hvala momci

)))
stigla pcv cijev...
razlog zasto sam je narucio, fabricku sam malo ostetio pri montiranju iste na autotech intake, ciji otvor za pcv je (kako sam nocas vidio) presirok za fabricku pcv... ogromna mana autotech-a, obraticu im se sa zalbom prvom prilikom. pcv se drzala kolko tolko evo mjesec i nesto, al je prije 2 dana spala, taman kad mi je ova druga stigla... mislio sam da cu novu bolje montirat, medjutim ukapirao sam da nema sanse, pa sam improvizao malo...

nova i stara

prvo sam brusio ulaz na usis, u nadi da ce drzaci od pcv preci preko njega, al nije bilo sanse da se dobro odradi, bez da gatam ocu li ga pretanko izbrusit pa da se vatam za glavu posle...
iskoristio sam staru za sad, jer sam skinuo ostecene drzace sa nje, ako se pokaze da ne valja, tu je nova da je zamijeni (greota mi bilo nju da modifikujem)
dobro sam se namucio da nadjem pravu velicinu cijevi (da je dovoljno siroka da predje preko obije cijevi, i uz to ne mijenja fabricke dimenzije-precnik pcv-a)

posto sam vec skinuo usis, zamotao sam ga u heat reflective tape.. malo vise od pola (falilo trake), al reko da uradim ovaj tezi dio sad, pa kad kupim jos materijala, ovaj drugi dio mogu lagano obmotat dok je usis na auto... plus ovako imam priliku da uporedim toplotu(efikasnost) trake vs. ne trake :P





mislim da sam to skoro pa profesionalno odradio... ko god je radio sa tom trakom, zna da se odma zguzva, cim se krene odmotovat...
https://www.youtube.com/watch?v=juYnxI_r0Fkhttps://www.youtube.com/watch?v=nMR7-wIZDoki pala je trka sa audijem b8 a4 s-line, stage 2, (nemam snimak, bio da se provozam sam i isprobam auto posle radova kad je naisao audi)
sa semafora krenuli, kao sto se ocekivalo, osramotio me prvom, al cim sam dovatio asfalt , nije zna sto ga je snaslo :icon_bounce:
imamo iste motore, vjerovatno ista snaga, al 200kg i power delivery razlika

krenuo da zakacim usis na drzac, sa onim expension plug, al mi treba drugi drzac sa sirim rupama...
zavrsicu ovih dana reflective tape, i onda heat shield napravit