Dešava si i u četvrtoj, čak i na ravnom ako ga nateram u veći broj obrtaja.... ako krenem petom od 100-110 i bez nekog oštrog ubrzanja, na ravnom se ne dešava, ide auto bez knedli i štucanja do većih brzina... Znači, uzbrdo uz bubanj potok, krenuo petom od 100-110, gas skoro do daske i na 130 štucne, dobije kao neku knedlu, nastavi da ide ali to nije to...
Nije u safe mod-u, znači stanem sa strane, ne gasim auto, ide najnormalnije.... Greške nikakve nema na autu....
EGR se od skora zaglavio u zatvorenom položaju (skoro da ne piša ulje na onoj rupici), trenutni MAF je oko 450mg/str (na leru), tajming ubrizgavanja odličan, količina goriva odlična, N75 i N18 provereni omski, sve u redu...
Inače, i kad je MAF bio oko 285mg/str (EGR otvoren) isto mi se dešavalo...
I da, najbitnija stvar koju sam prekjuče primetio (kad mi se jedan Caddy nabio u dupe, pa sam zato i gledao pozadi), kad se to desi, znači kad štucne, izbaci crni dim pozadi na auspuh na kratko (baš se vidi i po danu)
Caddy me dobio, a ja u čudu, zašto crni dim? Ako je crni dim, onda ima veze sa gorivom, tj. sa pumpom?!
Inače, pumpa je rađena pre godinu dana kod Dmitrovića na Galenici..
Ima li neko neku ideju, ili da li zna koje parametre i u kom bloku da pratim na dijagnostici da vidim šta se dešava u trenutku kad se to desi? Pozz svima