Autor Tema: Golf 4 1.8T  (Pročitano 86964 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže RallyeG60

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 641
  • Age: 38
  • Lokacija: Ljubuski(Hercegovina)
  • Karma: +16/-2
  • Pol: Muškarac
    • http://s218.photobucket.com/home/knez20/index
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #240 poslato: Novembar 14, 2015, 08:08:32 pre podne »
A Ivane evo ako me izda ova grana izgleda da ću morati :)
Još jučer sa Mariom na kavi bio i znas njega.Nadji turbinu,granu kod  tokara ćemo za 20eura cijevi da ti prepravi i da to montiramo:)tako da ako odem još koji put do njega nagovorit će me na K04

Poslano sa mog HTC Desire 500 dual sim koristeći Tapatalk

Van mreže IVAN_VXR

  • VW Početnik
  • Poruke: 26
  • Lokacija: Ljubuški-Dubrovnik
  • Karma: +2/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat G60,Golf 2 G60
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #241 poslato: Novembar 14, 2015, 09:35:05 pre podne »
Otiđi ti još koji put do njega [emoji23][emoji23] onda na laganih 265 ks,FMIC si svakako mislio stavljat..trebat ce ti jos bar 360 ccm dizne ili 440-470

Van mreže RallyeG60

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 641
  • Age: 38
  • Lokacija: Ljubuski(Hercegovina)
  • Karma: +16/-2
  • Pol: Muškarac
    • http://s218.photobucket.com/home/knez20/index
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #242 poslato: Novembar 14, 2015, 11:25:19 pre podne »
Evo ovih dana se još malo bacam u potragu za K04 ako uspijem nac po nekoj cijeni što mogu pretepjeti :)
Sad sam se baš pravo zagrijao za to a ako nista ne bude idući mj narucivam ono ispusno kuciste za moju turbinu.Ako sam vec imao gubitaka na njemu do sada kao što ekipa ovdje govori onda će to biti druga priča i sa mojom turbinom kad bi stavio novo kuciste.

Poslano sa mog HTC Desire 500 dual sim koristeći Tapatalk


Van mreže TuTwagen

  • VW Početnik
  • Poruke: 117
  • Age: 40
  • Lokacija: Mostar BiH
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 Jubiläum
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #243 poslato: Novembar 14, 2015, 05:33:12 posle podne »
to je auto ludo islo dok je bio kod mene vjerovatno od davno to kuciste pusta,cak je nas kolega iz geneve  sklopio u SLSu jubia sa K04 i svime ostalim izmjereno nesto manje od 260ps na valjcima radjena i mapa,ion sav ponosan poslao video kako ide medjutim taj sivi  golf je bio brzi sa seriskim turbom nego on sa K04 doduse od 0-200 a vjerujem i poslje jer je getriba sa 6 brzina poslje sranje
« Poslednja izmena: Novembar 14, 2015, 05:36:44 posle podne od strane TuTwagen »

pekar

  • Gost
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #244 poslato: Novembar 14, 2015, 06:00:02 posle podne »
1.8t kada je sve na njemu ispravno i kako treba je mnogo zajeban auto kako ide naravno doradjen driving,mnogi to neznaju nazalost, a ispravnih je jako malo,
tvoj bratac ima da prodise  driving  posle ovih zahvata ;)

Van mreže RallyeG60

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 641
  • Age: 38
  • Lokacija: Ljubuski(Hercegovina)
  • Karma: +16/-2
  • Pol: Muškarac
    • http://s218.photobucket.com/home/knez20/index
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #245 poslato: Novembar 14, 2015, 07:07:20 posle podne »
Tuta još nismo ustanovili da pušta.pukotine su tu ali nema znakova garezi da pustalo na njih.Vidjet ćemo sada kad se ponovo sve namontira sta ce biti.

A ja sam zadovoljan kako on ide,svi su se uvjerili u to a evo Ivanvxr može i potvrditi
Imam par relacija tu kod nas na autoputu dosta kratkih gdje ga isprobavam i hvatam odlične brzine a sat skoro pa 100% točno pokaziva.Razlike sa bratovim 225ks na tim relacijama su dosta male a njegovo auto su se svi uvjerili da dobro ide.
Iako sam ja i dalje uvjeren da je najveći minus ovoga auta intercoler,tek zadnjih mj dana auto ponovo ide kako treba otkad zahladilo.
Pekar uspoređujuci sa tvojim videima tu su negdje ovaj moj i tvoj bivši golf.

Najviše me muči to što mi majstor govori da mi po boji svjecica auto ima presiromasnu smjesu,svjecice se bijele kao snijeg kad ih odvijem.Ali opet moguće da mali intercoler i za to kriv,sta ti mislis pekar?

