hvala drug

nisam odavno pisao, a dosta toga se odradilo..
Godspeed interkuler zamijenio fabricki, uz sve nove cijevi - mnogo vece od fabrickih
HSD gevinde ugradjene, zakaci samo kad su troje u auto i rupa je bas katastrofalna, bas sam zadovoljan sa gevindama, podesio ih na najtvrdje i ne planiram da im mijenjam podesavanja
PCV ventil zamijenio Forge Oil Catch Can sistem, i svo ulje (skoro litar od mjenjanja do mjenjanja) sad ide u nju, umjesto kroz turbinu pa dalje kroz cijevi, interkuler, usisnu granu itd...
novi OGROMAN K&N filter od zraka
Komplet nove kocnice , ECS Tuning diskovi, Stoptech pakne
K04 turbina sa izduvnom granom, doduse jos nije ugradjena jer sam kupio Porsche 928, pa ce ugradnja morat da saceka.
skroz sam obmotao usis u DEI heat reflective tape, ne svidja mi se kako izgleda, al jbg, valjda pomaze da se sto hladniji vazduh sprovede do turbine

kupio mali spojler za prednji stit















toliko o golfu, sigurno sam propustio par stvari, al sto cu, 2 mjeseca nisam nista pisao, tesko je sve pohvatati

ukratko i Porsea da predstavim
1985 928 4.7 V8 uvezen iz njemacke, presao 161,000km, automatik, 330 konja... opreme mu ne fali, auto je bruka!!!
prosao juce tehnicki, samo mu trebalo podesit prednje lezajeve, i promijenit prednje kocnice. ima dosta toga da se radi, komplet auto da se lakira, unutra neke stvari da se promijene, necu sad da ih nabrajam jer jos nijesam 100% siguran sto sve i kako treba, pa cu pisati u temu kad god se nesto popravi .. za sad sam uzeo Zimmermann prednje diskove, NGK svjecice, i K&N panel filter












