Nastavlja se dalje sa radovime,ovoga puta malo oko motorizacije

posto sam sada kad je auto ofarbano odustao od ideje da ga prodajem.
Ovako dakle,neki dan na autoputu mi podje nesto malo zviždukati i prditi,ja naravno odmah pomislim na najgore da je turbina otisla,ali kad je to moj majstor uzeo u svoje ruke vidimo da se popustili sarafi sto drze turbinu i izgorio dihtung.Ali meni vrag nije dao mira i ja mu govorim hajde da je skinemo i pregledamo posto je kod proslog vlasnika zgazila 20tak tisuca km i evo kod mene malo vise od 35tkm a sa obzirom da se auto stalno vozi punim gasom nebi bilo lose pregledati je.I sreca pa smo je skinuli,unutra haos na impeleru uzrokovan voznjom sa gljivom,sva pera ispjeskarena i krajevi svi pomalo savijeni tako da ce to sve biti sanirano i evo bas jutros je balansira.
I onda poslje skidanje turbine ja mu govorim hajde da skinemo i glavu i sredimo.Auto sam uzeo u stanju da je kada malo duze radi na ler gasu ili laganoj voznji nizbrdo izbaci oblak dima i kad to izbaci dalje sve ok.Majstor je rekao da je to do gumica ventila pa cemo i to sada rjesiti.Maloprije mi govori da su i gumice u uzasnom stanju tako da sam dobro napravio sto sam odlucio otvoriti motor.Uzeti su svi novi dihtunzi,dekla,glave,usisa i ispuha.Gumice ventila narucene u ovlastenom posto mi se cijena ovih zamjenski od 2KM ili 0.5eura po komadu cinila malo smjesna i sumnjam da to moze valjati.

