Autor Tema: Golf 3 TDi (AFN) u petoj uzbrdo na 130 štucne  (Pročitano 1073 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 883
  • Age: 56
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +57/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Golf 3 TDi (AFN) u petoj uzbrdo na 130 štucne
« poslato: Septembar 29, 2014, 12:36:43 posle podne »
Dešava si i u četvrtoj, čak i na ravnom ako ga nateram u veći broj obrtaja.... ako krenem petom od 100-110 i bez nekog oštrog ubrzanja, na ravnom se ne dešava, ide auto bez knedli i štucanja do većih brzina... Znači, uzbrdo uz bubanj potok, krenuo petom od 100-110, gas skoro do daske i na 130 štucne, dobije kao neku knedlu, nastavi da ide ali to nije to...
Nije u safe mod-u, znači stanem sa strane, ne gasim auto, ide najnormalnije.... Greške nikakve nema na autu....
EGR se od skora zaglavio u zatvorenom položaju (skoro da ne piša ulje na onoj rupici), trenutni MAF je oko 450mg/str (na leru), tajming ubrizgavanja odličan, količina goriva odlična, N75 i N18 provereni omski, sve u redu...
Inače, i kad je MAF bio oko 285mg/str (EGR otvoren) isto mi se dešavalo...
I da, najbitnija stvar koju sam prekjuče primetio (kad mi se jedan Caddy nabio u dupe, pa sam zato i gledao pozadi), kad se to desi, znači kad štucne, izbaci crni dim pozadi na auspuh na kratko (baš se vidi i po danu)
Caddy me dobio, a ja u čudu, zašto crni dim? Ako je crni dim, onda ima veze sa gorivom, tj. sa pumpom?!
Inače, pumpa je rađena pre godinu dana kod Dmitrovića na Galenici..
Ima li neko neku ideju, ili da li zna koje parametre i u kom bloku da pratim na dijagnostici da vidim šta se dešava u trenutku kad se to desi? Pozz svima
« Poslednja izmena: Septembar 29, 2014, 12:43:17 posle podne od strane knalek »
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže topmarko

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2563
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +191/-14
  • Pol: Muškarac
  • Firefighter K-540
  • Auto: golf
Odg: Golf 3 TDi (AFN) u petoj uzbrdo na 130 štucne
« Odgovor #1 poslato: Septembar 29, 2014, 03:40:28 posle podne »
Mislim da ima veze vreme ubrizgavanja i pomeranje osovinice bos pumpe

Van mreže Acim

  • VW Početnik
  • Poruke: 60
  • Lokacija: Republika Srpska
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b4 1.9 TDI
Odg: Golf 3 TDi (AFN) u petoj uzbrdo na 130 štucne
« Odgovor #2 poslato: Septembar 29, 2014, 08:35:30 posle podne »
Drug meni se desavalo da stuca ali ucestalo,bilo je do 3 dizne (elektronske) i elektronika bospumpe.. Vidi na dijagnostici da li je ubrizgavanje u redu. Poz

Van mreže VW Diego

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 638
  • Age: 34
  • Lokacija: Nevesinje-Mostar
  • Karma: +22/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GII
Odg: Golf 3 TDi (AFN) u petoj uzbrdo na 130 štucne
« Odgovor #3 poslato: Septembar 29, 2014, 08:56:20 posle podne »
prijatelju se identican problema javaljao prija 10 dana, i uz to slabije je htjeo da pali, tj palio je on al bi duze verglavo do boša je bilo, cini mi se neka elektronika riknula ili tako nekako, ugl elektricar mu zavrsio za nekih 40-50e

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 883
  • Age: 56
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +57/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Golf 3 TDi (AFN) u petoj uzbrdo na 130 štucne
« Odgovor #4 poslato: Septembar 30, 2014, 10:44:57 pre podne »
Ubrizgavanje je dobro, paljenje isto. Kad sam bio kod bošiste (Dmitrović na Galenici), pitao sam ga za elektroniku, kaže da su proverili i da je dobro sve. Znam za postupak provere senzora temperature goriva (koji se nalazi u elektronici), preko kabla, ali to nisam radio još... Mislim da nije do njega... Sve sam mislio da malo glavi vakum turbine, pa zato štucne, pa onda probije, jer realno ako se auto ne gazi duže na većim brzinama i na većim obrtajima, to zna  da bude problem, zato ga i gazim kad mogu malo četvrtom, petom do većih obrtaja.... Kao što kažem, mislio sam da je to, medjutim kad sam video crni dim (na kratko) kad se to desi, onda sam se zapitao šta je, gorivo, pumpa, vazduh...
Znači, on kao da štucne, dobije knedlu, nastavi da ide ali to nije to.... Nije u safe modu.. I to samo uzbrdo, tad je veće opterećenje, na ravnom je sve normalno. Mora biti da neki parametar može u dijagnostici da se vidi kad se to desi, samo treba znati koji i u kom bloku.
« Poslednja izmena: Septembar 30, 2014, 10:46:42 pre podne od strane knalek »
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.