaju i to na 140-150 km/h.... Svaka cast mogu misliti kako sada to ide.... tapsac
iz druge u trecu kada prebacis proklizavaju tockovi u trecoj,ne u cetvrtoj ;)
evo ovako posto sam sada upravo stigo sputa i mnogo sam umoran,za sada samo da je auto na putu u cetvrtoj brzini ispred blokade vozen 210km/h biggrin
a ostale stvari i krajnja maksimalna  brzina bice sutra ;)

Van mreže Marko011 Mk4

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3898
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +113/-15
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk4
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #334 poslato: Februar 26, 2012, 08:12:11 pre podne »
Sta reci osim auto ti je zver....  tapsac  Cekamo ostale podatke... koliko ima sada Nm?
Nothing is impossible !!!!!

Van mreže DamirK

  • Eurodubs fotograf
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 10457
  • Age: 43
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +78/-28
  • Pol: Muškarac
  • Eurodubs / Detailing Oprema
    • Detailing Oprema
  • Auto: Golf MK6 GTD, VW UP
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #335 poslato: Februar 26, 2012, 10:34:27 pre podne »
Ne smem ni da čitam ovo, a kamoli da probam da provozam :)

Van mreže Nikola Calasan

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3917
  • Lokacija: Novi Banovci
  • Karma: +94/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw e91 320d
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #336 poslato: Februar 26, 2012, 11:19:43 pre podne »
super super, svaka cast :) gde si cipovao auto ako nije tajna ? jesi ga merio na valjcima ili ti je decko koji je cipovao rekao da imas tu konjazu ?  driving  driving  driving

pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #337 poslato: Februar 26, 2012, 07:46:55 posle podne »
aj da krenemo biggrin sa dokumentacijom ;)
cipovanje je radjeno ovde http://www.revochip.com/home.php ovom prilikom hocu da se javno zahvalim momcima iz revochip-a saletu i petru za poso koji su odradeli na mom autu,vise nego profesijalno, momci znaju sta rade tapsac tapsac tapsac i ovom prilikom ih pozdravljam clap
hteo bih svima preporuciti ko resi da radi cipovanje svog auta da sa ovim mocima nema greske,one price koje se prodaju i obecavaju na rec da sa optimum cip dobijete 45ks i vise,ne drze vodu bez dino testa i nakon ubacivanja mapa po vasem stanju motora i naknadno stelovanje parametra dok je auto na valjcima ne mozete dobiti tu konjazu,jer svi parametri se treba uskladiti da bi auto kostatno punio kako je bilo i pre cipa,samo malo jace biggrin
kako rade momci iz revochip-a?
mape za njih rade u italiji firma abarth, proces rada kada odete na cipovanje je sledeci:
meri se snaga auta prvo pre cipovanja,i kompletna dijagnostika stanja vaseg motora,zatim se svi podaci salju u italiji da se na osnovu vaseg stanja motora uradi mapa ili optimum cip,posto je kod mene optimum cip radjen tako da o tom procesu rada i pisem,
nakon toga vracaju iz italije podatke sa novim mapama,koji oni ubacuju u vas softver i auto opet ide na merenje snage,zatim vise puta se meri snaga na valjcima kako bi se dostelovali svi parametri da bi to radelo kako treba,u mom slucaju jos pet puta se merila snaga nakon cipovanja,kako bi uskladili ostale stvari,nakon toga se opet podaci salju u italiji da bi se videlo dali je potrebno jos nekih dorada. stanje mog motora je kako su rekli perfektno,steta sto nisam imao veci IC jer bi onda sve u kompletu bio oko 200 ks. ali zato sam se bacio odmah u potragu za veci IC da bi to zaokruzili na 200 ks biggrin
pa da krenemo sa nekom slikom prvo biggrin
ovo je ispred cacka

zatim kada smo stigli













dino test se meri za ovaj auto u cetvrtoj brzini evo sad dva klipa sa dino testa
25022012021

25022012022
pa da ne bude ono posle internet konji biggrin za sve koji sumnjaju evo i dokaza ;)

evo i slike krajnjeg rezultata clap

i nakon svega doslo je na red i ovo


ja nisam pristalica nikakvih nalepnica na autu,ali za ovu nisam mogo odoleti koja mu je legla ko pesnica na oko clap
utisci ne mogu opisati recima,auto kao da je za duplo jaci,u koju god da je brzinu kako dodas gas on tako odlazi,ali odlazi drive
u toku nedelje treba da dobijem tacne informacije cene za STAGE-2 koji se dize na 270 ks,sa njegovim fabrickim agregatima,tipa,turbine,dizne pumpa itd. znaci nije potrebno menjati sve to za tu konjazu kao sto su mi pricali...
ovo je bio za mene tek pocetak,
nastavi ce se................ biggrin
zaboravih da kazem,pritisak turbine je sada 1,2-1,3 bara
« Poslednja izmena: Februar 26, 2012, 08:03:18 posle podne od strane pekar »

Van mreže Nikola Calasan

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3917
  • Lokacija: Novi Banovci
  • Karma: +94/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw e91 320d
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #338 poslato: Februar 26, 2012, 07:56:17 posle podne »
svaka cast..profi odradjeno ;) sad samo jos neki snimak od 0 do vmax :)

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6720
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-173
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #339 poslato: Februar 26, 2012, 08:04:22 posle podne »
ma photoshop  bleh
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!