Autor Tema: Ciscenje i zastita limarije-detaljno korak po korak  (Pročitano 3353 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže vladairon

  • Pure German style
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2357
  • Age: 35
  • Lokacija: Velika Plana-Beograd
  • Karma: +53/-37
  • Pol: Muškarac
  • GERMAN CARS
  • Auto: Scirocco MK2 & Corrado 2.9 VR6
Ciscenje i zastita limarije-detaljno korak po korak
« poslato: Jun 21, 2014, 07:50:25 posle podne »
Posto nigde nisam nasao temu vezanu za ovo otvorio sam je, jer ce svakako koristiti pocetnicima kao sto sam ja. Uskoro planiram da krenem da radim limariju pa ce mi svaki savet biti od koristi. Tipa od toga da li guliti do lima skroz, ispolirati ili ne, koje zastite koristiti i kojim redosledom, koji je vek trajanja te zastite itd. Unapred hvala puno na odgovorima  mahac .
Call me a relic,
Call me what you will,
Say I'm old fashion,
Say I'm over the hill,
Today's music ain't got the same soul,
I like that old time Rock and Roll!

Van mreže Djole DMC

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3372
  • Age: 40
  • Lokacija: Kragujevac-Kraljevo
  • Karma: +143/-67
  • Pol: Muškarac
Odg: Ciscenje i zastita limarije-detaljno korak po korak
« Odgovor #1 poslato: Jun 22, 2014, 05:08:29 posle podne »
Taj posao se ne uči na internetu bicedobro 
Prvo moraš kod nekog limara godinu dana da čistiš radionicu, onda sledeće 2 smirglaš i guliš farbu pa tek onda dolazi na red to što bi ti hteo na prvu da naučiš.

Van mreže vladairon

  • Pure German style
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2357
  • Age: 35
  • Lokacija: Velika Plana-Beograd
  • Karma: +53/-37
  • Pol: Muškarac
  • GERMAN CARS
  • Auto: Scirocco MK2 & Corrado 2.9 VR6
Odg: Ciscenje i zastita limarije-detaljno korak po korak
« Odgovor #2 poslato: Jun 22, 2014, 07:10:55 posle podne »
Snaci cu se, samo mi treba postupak, znaci po redu sta ide na ociscen lim pa do kraja. Za majstore nemam para, a i to mi je hobi.
« Poslednja izmena: Jun 22, 2014, 07:42:39 posle podne od strane vladairon »
Call me a relic,
Call me what you will,
Say I'm old fashion,
Say I'm over the hill,
Today's music ain't got the same soul,
I like that old time Rock and Roll!

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Ciscenje i zastita limarije-detaljno korak po korak
« Odgovor #3 poslato: Jun 22, 2014, 07:26:39 posle podne »
Gde nema potrebe i zastita nije podlupila od lima moj ti je savet da je ne diras.
Ako vec hoces da gulis do lima uradi to na mestima gde je sasija punktovana jer od tih mesta naj pre krece korozija zbog varenja i to se potrudi da ponovo dobro zastitis.
Povrsine lima koji nema na sebi nista da je vareno a zastita nije podlupila ili izgrebana iz nekog razloga ne diraj,jer nema te zastite koja je bolja od fabricke,niti ti mozes ispostovati proceduru zastite golog lima kao sto je fabrika radila.
Sto se kvaliteta zastita na trzistu tice naj bolja je onakve vrste kao sto je sumaher koristio na svom g1,a ako nemas para za nju jer je skupa koristi wurth,i na goli lim nanosi neki prajmer pa onda zastitu :46
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže Khamis

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 249
  • Lokacija: Novi Pazar
  • Karma: +8/-23
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 3
Odg: Ciscenje i zastita limarije-detaljno korak po korak
« Odgovor #4 poslato: Jun 22, 2014, 08:27:06 posle podne »
Naravno da mozes sam da sredjujes svoju limariju na automobilu i to vrlo uspesno, nije to tesko, jos ako si meraklija i imas zelju to ima da sredis kao bombona. . . ALI  prvo treba da nabavis ALAT koji ti je za to potreban, bez alata nema zanata. Kupi koji ti je alat sve potreban i kako se i kada primenjuje, moze ti i neki limar uputiti i pokazati sta ti je sve potrebno, i kako se sa tim barata i to je tebra to.

