Autor Tema: Golf 3 1.8 ADZ, cas vuce dobro, cas lose?  (Pročitano 3421 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže nrobert

  • VW Početnik
  • Poruke: 51
  • Age: 52
  • Lokacija: Grocka
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 3 1.8
Golf 3 1.8 ADZ, cas vuce dobro, cas lose?
« poslato: Mart 30, 2014, 09:16:06 posle podne »
Pozdrav svima,
Nije me jako dugo bilo ovde na forumu.Iz naslova se vidi da imam Golfa 3 sa 1.8 motorom (ADZ) 90 konja, ima ugradjen klasican plin. Nisam do sada imao narocitih problema sa autom ali sam primetio nesto pa reko da pitam vas sa VW-Club zajednice. Od kada imam ovaj motor auto ide solidno, vuce reko bi dobro i sa plinom i na benzinu, tako da sam navikao da je to to.Ali primetio sam povremeno da pocne da ide kao lud.Znaci lepi za sediste u trecoj a u drugoj da ne pricam.Reakcije na papucici za gas su trenutne, sve u svemu super.To potraje recimo dan dva i onda po starom.Probao sam i sa raznim pumpama i gorivima ali nema pravila.Sa istim gorivom u rezervoaru cas ide super cas se ulenji.kao da udje u neki mod i pocne da davi.
Sta bi to moglo biti? Probao sam inace na pocetku da skidam i kat, ali mi se nije sviidjao zvuk pa sam ga vratio.Nije do toga. Redovno odrzavan, tipa svecice filteri, kapa ruka.....potrosnja oko 11L plina, benzina oko recimo 8-9L
Dal to mozda dolazi od samog kompa, razvodnika, nekog senzora.Dal nesto brljavi pa pocne da ide losije.
Ako je neko imao slican problem, javite se..
Pozdrav....

Van mreže branislavjovicic13

  • VW Početnik
  • Poruke: 114
  • Age: 39
  • Lokacija: Loznica
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4
Odg: Golf 3 1.8 ADZ, cas vuce dobro, cas lose?
« Odgovor #1 poslato: Mart 31, 2014, 10:37:25 posle podne »
Ja imam isto golfa 3 sa takvim motorom,prvo proveri bombinu ume ona da zeza jer kad je pri kraju baca slabije struju i samim tim auto slabije vuce. :45

Van mreže Boki Mk3

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 626
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +28/-9
  • Pol: Muškarac
  • ne brze od zivota...
  • Auto: Golf Mk3
Odg: Golf 3 1.8 ADZ, cas vuce dobro, cas lose?
« Odgovor #2 poslato: April 01, 2014, 01:46:24 pre podne »
imam i ja isti motor i ponekad osetim to sto kazes te reakcije do 2000 i od 2000 do 3500 recimo... i zamenio sam bombinu, ista prica... nego imam osecaj da mi je i gornje glavno crevo za vodu od hladnjaka do motora malo vise naduvano kad ga gazim, da li je tako i kod vas il da pogledam to na vreme...
Ko nema u glavi ima na google-u
Um caruje dok snaga ne popizdi... :)
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=55661.0

