Autor Tema: 1.9l RS2G60 Edition One oem+  (Pročitano 81395 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: 1.9l RS2G60 Edition One oem+
« Odgovor #120 poslato: Januar 20, 2015, 07:37:22 posle podne »
ako skontas javi :46

Trebao si i lezece tj.glavne uzeti ACL za svaki slucaj majstor1
« Poslednja izmena: Januar 20, 2015, 07:40:59 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže G-unit

  • VW Početnik
  • Poruke: 154
  • Age: 43
  • Lokacija: Mostar BiH
  • Karma: +23/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf G60 Edition One
Odg: 1.9l RS2G60 Edition One oem+
« Odgovor #121 poslato: Januar 20, 2015, 08:18:01 posle podne »
ako skontas javi :46

Trebao si i lezece tj.glavne uzeti ACL za svaki slucaj majstor1

Na lezecim nije toliki teret koliko na letecim, pogotovo  na gornjim polutkama.. lezece sam uze kolbenschmidt..
G-ladiator "Edition One"

Van mreže spale m

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 505
  • Age: 52
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +20/-6
  • Pol: Muškarac
  • Vw Vw Vw Vw Vw Vw Vw
  • Auto: Vw passat b5.5 tdi
Odg: 1.9l RS2G60 Edition One oem+
« Odgovor #122 poslato: Januar 21, 2015, 05:57:28 posle podne »
Kako izgleda iberlauf,  fabrički ili ide u posudu posebno.?

Van mreže G-unit

  • VW Početnik
  • Poruke: 154
  • Age: 43
  • Lokacija: Mostar BiH
  • Karma: +23/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf G60 Edition One
Odg: 1.9l RS2G60 Edition One oem+
« Odgovor #123 poslato: Januar 21, 2015, 06:45:11 posle podne »
Kako izgleda iberlauf,  fabrički ili ide u posudu posebno.?

Tvornički, iberlauf je bitan za podmazivanje G-ladera. Kad pustiš gas, leptirovi na klapni gasa se zatvore a otvori se bypass, on je povezan sa iberlaufom i taj tlak gura uljne pare u G-lader..
G-ladiator "Edition One"

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: 1.9l RS2G60 Edition One oem+
« Odgovor #124 poslato: Januar 21, 2015, 07:04:40 posle podne »
Dodje li uz JE klipove preporuka od proizvodjaca na koju toleranciju da se busi blok motora?
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže G-unit

  • VW Početnik
  • Poruke: 154
  • Age: 43
  • Lokacija: Mostar BiH
  • Karma: +23/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf G60 Edition One
Odg: 1.9l RS2G60 Edition One oem+
« Odgovor #125 poslato: Januar 21, 2015, 08:19:24 posle podne »
Dodje li uz JE klipove preporuka od proizvodjaca na koju toleranciju da se busi blok motora?

Da , ja sam bušio na 0.9, takođe dođu upusta i za zazor na karikama. Ovisno o aplikaciji motora ( dali je veliki boost, nitro , street varijanta..itd ), neide isti zazor na karikama. Za moju aplikaciju moro sam samo kompresione karike prilagodit , ostale su bile u toleranciji.

Jako je bitno držati se njihovi upustava, mnogi to zanemare.. ;)
G-ladiator "Edition One"

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: 1.9l RS2G60 Edition One oem+
« Odgovor #126 poslato: Januar 21, 2015, 08:26:40 posle podne »
Hvala na odgovoru :26
Zato sam i pitao dodju li uz njih uputstva jer pojedini proizvodjaci to ne daju sa klipovima pa se posle ljudi pitaju sto nece da radi kako treba,guta ulje itd ;)
JE zakon alealeee
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže zorancile

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1273
  • Lokacija: Bašaid, VOJVODINA
  • Karma: +41/-35
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 gtd
Odg: 1.9l RS2G60 Edition One oem+
« Odgovor #127 poslato: Januar 21, 2015, 11:03:47 posle podne »
0,9 mm zazor ?

