Autor Tema: Problem sa 1.8T motorom  (Pročitano 11052 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže cancar_b

  • VW Početnik
  • Poruke: 4
  • Age: 42
  • Lokacija: Šamac, Republika Srpska - BiH
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4 B5 1.8T
Problem sa 1.8T motorom
« poslato: Mart 06, 2014, 11:54:43 posle podne »
Drugari, stvar je sledeća. U novembru prošle godine kupio sam Audija A4 B5 1.8T (AWT oznaka motora) proizvedenog 2000 godine. Sve super, ide, troši, S-line... Primjetim da prilikom da kažem "normalnog" ubrzavanja, znači normalne gradske vožnje od 2 do 3 hiljade obrtaja auto kao da ima "rupu". Napominjem, to je slučaj kod laganijeg ubrzavanja bez pretjerivanja sa pritiskom papučice gasa. Kada pritisnem papučicu muški ide auto bez te rupe. Ajde OK, ne smeta mi to tada...

Nakon mjesec dana ugrađujem plin-gas (sekvent naravno) i auto se mijenja. U principu auto ne ide loše, lijepo radi, milina ga slušat, ALI, ali promjena u radu motora se primjećuje najviše prilikom kretanja, auto hoće malo više gasa i malo više pažnje sa otpuštanjem kvačila. Da stvar bude gora, taj problem sada postoji i na benzinu (istina manje izražen) ali postoji. Kada mu recimo na leru dam jači gas on malo "štucne", dok u obrtajima prima gas bez problema (ili barem ja ne primjetim problem zbog većeg broja obrtaja).
Ima tu još nešto siptomatično, kada ga upalim a motor nije ni hladan ni zagrijan (tipičan slučaj je vožnja od 5 - 10 min, gašenje i ponovno paljenje nakon nekih sat dva vremena) počne da prekida u radu, osjeti se gorivo usled nesagorijevanja, trese šasiju, to traje do pola minute i smiri se, ali to je pravilo. Znači samo u režimu "poluzagrijaog" motora, kad je potpuno hladan (prvo paljenje i duže stojanje) sve je OK. Napominjem da tada radi na benzinu.

Vrlo brzo nakon ugranje plina upali se "Check engine". Ja kod mehaničara na dijagnostiku. Dijagnostika je detektovala sledeće greške:

P1128 presiromašna greška -povremena greška
P0411 sistem sekundarnog vazduha - protok neispravan- stalna greška
P0300 prepoznato izostajanje paljenja -povremena greška
P0304 4.cilindar - prepoznato izostajanje paljenja -povremena greška
P1250 nivo goriva - premalo - stalna greška

Eto, ako je neko imao slične probleme, ako neko ima ideju o čemu se radi, neka ne šuti. U mom kraju nema mnogo1.8T motora, većina je odana dizelima tako da skoro i nema iskusnih mehaničara za ovaj motor. Svakako mi ne gine dobar mehaničar-električar ali eto rekoh da čujem i vaše mišljenje. Jedino što mi pada na pamet je da zamjenim bobinu na 4. cilindru pa da pratim dalje, ali od svega me najviše zanima kako da od ugradnje plina auto i na benzin nije isto? E da, raskačio sam plinske dizne i spojio instalaciju auta direktno na benzinske dizne i isto se ponaša. Da ne zeza plinska elektronika?

Pomagajte ...

Van mreže acix

  • VW Početnik
  • Poruke: 185
  • Age: 41
  • Lokacija: bosna i hercegovina
  • Karma: +9/-8
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5.5 1.8T
Odg: Problem sa 1.8T motorom
« Odgovor #1 poslato: Mart 07, 2014, 12:32:12 pre podne »
drug imam isti motor samo u passatu,cak i je kod isti,takodje na plinu radi bez problema.
check engine ti je vjerovatno lambda sonda i kod mene se nekada upali kada su plinski filteri pred mijenjanje pa ne dobije dovoljno plina
a za 4. cilindar sto ti izbacuje i jeste bombina 99% i kod mene cesto crkavaju,samo sto izgleda nije otisla skroz nego nekad radi nekad ne radi.
taj motor odlicno podnosi plin tako da ne vjerujem da je do njega,jedino ako ti je neko netrucan ugradjivao pa nesto zeznuo

