Autor Tema: 1.8t agu kompresija  (Pročitano 5884 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže GILE_GTI

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1975
  • Age: 32
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +28/-7
  • Pol: Muškarac
  • GTI
Odg: 1.8t agu kompresija
« Odgovor #20 poslato: Septembar 02, 2014, 12:02:57 pre podne »
u fabrickom programu pise nov motor 9-14 nigde ne spominju uhodane motore....
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒░░░


▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒░░░

Eto potpisao sam se se...

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: 1.8t agu kompresija
« Odgovor #21 poslato: Septembar 02, 2014, 12:07:50 pre podne »
Opet ponavljam raspon za odredjenu vrstu motora ili prosto tolerancija.
Motor od 4 cilindra pa na svakom ima razlicitu kompresiju i za to postoji tolerancija,a da ne pricamo o pedest motora iz jedne serije motora.
U masinstvu druze postoji tolerancija za sve.
Ne znam sta podrazumevas po tim uhodavanjem? Svaki predjenih 10 000km je postepeno crkavanje motora nema tu nikakvog uhodavanja?
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže demi

  • VW Početnik
  • Poruke: 58
  • Lokacija: zrenjanin
  • Karma: +2/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 4 gti
Odg: 1.8t agu kompresija
« Odgovor #22 poslato: Septembar 02, 2014, 11:48:52 pre podne »
znaci tih mojih 8 bara je ok jer motor ne trosi ulje i ne dimi?  :huh: a turbinu sam odneo jutros u novi sad kod cubija da mi sredi navoje gde se srafi za izduvnu granu,otpustala se bila stalno i stalno sam je dotezao i pokidali se navoji..nadam se da ce oni to dobro uraditi i da ce opet biti  driving

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: 1.8t agu kompresija
« Odgovor #23 poslato: Septembar 02, 2014, 02:14:29 posle podne »
Nije sjajno ali ces se navozati sa njim dok pocne stvarno da guta ulje duva na iber, crkavaju svecice itd.



Opet ponavljam raspon za odredjenu vrstu motora ili prosto tolerancija.
Motor od 4 cilindra pa na svakom ima razlicitu kompresiju i za to postoji tolerancija,a da ne pricamo o pedest motora iz jedne serije motora.
U masinstvu druze postoji tolerancija za sve.
Ne znam sta podrazumevas po tim uhodavanjem? Svaki predjenih 10 000km je postepeno crkavanje motora nema tu nikakvog uhodavanja?
Stvarno bi bilo lepo da se javi osoba koja je stavila minus na ovaj post i objasni ako nisam u pravu a ne da se krije kao iza minusa kao zadnji licemer.
« Poslednja izmena: Septembar 02, 2014, 02:28:34 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže GILE_GTI

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1975
  • Age: 32
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +28/-7
  • Pol: Muškarac
  • GTI
Odg: 1.8t agu kompresija
« Odgovor #24 poslato: Septembar 02, 2014, 03:48:15 posle podne »
ja nisam, slazem se sa svime sto si rekao ali i dalje imam i neko svoje misljenje :) beer
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒░░░


▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒░░░

Eto potpisao sam se se...

Van mreže zorancile

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1263
  • Lokacija: Bašaid, VOJVODINA
  • Karma: +41/-35
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 gtd
Odg: 1.8t agu kompresija
« Odgovor #25 poslato: Septembar 03, 2014, 12:11:19 pre podne »
Šta znači uhodan motor? Motor koji je prešao 1000, 5000 ili 300000?
Ipak mora malo da radi da bi pokazao najbolju kompresiju. To je najviše zbog toga da bi ventili dobro "legli" , ni jedna mašinska obrada se ne ubija previše oko šlajfovanja ventila... okrene par krugova i to je to...

Van mreže demi

  • VW Početnik
  • Poruke: 58
  • Lokacija: zrenjanin
  • Karma: +2/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 4 gti
Odg: 1.8t agu kompresija
« Odgovor #26 poslato: Septembar 16, 2014, 10:31:00 pre podne »
merio ja danas ponovo na topao motor i dobijem sledece rezultate: 1: 7.5bar     2: 7.0bar      3: 7,2bar    4: 9bar
onda uspem malo ulja kroz otvor od svecice i izverglam motor da lepo razmaze ulje po cilindrima i opet premerim i dobijem vrednosit za u proseku oko pola bara vise ov ovih izmerenih znaci 1: 8bar  2: 7.5bar  3: 7.8bar  4:9.5 bar
auto ne trosi ulje niti dimi na auspuh,svecice su lepe onako cremkasto sive boje. jedini problem je kad podignem pritisak turbine na bilo koju vrednost preko 1.3 bara ima problem u obrtajima preko 5000,znaci oko 5000 do 5500 rpm stane ubrzavati i kao da malo trokira da nemoze da proguta u tim obrtajima...a na nizem pritisku od 1.2 bara radi bez greske...