Van mreže vladairon

  • Pure German style
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2357
  • Age: 35
  • Lokacija: Velika Plana-Beograd
  • Karma: +53/-37
  • Pol: Muškarac
  • GERMAN CARS
  • Auto: Scirocco MK2 & Corrado 2.9 VR6
Odg: Ciscenje i zastita limarije-detaljno korak po korak
« Odgovor #5 poslato: Jun 22, 2014, 08:39:36 posle podne »
@Madmax Hvala puno.

@Khamis hvala na odgovoru. Radio sam to vec, ali parcijalno i samo Body-jem bez prajmera...  sada hocu da ga uradim jebanje keve, celo leto hocu da posvetim tome, hocu da mi auto traje, pa zato pitam sta i kako jer ne znam kojim redosledom idu zastite i sta sve ide.  ''sec i pec'' mi radi Milan tako da tu nemam brige  :) .
« Poslednja izmena: Jun 22, 2014, 08:47:57 posle podne od strane vladairon »
Call me a relic,
Call me what you will,
Say I'm old fashion,
Say I'm over the hill,
Today's music ain't got the same soul,
I like that old time Rock and Roll!

Van mreže m.shumaher

  • VW Početnik
  • Poruke: 131
  • Age: 46
  • Lokacija: Niksic
  • Karma: +22/-1
  • Pol: Muškarac
    • www.ravenol.me
  • Auto: VW Golf mk1 , Jetta mk1
Odg: Ciscenje i zastita limarije-detaljno korak po korak
« Odgovor #6 poslato: Jun 22, 2014, 09:41:24 posle podne »
Moj savjet:
Prvo rastavi auto do zadnjeg šarafa...napravi nosač (to možeš sam) slikaj dobro...izbaci slike pa tek onda da ti pomognemo u postupku rada.
Važno je opšte stanje vozila...uvijek počni od donjeg dijela pa idi ka gore.
Dakle....čekamo par slika.

Van mreže vladairon

  • Pure German style
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2357
  • Age: 35
  • Lokacija: Velika Plana-Beograd
  • Karma: +53/-37
  • Pol: Muškarac
  • GERMAN CARS
  • Auto: Scirocco MK2 & Corrado 2.9 VR6
Odg: Ciscenje i zastita limarije-detaljno korak po korak
« Odgovor #7 poslato: Jun 22, 2014, 09:55:21 posle podne »
Rastavljen je do zadnjeg srafa, nosac cu pozajmiti nadam se....ako ne napravicu....slikacu kada stignem, uglavnom menjaju se pragovi, rubovi(mozda samo desni) i desni podrub. Pod i sve napred je kao casa, nema ni tackicu.
Call me a relic,
Call me what you will,
Say I'm old fashion,
Say I'm over the hill,
Today's music ain't got the same soul,
I like that old time Rock and Roll!

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Ciscenje i zastita limarije-detaljno korak po korak
« Odgovor #8 poslato: Jun 22, 2014, 10:04:41 posle podne »
ocisti to sve dobro, premazi temeljnom bojom i kad se osusi koristi bilo koju zastitu tipa plastobita ili bodija. ili bilo koju drugu
ovde puno sviraju kurcu i izmisljaju toplu vodu, ovo valja a ovo ne valja.
svaka zastita valja ako ti lim ocistis i pripremis kako treba

Van mreže Shomy007

  • VW Početnik
  • Poruke: 198
  • Age: 38
  • Lokacija: Lazarevac
  • Karma: +4/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 3BG
Odg: Ciscenje i zastita limarije-detaljno korak po korak
« Odgovor #9 poslato: Jun 22, 2014, 10:07:54 posle podne »
Sve procedure oko zastite mozes sam ispratiti ,jedino kada dodje gitovanje i priprema za farbanje ,e tu nastupa  sex ako neznas....sve izgleda perfektno dok ga neofarbas, a kada ofarbas tek tada vidis koliko je lose pripremljeno
Srecno sa radovima

TTS

  • Gost
Odg: Ciscenje i zastita limarije-detaljno korak po korak
« Odgovor #10 poslato: Jun 22, 2014, 10:48:46 posle podne »
Otvoren sam za sva pitanja u vezi limarije...  welcome1

Zrnojed

  • Gost
Odg: Ciscenje i zastita limarije-detaljno korak po korak
« Odgovor #11 poslato: Jun 22, 2014, 11:18:42 posle podne »
Cekaj,prvo temeljna farba,pa zastita? Ja sam mislio da zastita ide direktno na lim...

