Slazem se sa pekarom i ostalima sto se tice IC jer kad je hladnije auto ide bolje i cak sam snimao ljeti i zimi ubrzanja ima male razlike,jer su na mk4 bas mali ic-ovi i brzo ih turbo ugrije,ko nije probao mogu ga uvjeriti u to,a sto se tice dizni na markovom golfu 100% su orginalne i kao sto dragan rece 316 ccm su na 3bar a na 4 sigurno preko 350ccm,i auto kad se vozi na malim obrtajima kroz grad osjeti se lagano da se ponekad zalije gorivom,trzucka i moze se vidjeti ponekad crni dim od goriva,tako da ta prica da su dizne slabe pada u vodu to ti mogu reci odmah,na autu je mapa genericka GIAC koju koristi pola amerike u vag grupaciji i mislim da se ne prave u nekoj sobi vec da to radi cijeli tim ljudi koji nesto znaju,pouzdana je sigurno jer auto ide ko grom cijeli vijek a ima sad blizu 250 000km i nikad nije nista otislo od te "siromasne smjese",jedina stvar moze biti da je u medjuvremenu od kad je auto otislo od mene nesto sa diznama sjebalo ili se zaprljale sta vec,a auto nema katalizator vec samo cijev fi76 od turba do nazad (i lonce naravno) i prva sonda je zavijena u tu cijev a druga sonda je zavijena u jedno malo L koljeno koje je zavijeno u cijev tako da mjeti manju vrijednost i ne gori greska motora, e sad moze li biti do toga neznam jer ja sam to tako stavio i tako vozio sigurno2 god bez problema,ja bi poceo od lambda sonde mozes jer sam je i ja vec bio mjenjao bas iz toga razloga sto nema cat