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: 1.9l RS2G60 Edition One oem+
« Odgovor #128 poslato: Januar 21, 2015, 11:05:32 posle podne »
Drugacije se kovani ponasaju na temperaturi pa tako sa njima ide drugacija tolerancija u odnosu na livene ;)
« Poslednja izmena: Januar 21, 2015, 11:08:54 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže zorancile

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1273
  • Lokacija: Bašaid, VOJVODINA
  • Karma: +41/-35
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 gtd
Odg: 1.9l RS2G60 Edition One oem+
« Odgovor #129 poslato: Januar 21, 2015, 11:08:33 posle podne »
Kanda se jako šire na temperaturi?

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: 1.9l RS2G60 Edition One oem+
« Odgovor #130 poslato: Januar 21, 2015, 11:10:28 posle podne »
Tako se prica ;)
Hoce i da guta ulje dok se ne ugreje na radnu temperaturu,a onda mu sa kovanim klipovima nema smrti ;)
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže Shipa

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 596
  • Lokacija: Nova Pazova
  • Karma: +31/-10
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Leon 1M FR, Golf Mk1 ABF
Odg: 1.9l RS2G60 Edition One oem+
« Odgovor #131 poslato: Januar 22, 2015, 07:20:45 pre podne »
Uhh,kako ti to sa merakom radis,svaka cast. Gume su vrh,icice to niskih 13 ako sve bude kako treba,sto je jako brzo za street legal auto...:)

Van mreže scirocco 16vg60

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 380
  • Lokacija: Bajina Basta
  • Karma: +76/-27
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Scirocco 16v / Volvo V40
Odg: 1.9l RS2G60 Edition One oem+
« Odgovor #132 poslato: Januar 22, 2015, 11:09:48 pre podne »
Cudi me da nisi radio nikakve dorade na menjacu sa obzirom da vozis 402,mislim da bi bi dobio bar celu sekundu sa nekim manjim doradama.
Nije menjac G60 los,on je dobar za civilnu voznju,ali po meni nije za motor ispod 350Nm,ima mnogo veliku razliku izmedju 2 i 3 brzine na saltanju,po meni je to presudno za 402, da motor veoma lako nosi skoljku i da malo padaju obrtaji na saltanju u vise brzine.
 :)

Van mreže Dzinn16v

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1338
  • Age: 35
  • Lokacija: Livno BiH/Samobor Cro
  • Karma: +48/-11
  • Pol: Muškarac
  • Volkswagen motorsport
  • Auto: Golf mk2 16V
Odg: 1.9l RS2G60 Edition One oem+
« Odgovor #133 poslato: Januar 22, 2015, 03:21:37 posle podne »
Mislim da ide drugi mjenjac uz malo "kemije" ali neka davor napise vise...i stavi koju sliku biggrin
Volkswagen motorsport

Van mreže spale m

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 505
  • Age: 52
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +20/-6
  • Pol: Muškarac
  • Vw Vw Vw Vw Vw Vw Vw
  • Auto: Vw passat b5.5 tdi
Odg: 1.9l RS2G60 Edition One oem+
« Odgovor #134 poslato: Januar 22, 2015, 03:40:43 posle podne »
Male tajne velikih majstora. Sigurno je složen po mapingu.

Van mreže G-unit

  • VW Početnik
  • Poruke: 154
  • Age: 43
  • Lokacija: Mostar BiH
  • Karma: +23/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf G60 Edition One
Odg: 1.9l RS2G60 Edition One oem+
« Odgovor #135 poslato: Januar 22, 2015, 05:22:30 posle podne »
Odgovara mi i bl.imam prijatelja koji bi mi to zavrsio,samo da skontam firmu :26

Ako imaš ikoga u Banja Luci , može ti provjerit. Firma se nalazi u krugu "TAM"
G-ladiator "Edition One"

Van mreže G-unit

  • VW Početnik
  • Poruke: 154
  • Age: 43
  • Lokacija: Mostar BiH
  • Karma: +23/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf G60 Edition One
Odg: 1.9l RS2G60 Edition One oem+
« Odgovor #136 poslato: Januar 22, 2015, 05:25:35 posle podne »
0,9 mm zazor ?