Poslano sa mog HTC Desire 500 dual sim koristeći Tapatalk
« Poslednja izmena: Novembar 14, 2015, 07:10:05 posle podne od strane RallyeG60 »

pekar

  • Gost
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #246 poslato: Novembar 14, 2015, 07:43:31 posle podne »
svaki turbak mnogo oseca kada je velika vrucina u odnosu na atmosferca,zato uvek primetis da ti auto bolje ide uvece nego preko dana na vrucini,jer je hladniji vazduh dosta obogaceniji kiseonikom te samim tim ima bolje sagorevanje i veci procenat iskoriscenja goriva pa samim tim i auto bolje ide, a najbolje je kada stavis veci IC i nakon voznje pipnes cev koja ide od turba na ulaz u IC ona vrela,a pipnes drugu koja ide iz izlaza IC u usis a ona laadna biggrin dosta mu znaci veci IC, za svecice,moguce  je to sto kazes, kod mene nisu bile bele vec tamnije boje,sad jebem li ga, proveri pumpu da nije oslabila pa u obrtaje joj opada pritisak...
« Poslednja izmena: Novembar 14, 2015, 08:02:31 posle podne od strane pekar »

Van mreže IVAN_VXR

  • VW Početnik
  • Poruke: 26
  • Lokacija: Ljubuški-Dubrovnik
  • Karma: +2/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat G60,Golf 2 G60
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #247 poslato: Novembar 14, 2015, 08:32:33 posle podne »
U par navrata sam se vozio u njemu i mogu rec da sam oduševljen kako je išao i kako je nabirao brzinu na autoputu i sa malih i sa visokih okretaja.Ostao sam iznenađen.Koliko sam cuo od druhih pumpe goriva kod njih znaju zezati..a nisu to više ni male godine.Bas sam Anelu na S3 uradio N249 delete :)

Van mreže milper

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 465
  • Age: 44
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +15/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV GTI 1.8T
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #248 poslato: Novembar 14, 2015, 08:40:33 posle podne »
Prekontrolisi preko vag-com-a kakva ti je smesa...

Log 32 ti je adaptacija smese preko lamda sonde (Oxygen Sensor Control Learned Values), ako je u plusu onda je siromasna,ako je u minusu onda je bogata...prihvatljive vrednosti su od -10 do +10.

Kod mene su svecice su boje kafe, smesa -4 , za nijansu bogatija zbog regulatora pritiska 4bara...
« Poslednja izmena: Novembar 14, 2015, 08:43:19 posle podne od strane milper »

Van mreže TuTwagen

  • VW Početnik
  • Poruke: 117
  • Age: 40
  • Lokacija: Mostar BiH
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 Jubiläum
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #249 poslato: Novembar 14, 2015, 09:36:19 posle podne »
ja kad sam prije 5-6godina kupio ga svi su mi se smijali da auto ljeti ne  ide dobro cak sad mjerio pumpu goriva i dosta uajebancija,govorili mi vozi ga samo zimi :14,ajebi ga bio sam mlad i tada nisam znao sta je IC i kako i sta mu smeta,ali nakon godinu sam dosta toga naucio jer me oprzilo i tek onda sam poceo da uzivam u tome autu,prije je bila puno duza getriba nego sad pa vjerovatno je i to puno znacilo pogotovo na konacnoj brzini,evo par videa gdje sam mjerio ubrzanje od 100-200 i konacnu brzinu sa tri covjeka u autu





(Kako dodati video snimak: http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=66698.0 )
« Poslednja izmena: Novembar 14, 2015, 09:54:39 posle podne od strane Joca »

Van mreže Fica

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3454
  • Age: 38
  • Lokacija: Vozdovac
  • Karma: +82/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk2 atmo dresina
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #250 poslato: Novembar 14, 2015, 09:41:27 posle podne »
Kakve veze ima velicina interkulera sa smesom? Ako je veci samo ce bolje da ohladi vazduh i nista vise. A i mozes da stavis ic od mana ako ti fali benzina opet ce da ti fali.

Van mreže milper

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 465
  • Age: 44
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +15/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV GTI 1.8T
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #251 poslato: Novembar 14, 2015, 10:14:59 posle podne »
Odlicno ide...znate li mozda koliki je pritisak u "peak" -u i na koliko odrzi na 6500? Sta je sve radjeno za Stage 2?


Van mreže RallyeG60

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 641
  • Age: 38
  • Lokacija: Ljubuski(Hercegovina)
  • Karma: +16/-2
  • Pol: Muškarac
    • http://s218.photobucket.com/home/knez20/index
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #252 poslato: Novembar 14, 2015, 10:31:19 posle podne »
Pekar znam ja to odavno za turbaka.kad sam evo skoro prije 10god kupio G60 odmah sam primjetio razliku ljeto-zima.

Ma kod mene baš bijele,znam i ja da bi trebale biti tamnije kao što milper ukaže boja kave
Milper ja i frend smo jednom pokusali preko vag coma pregledati ali bezuspješno.hvala ti na ovoj informaciji,ponovo pokušam kad auto izadje na cestu.

Ivane sta se dobija izbacivanjem N249 i jeli problem napraviti to.