Van mreže nrobert

  • VW Početnik
  • Poruke: 51
  • Age: 52
  • Lokacija: Grocka
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 3 1.8
Odg: Golf 3 1.8 ADZ, cas vuce dobro, cas lose?
« Odgovor #3 poslato: April 01, 2014, 06:36:23 pre podne »
Prvo hvala sto ste se javili...
I meni nekako lici da je sve to zbog struje. Ovaj motor je u autu oko  2 god. ranije je bilo dizel.Da se razumemo ni sad on ne ide lose.Pali odlicno, nema trokiranja i sl.Jedino sto ponekad pocne tako dobro da ide da mi je krivo sto ne znam sta mu je. Recimo u trecoj kad blicnem gas, odziv je trenutan kao da sam u prvoj, a ovako krene da ubrzava ali kao da sam u vecem stepenu prenosa, znaci treba mu vremena.Kada sam ga ubacio bile su na njemu neke sampionove svecice. Tada sam i ugradio plin i reko da promenim svecice. Stavio sam NGK iridijumske bas za plin.Auto je tada podivljao.Znaci poceo je da vuce kao lud. To je potrajalo neko vreme pa opet po starom.Desavalo se da ga povremeno navucem do recimo 5000 rpm, i tada pocne ponovo da ide bolje, ali se opet vrati na staro posle dan dva. Svecice su presle 20000km i prvo sto cu uraditi je da njih zamenim.Bobina na autu je polovna jer nisam imao drugu, sad racunam da ona il radi ili ne.Da, kad sam skinuo kat, pomislio sam da ce da ige bolje ali sam se zeznuo.Nije ni bio zapusen a auto je vukao identicno.Malo smo pomerili razvodnik na ranije paljenje.Poceo je da se potpisuje u drugoj, a onda sve po starom posle dan dva.Kasnije sam ga vratio jer je bio prebucan bez njega.
Za sada sam proverio kako je uzupcen, proverio polozaj razvodnika (i pomerao sam ga ali nema razlike). Kako sam nasao na netu kod ovog motora ECU kontrolise ugao paljenja, pa pomisljam da je mozda tu negde problem, ecu-razvodnik.Nemam pojma..Al sam se zainatio nadam se da cu naci odgovor...:)

Van mreže Boki Mk3

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 626
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +28/-9
  • Pol: Muškarac
  • ne brze od zivota...
  • Auto: Golf Mk3
Odg: Golf 3 1.8 ADZ, cas vuce dobro, cas lose?
« Odgovor #4 poslato: April 01, 2014, 12:54:42 posle podne »
a recite mi sto sam pitao, kad ga vozate i malo ga gazite dal vam je naduvano crevo vise no sto treba... jel to sto Roberte kazes ja imam osecaj da kad ga upalim ide super, al kad se ugreje naduva mozda vecu tu kompresiju u motoru, a i osetim ako ga ga gazim dal na benzin il plin tamo preko 3500 obr kao da sam pustio papucicu a ja je i dalje stiskem ako ne i jace nego sam pre toga, kao da preliva, da mu daje i vise goriva nego sto mu treba i onda naglo povuce, nisam video dal si iz Beograda... imam ja jos jednu bobinu pa mozemo da proverimo da li je do nje...
Ko nema u glavi ima na google-u
Um caruje dok snaga ne popizdi... :)
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=55661.0

Van mreže nrobert

  • VW Početnik
  • Poruke: 51
  • Age: 52
  • Lokacija: Grocka
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 3 1.8
Odg: Golf 3 1.8 ADZ, cas vuce dobro, cas lose?
« Odgovor #5 poslato: April 01, 2014, 02:23:05 posle podne »
Nisam obratio paznju na to ali pogledacu creva za vodu, mada ne mogu da povezem te dve stvari sa ponasanjem kao sto sam opisao. Radna temp je uvek normalna. Mozda je subjektivni utisak, ali kad god ide ok, pritisak na papucicu gasa je sasvim lagan onako bez opterecenja, prima gas i ide...... a kad slabije vuce nekako imam osecaj kao da imam pritisak pod papucicom.Mozda tripujem, nemam pojma.Danas uzimam nove NGK bur6et i javljam sta se desava...

Van mreže nrobert

  • VW Početnik
  • Poruke: 51
  • Age: 52
  • Lokacija: Grocka
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 3 1.8
Odg: Golf 3 1.8 ADZ, cas vuce dobro, cas lose?
« Odgovor #6 poslato: April 01, 2014, 05:39:47 posle podne »
Izgleda da sam nasao uzrok problema. Necete verovati koja glupost. Ni manje ni vise zapusila se cev iberlaufa koja ide od bloka motora do poklopca ventila.Kada sam skinuo crevo oduska primetio sam da na poklopcu ventila mnogo vise duva nego na cevi koja ide od bloka.Otkacim cev na bloku i ukapiram da je zapusena.Sasvim malo propusta vazduh.Bila je puna masti i uljnih para koje su se pretvorile u mast.
Probao auto i kao da je prodisao.Ide kako bi trebalo.Daj boze da tako i ostane.
Ne mogu da verujem da je ovakva glupost u pitanju!!!!!