NOT sent from Iphone 4,5 or 6


Van mreže milan_b mk1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1660
  • Karma: +106/-45
  • Pol: Muškarac
  • Auto: opel
Odg: Ciscenje i zastita limarije-detaljno korak po korak
« Odgovor #12 poslato: Jun 23, 2014, 12:12:49 pre podne »
 lollol

jedes govna ,a burek jeftin ;)

nosac cu ti dati ja eto ti ga celo leto -pravices ga penis moj , aparat ces dobiti na celo leto i naucicu te da varis , pistolje za farbanje i zastite , dacu ti i veliku i malu brusilicu moju ,slajfericu i polirku , snadji se samo za kompresor jer to ne mogu da transportujem (boca bar 200l i punjenje bar 250l/min), sve drugo ces dobiti , a najvise po usima  ;)

za pare koje on ima ,a nema ih  biggrin , da uzme onu skoljku od bobana da se iskoristi za delove posto nove limarije ,a ni polone vise nema za mk2 siroka , da prevarimo , ocistimo ,a onda da kupi epoksi jedno 3 seta , 20 kantica bodijeve zastite ako misli sve na protektor pistolj nanositi , jedno 2 kutije gita , mnogo smirgle , 5l razredjivaca , 2l odmascivaca , i dva seta laka da ga ofarba odozdo , unutra i motorni prostor (manje vise) , dve gajbe piva za te dve nedelje od 22.07 kad dodjem kod njega , par drugarica za zebanciju i sve reseno  biggrin

i za sve to da dovede sasiju u normalno stanje koliko je to moguce posto nije u sjajnom stanju ,a nije ni losa , svi vitalni noseci delovi su zdravi , otisao je po rubovima , pragovima , prednji i zadnji vezni ... , i sitnice u krug ...

epoksi 3x 30e
bodi 20x 160e
smirgle 10e
razredjivac 5x 10e
odmascivac 2x 6e
lak 2-3x 100-150e
git 2x 25e
cetke  5x 20e itd...
gajba piva 2x 20e

oko 500e (najjeftinija varijanta sa body zastitom , akrilnim lakom)da ne boli glava i da ne zafali ... majstor je tu najveca investicija  bicedobro

e sada ako oces se kurcis pomnozi ovo sa x3 i uradi kao ovaj decko iz crne gore i jos par momaka sa foruma ...  biggrin
. . /████████\ . .
=/___________\=
./(_)=======(_)\.
|\_==__vw__==_/|
l_\____________/_|

Van mreže Shomy007

  • VW Početnik
  • Poruke: 198
  • Age: 38
  • Lokacija: Lazarevac
  • Karma: +4/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 3BG
Odg: Ciscenje i zastita limarije-detaljno korak po korak
« Odgovor #13 poslato: Jun 23, 2014, 02:36:00 posle podne »
e nek si mu reko :26

Van mreže Khamis

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 249
  • Lokacija: Novi Pazar
  • Karma: +8/-23
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 3
Odg: Ciscenje i zastita limarije-detaljno korak po korak
« Odgovor #14 poslato: Jun 23, 2014, 09:28:04 posle podne »
istina je negde izmedju. Kupi alat pa radi a alat i pribor je preskup pa je tesko da to uradis u praksi. Kada se na kraju saberes bolje je i mnogostruko jeftinije da limar to uradi, o zivcima da ne pricam. Sto se tice specijalno limarije, sve vidljive delove limarije koje treba raditi prepusti limaru, dok patos i unutrasnjost mozes sam pokusati zastititi, i to kada stvarno nemas preca posla, a i vreme treba da bude lepo. Npr imas rupu na patosu, to mozes sam srediti, ne treba tu neka tehnika, sklonis rdju, zavaris lim, premazes prajmerom, zastita, i to je to. Ali ako imas nesto da gitujes, farbas itd, e tu se ne upustaj nikako, tu treba iskustvo, tehnika, osecaj itd. Zaposli se negde kod limara pa stekni zanat, a da bi to stekao treba bas puno, puno vremena.  Ja na mojem autu radim sve sto se moze odvrnuti, odlepiti, i staviti drugo. Npr kada mi se pokvari el. prozor, kupim drugi i sam ga namontiram, tako i siber, nebo, el retrovizor. . . cak i na taj nacin mozes ustedeti puno para. . . Npr  da mi naprave siber i nebo majstori su mi trazili od 100 do 120eura. Ja sam kupio siber i nebo za 35 eura i sam namontirao, i eto tako sam ustedeo skoro 100eura.