Cudi me da nisi radio nikakve dorade na menjacu sa obzirom da vozis 402,mislim da bi bi dobio bar celu sekundu sa nekim manjim doradama.
Nije menjac G60 los,on je dobar za civilnu voznju,ali po meni nije za motor ispod 350Nm,ima mnogo veliku razliku izmedju 2 i 3 brzine na saltanju,po meni je to presudno za 402, da motor veoma lako nosi skoljku i da malo padaju obrtaji na saltanju u vise brzine.

Kao što je Dzinn napisao. Složio sam novi mjenjac i malo drugačije omjere. Moj auto nije za 402 m , nego cestovni auto , želim da je brz i po zavojima i na autocesti i na 402 m..
Slažem se da seriski AYC mjenjač ima malo veće razlike između 2i3 , a pogotovo 3 i 4 br.
Na 13 sec, jednu sec je nemoguće skinut sa mjenjačem , tu ako se dobije 0.1-0.2 ja cu biti zadovoljan.
G60 pašu malo duži omjeri, zbog načina na koji razvija snagu i moment. Nije bitna špica snage i šica momenta , nego kompletna krivulja snage.. npar.. ovaj motor ce imat 310-320 nm , ali mislim da nece padat ispo 280-300 u rasponu od 2900-7000 rpm..
Složio sam EHA mjenjač od mk4 1.8T 180 ks ( hvala frendu tutwagenu ), mjenjač ima tvornički šperu u nekim malim postotcima. U taj mjenjač sam ubacio 4 i 5 od G60 ( ayc )
Ovako to izgleda sa 195/45 gumama i sa saltanjem na 7000 rpm
AYC sa 3.684 diff EHA/AYC sa 3.647 diff
1 br. 53 km/h 1 br. 61 km/h
2 br. 95 km/h ( okretaji padaju na 4000 rpm ) 2 br. 103 km/h ( okretaji padaju 4100 rpm )
3 br. 148 km/h ( okretaji padaju na 4500 rpm ) 3 br. 154 km/h ( okretaji padaju 4700 rpm )
4 br. 205 km/h ( okretaji padaju na 5000 rpm ) 4 br. 207 km/h ( okretaji padaju 5200 rpm )
5 br. 264 km7h ( okretaji padaju na 5400 rpm ) 5 br. 266 km/h ( okretaji padaju 5500 rpm )