Van mreže Boki Mk3

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 626
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +28/-9
  • Pol: Muškarac
  • ne brze od zivota...
  • Auto: Golf Mk3
Odg: Golf 3 1.8 ADZ, cas vuce dobro, cas lose?
« Odgovor #7 poslato: April 01, 2014, 10:50:58 posle podne »
evo sad pricam s drugarom, pitanje je sad sta s tim motorom, kaze da je verovatno za generalnu ako je toliko zamastio... javi sta ce da bude posle, tj dal ce na dalje sve da bude ok
Ko nema u glavi ima na google-u
Um caruje dok snaga ne popizdi... :)
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=55661.0

Van mreže nrobert

  • VW Početnik
  • Poruke: 51
  • Age: 52
  • Lokacija: Grocka
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 3 1.8
Odg: Golf 3 1.8 ADZ, cas vuce dobro, cas lose?
« Odgovor #8 poslato: April 01, 2014, 11:17:14 posle podne »
Videcu, inace taj motor je presao  225000 Km, ulja trosi oko 100-150gr na 1000km.Koliko ce jos da izdrzi, ko zna, mada mislim da nije jos blizu generalne. U cevi se nalazila zicana mrezica pa u kombinaciji sa kondenzom i masnocom koja se talozila godinama, a nije nikad ciscena sigurno, protok vazduha je znacajno bio smanjen.Dal ga je to gusilo videcu.Popodne sam presao jedno 60km i radi bez greske, poteze odlicno, narocito izmedju 3000-4000 obrtaja, bas se primeti razlika nego ranije.

Van mreže Boki Mk3

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 626
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +28/-9
  • Pol: Muškarac
  • ne brze od zivota...
  • Auto: Golf Mk3
Odg: Golf 3 1.8 ADZ, cas vuce dobro, cas lose?
« Odgovor #9 poslato: April 02, 2014, 01:36:24 pre podne »
bacicu oko i ja kod mene na to...
Ko nema u glavi ima na google-u
Um caruje dok snaga ne popizdi... :)
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=55661.0

Van mreže goranikolic

  • VW Početnik
  • Poruke: 50
  • Age: 53
  • Lokacija: NIS
  • Karma: +0/-3
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 3 1.8 ADZ, cas vuce dobro, cas lose?
« Odgovor #10 poslato: April 02, 2014, 03:11:01 posle podne »
pozdrav Roberte!!!Imam Pasat-a b3 91-o godiste,benzin-plin,vozim ga samo na plin posto mu benzinska pumpa ne radi.Ovo mi je treci pasat uposlednjih 5 god,a treci iz samog razloga YATO STO  IMAM BAS ISTI PROBLEM KAO I TI SA SVOJIM AUTOM.Ja i sam neznam sta sam sve uradio i kod kog majstora ovde u Nisu nisam bio i niko nije mogao da nadje i resi problem.Menjao sam bobinu,razvodnik,kompjuter,svecice,monopoint,davac temperature,bio na dijagnostici(nema greske),proveravao da li ima lufta u remenici radilice(ako ima lufta hoce da "seta paljenje"-U PRAVU SI DA KOMPJUTER ODREDJUJE PREDPALJENJE),ALI SVE BEZUSPESNO.AUTO SE ISTO,ALI BAS ISTO U SVEMU PONASA KAO I KOD TEBE,NISI UMISLIO STO SE TICE PAPUCICE GASA-ISTO I KOD MENE,tako da sam dosao u situaciju da neznam vise sta da radim,jer je pocelo "uzasno" da me nervira,par dana vuce i ide kako treba,pa opet par dana po starom.Javi da li si nesto uradio-otklonio problem??????pozz

Van mreže goranikolic

  • VW Početnik
  • Poruke: 50
  • Age: 53
  • Lokacija: NIS
  • Karma: +0/-3
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 3 1.8 ADZ, cas vuce dobro, cas lose?
« Odgovor #11 poslato: April 02, 2014, 05:29:50 posle podne »
pre ovog benzinca sam vozio pasat 1.6 TD,imao sam isti problem kao i sada,nisam uspeo da resim problem,iznervirao se i prodao ga.Nevidjeni maler  bonk