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: 1.8t agu kompresija
« Odgovor #27 poslato: Septembar 16, 2014, 03:23:54 posle podne »
Ako ne dimi,ne guta ulje i ako je komp.izmerena dobro onda moze biti da ventili ne dihtuju dobro na sicevima ventila pa tu gubi kompresiju. Morala bi se skinuti glava da se pregleda,a ujedno bi se videlo i kakvi su klipovi i karike.
To sto ti trokira na tom pritisku moze vrlo lako biti da mu fali goriva pa ga i nemoj dizati preko 1 bar da mu ne presudis ili nadogradi ubrizgavanje goriva pa onda dizi pritisak.
« Poslednja izmena: Septembar 16, 2014, 03:27:30 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: 1.8t agu kompresija
« Odgovor #28 poslato: Septembar 16, 2014, 09:36:30 posle podne »
Pun gas se da samo zato da kad verglas ne ubacuje benzin u cilindre i ne zaliva ih,sto se tice kompresije meri se na hladan motor i za tvoj motor vrednosti su min 7bara max 13.Uradi ponovo merenje na hladan motor pa ocitaj vrednosti.Ako su iste probaj ubaciti malo ulja u cilindar koji meris pa ponovi merenje ako skoci kompresija nesto znatnije imas lufta izmedju karika i cilindra.

majstore gdje da ubaci malo ulja, de nam ovo prevedi ako nije problem

Van mreže canibal86

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 540
  • Age: 37
  • Lokacija: Sid
  • Karma: +8/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16vTNG
Odg: 1.8t agu kompresija
« Odgovor #29 poslato: Septembar 16, 2014, 10:40:37 posle podne »
Nisam majstor daleko sam od toga,koliko sam upucen ubaci se malo ulja u cilindar na kome se meri kompresija i ako ocita se neko znacajnije poboljsanje u pitanju su povecani zazori koje to ulje zacepi i samim tim podigne vrednosti kompresije.Ako nisam u pravu ispravi me.

Van mreže demi

  • VW Početnik
  • Poruke: 58
  • Lokacija: zrenjanin
  • Karma: +2/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 4 gti
Odg: 1.8t agu kompresija
« Odgovor #30 poslato: Septembar 17, 2014, 01:38:49 pre podne »
sipnuo ja ulja kroz otvor za svecicu i probao meriti ponovo i nije se kompresija nesto povecala jedva za mozda max 0.5 bara... izgleda da su mozda stvarno ventili nedihtuju bas najbolje
 majstor1

Van mreže canibal86

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 540
  • Age: 37
  • Lokacija: Sid
  • Karma: +8/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16vTNG
Odg: 1.8t agu kompresija
« Odgovor #31 poslato: Septembar 17, 2014, 02:41:17 posle podne »
Ako imas nekog majstora da uradi leak down test moces tacno da preciziras gde pusta.

Van mreže zorancile

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1263
  • Lokacija: Bašaid, VOJVODINA
  • Karma: +41/-35
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 gtd
Odg: 1.8t agu kompresija
« Odgovor #32 poslato: Septembar 17, 2014, 06:51:06 posle podne »
Kakav je to test?

Van mreže canibal86

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 540
  • Age: 37
  • Lokacija: Sid
  • Karma: +8/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16vTNG
Odg: 1.8t agu kompresija
« Odgovor #33 poslato: Septembar 17, 2014, 08:59:02 posle podne »
S tim testom se utvrdjuje gde pusta kompresiju usisni,izduvni ventili,zaptivac glave ili sam cilindar.

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7970
  • Age: 55
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: 1.8t agu kompresija
« Odgovor #34 poslato: Septembar 17, 2014, 09:56:08 posle podne »
Boban-Rus

Van mreže zorancile

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1263
  • Lokacija: Bašaid, VOJVODINA
  • Karma: +41/-35
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 gtd
Odg: 1.8t agu kompresija
« Odgovor #35 poslato: Septembar 17, 2014, 11:11:36 posle podne »
Interesantan sistem.

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7970
  • Age: 55
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: 1.8t agu kompresija
« Odgovor #36 poslato: Septembar 18, 2014, 09:24:43 posle podne »
demi, ako planiras ostavljati auto za sebe i dalje i u slucaju loseg motora raditi generalnu to onda prvo skini glavu i pogledaj sta i kako. Ali ja pre mislim da nije do nekog od ventila vec da je motor na izdisaju sa 7 pritiska. Glavu da sredis u fulu ti treba oko 150 evra plafon. Razmisli sta i kako dalje.
Boban-Rus

Van mreže demi

  • VW Početnik
  • Poruke: 58
  • Lokacija: zrenjanin
  • Karma: +2/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 4 gti
Odg: 1.8t agu kompresija
« Odgovor #37 poslato: Septembar 18, 2014, 11:20:10 posle podne »
da je motor na izdisaju trosio bi ulje ili bi trosio bar malo ulja i dimio,a ovako nepotrosi mi nista ulja od zamene do zamene a ulje menjam od 10000 do 12000km i sipam cistu sintetiku.. kupio sam danas liqui moly ventil sauber pa cu ovo da odradim sutra ako stignem pa cu proveriti da li se nesto promenilo
https://www.youtube.com/watch?v=R1T18Zwy7QU

Van mreže zorancile

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1263
  • Lokacija: Bašaid, VOJVODINA
  • Karma: +41/-35
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 gtd
Odg: 1.8t agu kompresija
« Odgovor #38 poslato: Septembar 19, 2014, 01:22:16 pre podne »
Da li si radio još nešto ili si samo povećao pritisak turbine pa ti se ne svidja?

Van mreže demi

  • VW Početnik
  • Poruke: 58
  • Lokacija: zrenjanin
  • Karma: +2/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 4 gti
Odg: 1.8t agu kompresija
« Odgovor #39 poslato: Septembar 19, 2014, 01:28:54 pre podne »
dizne saab 360ccm,k04-020 turbo,full sport pletena izduvna grana,downpipe plus decat pipe 3",regulator pritiska goriva 4 bar,walbro 255 pumpa goriva,samco usisno crevo i kuciste protokomera vr6,veliki interkuler napred,HKS blow off,NXS manual boost control.. i SM CUSTOM REMAP  driving