Autor Tema: 1.8t agu kompresija  (Pročitano 5882 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže demi

  • VW Početnik
  • Poruke: 58
  • Lokacija: zrenjanin
  • Karma: +2/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 4 gti
1.8t agu kompresija
« poslato: Septembar 01, 2014, 11:44:42 pre podne »
da li jeko merio i da li zna kolika treba da bude kompresija u barima na 1.8t motoru? i jeli pravilno meriti na vruc motor i drzati pun gas?  :41

Van mreže Nosfaratu

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 626
  • Age: 35
  • Lokacija: Kraljevo
  • Karma: +43/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ?
Odg: 1.8t agu kompresija
« Odgovor #1 poslato: Septembar 01, 2014, 12:18:07 posle podne »
Samo pun gas...

Van mreže demi

  • VW Početnik
  • Poruke: 58
  • Lokacija: zrenjanin
  • Karma: +2/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 4 gti
Odg: 1.8t agu kompresija
« Odgovor #2 poslato: Septembar 01, 2014, 12:45:39 posle podne »
ja izmerio ali nesto mi je cudno jako... motor mi je perfektan ne trosi ni gram ulja niti dimi niti bilo sta..ali kompresija mi je nekako slaba 8 bara na pun gas i za divno cudo indenticna je na svim cilidrima i to me jos vise zabunilo... da li je moguce da moze biti tako mala kompresija?

Van mreže canibal86

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 540
  • Age: 37
  • Lokacija: Sid
  • Karma: +8/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16vTNG
Odg: 1.8t agu kompresija
« Odgovor #3 poslato: Septembar 01, 2014, 03:48:09 posle podne »
Pun gas se da samo zato da kad verglas ne ubacuje benzin u cilindre i ne zaliva ih,sto se tice kompresije meri se na hladan motor i za tvoj motor vrednosti su min 7bara max 13.Uradi ponovo merenje na hladan motor pa ocitaj vrednosti.Ako su iste probaj ubaciti malo ulja u cilindar koji meris pa ponovi merenje ako skoci kompresija nesto znatnije imas lufta izmedju karika i cilindra.

Van mreže demi

  • VW Početnik
  • Poruke: 58
  • Lokacija: zrenjanin
  • Karma: +2/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 4 gti
Odg: 1.8t agu kompresija
« Odgovor #4 poslato: Septembar 01, 2014, 10:24:43 posle podne »
prpbacu bas na hladan motor i to sa uljem..ali mi bilo cudno motor nedimi i ne trosi ulje a tako mala kompresija
 :41

Van mreže GILE_GTI

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1975
  • Age: 32
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +28/-7
  • Pol: Muškarac
  • GTI
Odg: 1.8t agu kompresija
« Odgovor #5 poslato: Septembar 01, 2014, 10:33:33 posle podne »
pun gas?   
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒░░░


▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒░░░

Eto potpisao sam se se...

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: 1.8t agu kompresija
« Odgovor #6 poslato: Septembar 01, 2014, 10:38:05 posle podne »
Tubo benzinski motori imaju mali kompresioni odnos i zbog manjeg odnosa imaju i manji pritisak u cilindru (kompresiju) od atmosferskih motora iste zapremine, sto nadoknadjuju pomocu pred nabijanja zraka pomocu punjaca od atmosferskih motora iste zapremine.
Zato ne treba da te cudi sto ti je tolika kompresija bitno je da je jednaka na svim cilindrima.
Da ti je pritisak izmedju 10 ili 11bar. bilo bi odlicno,a posto je 8bar.znaci da je malo popustio vremenom,ali nije ni to lose.
« Poslednja izmena: Septembar 01, 2014, 10:48:35 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže GILE_GTI

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1975
  • Age: 32
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +28/-7
  • Pol: Muškarac
  • GTI
Odg: 1.8t agu kompresija
« Odgovor #7 poslato: Septembar 01, 2014, 10:54:38 posle podne »
kaze ovako nov 10-13 bara granica istrosenosti 7.0
skinuti sve svecice i kod motora agn, agu,aqa,arz stisnuti gas do kraja....
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒░░░


▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒░░░

Eto potpisao sam se se...

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: 1.8t agu kompresija
« Odgovor #8 poslato: Septembar 01, 2014, 10:59:46 posle podne »
Mogu sicevi ventila biti zaprljanji od cadji pa ne zatvaraju dobro ventili i da zato malo gubi kompresiju.
Ako ne duva na iber i ne trosi ulje to je sve extra.
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže GILE_GTI

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1975
  • Age: 32
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +28/-7
  • Pol: Muškarac
  • GTI
Odg: 1.8t agu kompresija
« Odgovor #9 poslato: Septembar 01, 2014, 11:09:51 posle podne »
jos, skinuti osigurac broj 32 iskljucuje dizne, temperatura motornog ulja minimum 30 stepeni dozvoljena razlika izmedju cilindara 3 bara... mozda ti ne valja manometar...
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒░░░


▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒░░░

Eto potpisao sam se se...