Van mreže nrobert

  • VW Početnik
  • Poruke: 51
  • Age: 52
  • Lokacija: Grocka
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 3 1.8
Odg: Golf 3 1.8 ADZ, cas vuce dobro, cas lose?
« Odgovor #12 poslato: April 02, 2014, 05:41:54 posle podne »
Pa da ga ne ureknem, evo i danas vozen je par puta u lokalu, i ide odlicno od kad sam ocistio iberlauf. Znaci da budem precizan, od nekih 4000 pa do crvenog ide otprilike kao i ranije.Ali izmedju nekih 2500 do 4000 cim blicnes gas odreaguje trenutno.Jednostavno potegne.Da se ne razumemo pogresno nije to razlika kao da je ranije imao 50 a sad 90 konja, nego reakcije na dodavanje gasa su trenutne, nema onog das gas i on polako ubrzava.Recimo ranije je reagovao u trecoj kao da sam u petoj, das gas, pa cekas dok ubrza.
Proverite, nije nista komplikovano, pa vidite dal ima razlike.Kod mene ta cev nije dirana 225000km, mozda jednostavno nije imao dovoljan odusak iz bloka motora.
Sto se svih drugih stvari tice, ne mogu da se pozalim na ovaj motor, za karoseriju golfa je vise nego dovoljan.I cuo sam da su dosta izdrzljivi bas 1.8 motori.
Videcemo, pozdrav, kolege!

Van mreže nrobert

  • VW Početnik
  • Poruke: 51
  • Age: 52
  • Lokacija: Grocka
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 3 1.8
Odg: Golf 3 1.8 ADZ, cas vuce dobro, cas lose?
« Odgovor #13 poslato: April 02, 2014, 05:42:57 posle podne »
Da do sada jedino sto me je zezalo je step motor ler gasa.to sam zamenio, a ostalo samo redovno odrzavanje...

Van mreže goranikolic

  • VW Početnik
  • Poruke: 50
  • Age: 53
  • Lokacija: NIS
  • Karma: +0/-3
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 3 1.8 ADZ, cas vuce dobro, cas lose?
« Odgovor #14 poslato: April 02, 2014, 05:45:47 posle podne »
Na pasat-u imam upravo taj motor 1.8 oznaka motora ABS,zanimljivo je da mi se to desavalo i ok sam vozio dizela.mada je i mene sve navodilo na struju

Van mreže goranikolic

  • VW Početnik
  • Poruke: 50
  • Age: 53
  • Lokacija: NIS
  • Karma: +0/-3
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 3 1.8 ADZ, cas vuce dobro, cas lose?
« Odgovor #15 poslato: April 02, 2014, 05:47:29 posle podne »
uz normalno odrzavanje su "neunistivi"motori

Van mreže goranikolic

  • VW Početnik
  • Poruke: 50
  • Age: 53
  • Lokacija: NIS
  • Karma: +0/-3
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 3 1.8 ADZ, cas vuce dobro, cas lose?
« Odgovor #16 poslato: April 02, 2014, 05:50:35 posle podne »
Javi ovde ako opet ne bude dobro posle par dana,jer upravo tako identicno se desava i kod mene

Van mreže branislavjovicic13

  • VW Početnik
  • Poruke: 114
  • Age: 39
  • Lokacija: Loznica
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4
Odg: Golf 3 1.8 ADZ, cas vuce dobro, cas lose?
« Odgovor #17 poslato: April 03, 2014, 10:26:02 posle podne »
Drugari ja danas bio na benzinskoj pumpi sipam gas i tako kroz pricu kazem pumpadziji da mi nekad potrosi plin za cas a nekad se bas navozam sa istom cifrom i kolicinom goriva,a on kroz smeh meni covek kaze lepo ovom recima:Druze nijednom nije isti gas sto stize na pumpu znaci jednom bolji jednom losiji i to ti  je to,jednom recju muljacina  coilleo2tj.Naplati covek i ode u pumpu ja sedam u kola i razmisljam pa u pravu je u pm,kako mogu da znam da je dobar plin i koliko je oktana i normalno da auto cas ide onako cas ovako,to je onda najpametnije prebaciti na benzin i videti auto kako ide i kako se ponasa,jer vise plin nije merilo kako ide auto.Jbg vise neznam ni sam sta sa ovim plinom, razmisljam da se prebacujem u redove dizela.