Van mreže cancar_b

  • VW Početnik
  • Poruke: 4
  • Age: 42
  • Lokacija: Šamac, Republika Srpska - BiH
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4 B5 1.8T
Odg: Problem sa 1.8T motorom
« Odgovor #2 poslato: Mart 07, 2014, 10:34:16 pre podne »
To za check engine i lambda sondu sam čuo, samo što je kod mene sve novo, znači tek ugrađeno. Plin sam radio u Monaku u BN tako da u nestručnost ne sumnjam, mislim ljudi nisu početnici, auto nije neka egzotika tako da vjerujem da će to sve leći.
Da li je moguće da ga bobina zeza i da zbog nje ima manje snage (lošije radi) što se pogotovo odražava na manjim obrtajim odnosno prilikom kretanja dok se u vožnji manje osjeća?

pekar

  • Gost
Odg: Problem sa 1.8T motorom
« Odgovor #3 poslato: Mart 07, 2014, 11:20:21 pre podne »
proveri i protokomer, jer ako je on crko moze ti praviti zebancije koje ne mozes ni sanjati ;) najbolje ako nadjes nekog sa 1.8t motorom pa da ti da samo na probu protokomer da vidis sta se desava

Van mreže acix

  • VW Početnik
  • Poruke: 185
  • Age: 41
  • Lokacija: bosna i hercegovina
  • Karma: +9/-8
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5.5 1.8T
Odg: Problem sa 1.8T motorom
« Odgovor #4 poslato: Mart 08, 2014, 12:12:14 pre podne »
bombina i sto kaze pekar protokomjer,to su prve dve stvari koje trebas gledati.
kod mene kad crkne bombina lampica check engine,sto bi moja zena rekla "neki helikopter", blinka nije stalno upaljena a kad mi upali zbog lambda sonde onda je stalno upaljena.
ako imas mogucnost otidji negdje na org VW dijagnostiku,dosta je preciznija.

Van mreže cancar_b

  • VW Početnik
  • Poruke: 4
  • Age: 42
  • Lokacija: Šamac, Republika Srpska - BiH
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4 B5 1.8T
Odg: Problem sa 1.8T motorom
« Odgovor #5 poslato: Mart 10, 2014, 06:18:27 posle podne »
Hvala vam za savjete. Protokomjer je nov, promjenjen predamnom na placu gdje sam kupio auto. Ostaje bobina ili još bolje dobra dijagnostika i iskusan mehaničar ili električar.
I da, mada mislim da nema veze sa simptomima koje sam naveo, pumpa sekundarnog vazduha mi ne radi.

Ne gine mu  majstor1

Van mreže vwMARKO

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1228
  • Age: 32
  • Lokacija: Paraćin
  • Karma: +25/-15
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4 Avant 2.0T FSI
Odg: Problem sa 1.8T motorom
« Odgovor #6 poslato: Mart 10, 2014, 07:36:57 posle podne »
proveri i protokomer, jer ako je on crko moze ti praviti zebancije koje ne mozes ni sanjati ;) najbolje ako nadjes nekog sa 1.8t motorom pa da ti da samo na probu protokomer da vidis sta se desava
+1 za protokomer.. obicno te greske izbaci kada je u pitanju protokomer.. meni je npr javljalo da je lambda sonda u kvaru a ustvari bio protokomer..

EDIT: to sto je menjan ispred tebe nema nikakve veze.. ja kad sam menjao kupio sam neki italijanski zamenski komp nije uopste hteo da ga prepozna kad smo ga prikacili.. niti bilo koji drugi polovni sa drugim oznakama osim original BOSCH.. tako da nemoj da budes 100% siguran da nije to..
« Poslednja izmena: Mart 10, 2014, 07:38:55 posle podne od strane vwMARKO »
Ne odnosi Bog ni dobrog ni zlog vec onog ko kasno ukoci...