Van mreže djomla.tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 523
  • Age: 35
  • Lokacija: Crna Gora,Berane
  • Karma: +13/-3
  • Pol: Muškarac
  • "if in doubt,flat out"
  • Auto: mk4 gti,mk3 TDI,mk2 vr6 syncro
Odg: 1.8t agu kompresija
« Odgovor #10 poslato: Septembar 01, 2014, 11:15:01 posle podne »
ja kada sam mjerio na mom AGU mjerili su mi isto na radnoj temperaturi. rezultat je 1: 13,8bar   2:13,3bar  3:14bar  4:13,8bar. kako i sta nije mi jasno

Van mreže GILE_GTI

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1975
  • Age: 32
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +28/-7
  • Pol: Muškarac
  • GTI
Odg: 1.8t agu kompresija
« Odgovor #11 poslato: Septembar 01, 2014, 11:16:24 posle podne »
desava se da razradjen motor ima i vecu kompresiju...  u programu pise novo, ne pise uhodan motor :)
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒░░░


▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒░░░

Eto potpisao sam se se...

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: 1.8t agu kompresija
« Odgovor #12 poslato: Septembar 01, 2014, 11:18:46 posle podne »
Kod tebe van fabrickih vrednosti :)
Ma to je sranje nije pouzdano kad svi koriste kineske manometre i ne bazdarene instrumente itd.

Kakve veze ima razradjivanje motora sa povecanjem kompresije?
Valjda se karike sicevi i ventili kako motor radi trose pa  kompresija opada a ne da bude obrnuto?

« Poslednja izmena: Septembar 01, 2014, 11:27:26 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže djomla.tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 523
  • Age: 35
  • Lokacija: Crna Gora,Berane
  • Karma: +13/-3
  • Pol: Muškarac
  • "if in doubt,flat out"
  • Auto: mk4 gti,mk3 TDI,mk2 vr6 syncro
Odg: 1.8t agu kompresija
« Odgovor #13 poslato: Septembar 01, 2014, 11:24:15 posle podne »
Sto kaze makso ko zna sa cim nam mjere i kada je zadnji put bazdaren instrument. i sto je najgore u manjim mjestima kao kod mene imas samo jednog majstora koji ima ovaj duzi instrument da moze da pridje da izmjeri kompresiju na ovim malo novijim motorima i onda nemas bas izbora da biras kod koga ces da ides. A kada ih pitas za ispravnost to je ono ma ovo ti je najtacniji instrument iz njemacke donesen

Van mreže GILE_GTI

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1975
  • Age: 32
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +28/-7
  • Pol: Muškarac
  • GTI
Odg: 1.8t agu kompresija
« Odgovor #14 poslato: Septembar 01, 2014, 11:27:39 posle podne »
ne znam, ali cak i za nov pise od 10-13 a za motor agn pise od 9-14 ocigledno ima neki razlog...velika razlika za kako u elsi pise nov...
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒░░░


▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒░░░

Eto potpisao sam se se...

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: 1.8t agu kompresija
« Odgovor #15 poslato: Septembar 01, 2014, 11:45:18 posle podne »
To sto pise npr.od 10 do 13 znaci da je raspon pritiska toliki tj. da se smatra da je u okviru tih vrednosti dobar i nema svaki motor isti kompresiju i kada je nov pa nijedna fabrika ne  navodi fixanu vrednost kompresije,a to je verovatno zato sto covek radnik busi i obradjuje cilindre u motoru pa i za precnik cilindra postoji tolerancija u odstupanju u odnosu na nazivni precnik cilindrara,a to isto vazi i za klipove i ostale delove koji uticu na kompresiju itd.
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže GILE_GTI

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1975
  • Age: 32
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +28/-7
  • Pol: Muškarac
  • GTI
Odg: 1.8t agu kompresija
« Odgovor #16 poslato: Septembar 01, 2014, 11:46:32 posle podne »
znaci da ima veze uhodan i nov...
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒░░░


▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒░░░

Eto potpisao sam se se...

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: 1.8t agu kompresija
« Odgovor #17 poslato: Septembar 01, 2014, 11:50:19 posle podne »
Ima veze naravno.
Uhodan kako ti kazes moze imati samo  manje nego nov nikako drugacije jer se u toku exploatacije svi delovi unutra trose,pa povecavanjem zazora smanjuje se kompresija sto je i logicno.
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže GILE_GTI

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1975
  • Age: 32
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +28/-7
  • Pol: Muškarac
  • GTI
Odg: 1.8t agu kompresija
« Odgovor #18 poslato: Septembar 01, 2014, 11:52:35 posle podne »
zasto onda fabrike kazu da u fazi razrade potrosnja ulja moze biti povecana cak i do 1l na 1000 km ako je tada moto u top kondiciji i nema gde da potrosi ulje? i zasto ide od 9-14 sto je tako velika razlika...
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒░░░


▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒░░░

Eto potpisao sam se se...

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: 1.8t agu kompresija
« Odgovor #19 poslato: Septembar 01, 2014, 11:59:33 posle podne »
Od pamtiveka u tim knjigama se ogradjuju sto se tice te potrosnje ulja.Ogradjuju se iz razloga jer je kad je nov motor ima sveze honove na cilindrima pa se je moguce da se u njima zadrzava vise ulja pa da ga zato potrosi,a dubina honova ne utice na kompresiju vec na potrosnju ulja,a ulje u njima se zadrzava da smanjuje trenje izmedju karika i zida cilindra jer bi se iste bez toga za kratko vreme istrosile od trenja.
Razlika je velika zato sto iz fabrike podje sa tih oko 14 a nakon prdjenih 300 000km ima 9 bara jer se u medjuvremenu trose karike,klipovi,sicevi ventila,pecurke na ventilima itd.
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."