Evo kao što ti je fredn odgovorio , neide isti zazor za kovane klipove i obične , kovani se više šire zato treba biti veći zazor na bloku i karikama takođe ( gore sam pisao o karikama )

Zna se desit da na hladno malo zveckaju klipovi a potrošnja ulja je zanemariva , alo o tome nemogu još pisat jer motor nije još u autu.. ;)
G-ladiator "Edition One"

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: 1.9l RS2G60 Edition One oem+
« Odgovor #137 poslato: Januar 22, 2015, 05:33:56 posle podne »
Bice to opasna masina kakvo trosenje ulja  kad mu treba 5min do radne temperature driving
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže G-unit

  • VW Početnik
  • Poruke: 154
  • Age: 43
  • Lokacija: Mostar BiH
  • Karma: +23/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf G60 Edition One
Odg: 1.9l RS2G60 Edition One oem+
« Odgovor #138 poslato: Januar 22, 2015, 05:42:47 posle podne »
Cudi me da nisi radio nikakve dorade na menjacu sa obzirom da vozis 402,mislim da bi bi dobio bar celu sekundu sa nekim manjim doradama.
Nije menjac G60 los,on je dobar za civilnu voznju,ali po meni nije za motor ispod 350Nm,ima mnogo veliku razliku izmedju 2 i 3 brzine na saltanju,po meni je to presudno za 402, da motor veoma lako nosi skoljku i da malo padaju obrtaji na saltanju u vise brzine.
 :)

Kao što je Dzinn napisao. Složio sam novi mjenjac i malo drugačije omjere. Moj auto nije za 402 m , nego cestovni auto , želim da je brz i po zavojima i na autocesti i na 402 m..
Slažem se da seriski AYC mjenjač ima malo veće razlike između 2i3 , a pogotovo 3 i 4 br.
Na 13 sec, jednu sec je nemoguće skinut sa mjenjačem , tu ako se dobije 0.1-0.2 ja cu biti zadovoljan.
G60 pašu malo duži omjeri, zbog načina na koji razvija snagu i moment. Nije bitna špica snage i šica momenta , nego kompletna krivulja snage.. npar.. ovaj motor ce imat 310-320 nm , ali mislim da nece padat ispo 280-300 u rasponu od 2900-7000 rpm..

Složio sam EHA mjenjač od mk4 1.8T 180 ks ( hvala frendu tutwagenu ), mjenjač ima tvornički šperu u nekim malim postotcima. U taj mjenjač sam ubacio 4 i 5 od G60 ( ayc )

Ovako to izgleda sa 195/45 gumama i sa saltanjem na 7000 rpm

AYC  sa 3.684 diff                                                                  EHA/AYC  sa 3.647 diff                                                       

1 br.  53 km/h                                                                        1 br. 61 km/h
2 br. 95 km/h   ( okretaji padaju na 4000 rpm )                     2 br. 103 km/h   ( okretaji padaju 4100 rpm )
3 br. 148 km/h  ( okretaji padaju na 4500 rpm )                    3 br. 154 km/h   ( okretaji padaju 4700 rpm )
4 br. 205 km/h  ( okretaji padaju na 5000 rpm )                    4 br. 207 km/h   ( okretaji padaju 5200 rpm )
5 br. 264 km7h  ( okretaji padaju na 5400 rpm )                   5 br. 266 km/h    ( okretaji padaju 5500 rpm )


G-ladiator "Edition One"

Van mreže zlaja011

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 336
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +13/-12
Odg: 1.9l RS2G60 Edition One oem+
« Odgovor #139 poslato: Januar 22, 2015, 05:54:14 posle podne »
Auu bre druze al si ga iskalkulisao kao da si ga vec vozio! Svaka cast unworthy unworthy unworthy