Pa fica valjda za savršeno izgaranje treba imati omjer goriva i zraka ako mu u ovom slučaju fali zraka moguće da i to utjece.
Jedan kolega je preslozio sa K03s na K04 i mapirao ga na mislim 270-80ks i auto nikako nije vuklo i stalno imao problem sa tim.Ovaj što mu mapirao uporno govorio da mora intercoler veći staviti i tek kad njega stavio rjesio sve probleme.

Sad,ja sam u ovo stvarno mazlum ali gledam i upijam od ljudi što su radili pa pokušavam i ja tako rjesiti.Zato sam i pitao ovdje nebi li i tu sta saznao

I zab da je gore netko pumpu od goriva spomenuo,sta je tu pametno napraviti i sta staviti ako moja loša


Poslano sa mog HTC Desire 500 dual sim koristeći Tapatalk

Van mreže milper

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 465
  • Age: 44
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +15/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV GTI 1.8T
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #253 poslato: Novembar 14, 2015, 10:50:52 posle podne »
Samo vi prikacite vag com na auto...otvorite merne blokove 02,032,033, stavite da se snimaju podaci, izadjete na put, poteras ga do maximuma, i onda kuci na kompu pregledate ostvarene vrednosti...


Van mreže Fica

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3454
  • Age: 38
  • Lokacija: Vozdovac
  • Karma: +82/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk2 atmo dresina
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #254 poslato: Novembar 14, 2015, 11:07:13 posle podne »
Ali ako su ti bele svecice i ako kazes da fali goriva kako ce veci interkuler da ti tu pomogne mozes samo jos malko vise vazduha da dobijes sto znaci jos posnija smesa jos vise ti fali goriva.

p.s. turbo je taj koj doprema vazduh sa interkulerom ces imati malo vise kiseonika jer je gusci hladniji vazduh. Ali opet ti fali benzin a ne vazduh.

Van mreže RallyeG60

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 641
  • Age: 38
  • Lokacija: Ljubuski(Hercegovina)
  • Karma: +16/-2
  • Pol: Muškarac
    • http://s218.photobucket.com/home/knez20/index
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #255 poslato: Novembar 15, 2015, 07:43:23 pre podne »
Milper hvala ti puno.Čim prije uspijem spojim ga i onda okacim ovdje pa da vidimo sta se stvarno dogadja.

http://www.turbozentrum.de/luft-und-benzin/einspritzduesen/mazda/deatschwerks-kraftstoffpumpe-dw65v-vw-golf/a-33317/

Imam ponudu za ovu pumpu,paše u orginal kuciste.Dali da ovo uzmem :) ajmo još samo oko toga pomoć pa da vidim na čemu sam.

Poslano sa mog HTC Desire 500 dual sim koristeći Tapatalk


Van mreže TuTwagen

  • VW Početnik
  • Poruke: 117
  • Age: 40
  • Lokacija: Mostar BiH
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 Jubiläum
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #256 poslato: Novembar 15, 2015, 08:26:33 pre podne »
Marko,sto se tice pumpe moze ti stati od 5-ice gti vrlo lako se ugradi a dosta je jaca od nase,a sto se tice n249 ventila Cora je na svome golfu to skinuo i ona ostala sranja sto sluze za eko standarde,takodje sve one vakume sto dodu ispod usisne koji su povezani sa pumpom sekundarnog zraka i tako vozi vec godinu bez problema i on je vidio da dosta ih to radi na motorima ko kod nas

Van mreže milper

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 465
  • Age: 44
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +15/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV GTI 1.8T
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #257 poslato: Novembar 15, 2015, 09:51:04 pre podne »
I ja sam odradio SAI/N249/PCV/EVAP Delete, ali samo zato sto mi je N249 ventil bio poluispravan pa je ogranicavao pritisak, postavio sam otpornike i ne prijavljuje greske,od tada nisam imao nikakvih problema sa pritiskom...

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4893472-DIY-Ultimate-SAI-N249-PCV-EVAP-Delete

Ako ces ostajati na K03s onda ti pumpa nije prioritet.Pekar je vozio 235ks sa fabrickom pumom i fabrickim FPR 3 bara...Pumpa kad zeza auto pocne da trokira,brljavi na vecim obrtajima...premeri se manometrom koliki pritisak ostvaruje na leru i pod oterecenjem..nema mudrolije...

Van mreže TuTwagen

  • VW Početnik
  • Poruke: 117
  • Age: 40
  • Lokacija: Mostar BiH
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 Jubiläum
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #258 poslato: Novembar 15, 2015, 11:08:03 pre podne »
bas to i on je otpornike ugradio,ali njemu je pumpa zraka riknula pa je morao to odradit,i kaze da mu auto znatno manje trosi

Van mreže milper

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 465
  • Age: 44
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +15/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV GTI 1.8T
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #259 poslato: Novembar 15, 2015, 11:40:23 pre podne »
Nisam primetio promenu potrosnje....

Kod mene se pritisak se povecao sa 1.1 na 1.3bara i imam utisak da nekako brze "nabije" pritisak...

Evo i visak delova :)