Van mreže nrobert

  • VW Početnik
  • Poruke: 51
  • Age: 52
  • Lokacija: Grocka
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 3 1.8
Odg: Golf 3 1.8 ADZ, cas vuce dobro, cas lose?
« Odgovor #18 poslato: April 04, 2014, 07:28:14 pre podne »
Zdravo, kolega..
Sta da ti kazem, to sa gorivom nam je kako je tako je.Tu mislim da nema sanse da se nesto popravi. Od 92 kad sam kupio ovog golfa, do pre dve godine sam vozio dizela.Devedesetih smo sipali sta smo stigli sa ulice, i isao je.Zadnjih 10 god sam uglavnom sipao naftu od svercera sa Dunava i isao je.Ukupno 350000Km. Nikad nisam radio pumpu ni dizne.Navozao se bez ikakvih problema i nepredvidjenih kvarova, prvu korpu kvacila sam promenio sa 300000km, Sve ostalo redovno odrzavanje potrosnih delova.Malo li je....
Kad je doslo vreme da se radi motor,turbina, pumpa dizne, poceo sam da kalkulisem.Sa caletovog golfa mi je ostao taj benzinski motor sa nekih 200000km.Odlucio sam da predjem na benzin.Ocarinio motor, ugradio plin. Gorivo sipam na raznim pumpama ovde u mom kraju (Grocka). Vozio sam jedno 2000km na benzin pre plina.Nisam primetio nikakvu razliku.Na plinu takodje.Gde god da sipam.Trosi mi od 10,5-12L plina gde god sipao i kako vozio.Zaista nisam primetio ni neke razlike u performansama automobila. Razliku ces primetiti samo sa stranim gorivom.Secam se kad sam ga dovezao iz Nemacke kako je isao na njihov benzin, e tu je razlika.
Ovaj problem o kom smo pricali, se meni javljao i na benzinu i plinu.Znaci nije do goriva.Al da kucnem u drvo sada ide ok, samo da potraje.Sve u svemu da nadjes dobrog dizela sa malom kilometrazom a tih godina je nemoguce.Benzinca jos ces i naci. Ovo su jos automobili koje mozes voziti sa ralativnom niskom cenom delova i eksploatacije.Noviji zahtevaju i znacajno skuplje i komplikovanije odrzavanje.Dizeli pogotovo.Cene samo dizni kod dizela su astronomske, setovi kvacila, plivajuci zamajci i ostale gluposti.Sto se mene tice nemam para za taj luksuz.Kako volim da kazem gde god tu ne moze kljuc 12-13, vec trckanje u servis, i da bi promenio ulje, nije to za mene
Pozdrav

Van mreže nrobert

  • VW Početnik
  • Poruke: 51
  • Age: 52
  • Lokacija: Grocka
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 3 1.8
Odg: Golf 3 1.8 ADZ, cas vuce dobro, cas lose?
« Odgovor #19 poslato: April 14, 2014, 07:13:21 pre podne »
Zdravo, neki su me pitali koja je to tacno cev iberlaufa. Evo slicice.. na ovoj stranici
http://vwts.ru/forum/index.php?showtopic=131930
Ovde mi ne da daubacim slicicu.
Znaci to je cev metalna koja ide od bloka motora, pocinje tu na slici pored meraca ulja, ide oko motora, sa strane motora do menjaca pa sve do poklopca ventila.Tu se spaja sa gumenom racvom koja je drugim krajem spojena sa poklopcem ventila a treci kraj ulazi u monopoint.Drzi je dva srafa i osigurac na bloku motora.Ja sam je ispirao vise puta benzinom sve dok je izlazio prljav braon, mastan bezin.Meni je na sredini cevi unutra bila zicana mrezica, koja valjda sluzi da ulje ne prska sve do gore.Mislim da nema potrebe da se vadi samo dobro isperite naslage masti iz cevi.
Meni auto i dalje ide dobro od kad sam to uradio.I na benzinu i na plinu.Odziv na gas posle 2500 je trenutan, nema davljenja.Probajte ne mozete nista da izgubite a mozda i dobijete neki napredak.
Pozdrav