Autor Tema: golf 2 td smanjen kompresioni prostor... posledice ?  (Pročitano 11640 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže zorancile

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1273
  • Lokacija: Bašaid, VOJVODINA
  • Karma: +41/-35
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 gtd
Odg: golf 2 td smanjen kompresioni prostor... posledice ?
« Odgovor #40 poslato: Februar 27, 2014, 08:31:44 posle podne »
Kosto, gde može da se vidi to celo servisno uputstvo pa da probamo da rastumačimo? Dakle, ovaj deo oko klipova i zaptivača glave?

Van mreže mikula

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1360
  • Lokacija: b. palanka
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
Odg: golf 2 td smanjen kompresioni prostor... posledice ?
« Odgovor #41 poslato: Februar 27, 2014, 08:42:14 posle podne »
ne bih se slozio s tobom madmax, covek koji obradi glavu kaze na koju je specijalu obradio i na osnovu njegovog podatka uzimas dihtung i dobijas isti st. komp. kao sto je propisano, nemoze on da skine vise od trece specijale jer nema takvog dihtunga u prodaji, po tebi i tvom racunanju bi trebalo imati izbor dihtunga od  pet desetih pa do tri milimetra pa da biras koji hoces u radnji e pa nemoze tako ima tri dimenzije i to je to, onaj ko obradjuje bilo sta (glavu blok) mora znati koliko sme bas zbog takvih stvari da ne pretera jer nemas da kupis dihtung koji ti hoces vec imas u ponudi standard i specijale, jedino ako ti odes u radnju i kazes dajte mi dihtung od 2.08 mm debljine, covek cete pogledati belo i rece jel ti znas sta trazis, lepo ti kosta napisao da fabrika daje dimenzije za sve, a to poredjenje sa dajcom nema veze u ovoj prici, a sa kostom se ne bi slozio za klipove i obradu cela klipa jer se kod klipova ne sme dirati celo  tj uopsteno ceo klip se nesme obradjivati ne postoje nigde ni fabricke norme tolerancije obrade klipa jer se to ne radi

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4514
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Odg: golf 2 td smanjen kompresioni prostor... posledice ?
« Odgovor #42 poslato: Februar 27, 2014, 08:44:29 posle podne »
Glava ravna, blok ravan, visina klipa i dihtung određuju stepen kompresije,  da 1:23 je za taj motor.

1985-86 Golf i Jetta (Mehanički podizači)

Ako kilip izlazi 0.67-0.80mm iznad bloka stavlja se dihtung -1 rupa
Ako kilip izlazi 0.81-0.90mm iznad bloka stavlja se dihtung -2 rupe
Ako kilip izlazi 0.91-1.02mm iznad bloka stavlja se dihtung -3 rupe

1985-89 Golf i Jetta (Hidro podizači)

Ako kilip izlazi 0.66-0.86mm iznad bloka stavlja se dihtung -1 rupa
Ako kilip izlazi 0.87-0.90mm iznad bloka stavlja se dihtung -2 rupe
Ako kilip izlazi 0.91-1.02mm iznad bloka stavlja se dihtung -3 rupe


Ako to nije jasno isključujem se iz rasprave.

zorancile pretraži po forumu bila je stema sa linkovima odakle može da se skine.


Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: golf 2 td smanjen kompresioni prostor... posledice ?
« Odgovor #43 poslato: Februar 27, 2014, 08:45:32 posle podne »
 lollol lollol lollol lollol glava na specijalu vrlo zanimljivo.
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže zorancile

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1273
  • Lokacija: Bašaid, VOJVODINA
  • Karma: +41/-35
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 gtd
Odg: golf 2 td smanjen kompresioni prostor... posledice ?
« Odgovor #44 poslato: Februar 27, 2014, 08:46:23 posle podne »
Kosto, to sam tražio. Zahvaljujem.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: golf 2 td smanjen kompresioni prostor... posledice ?
« Odgovor #45 poslato: Februar 27, 2014, 08:47:54 posle podne »
majstor mikula imas ti jos 10 godina skole i 20 godina prakse da obavis da bi znao sta je kompresioni odnos.
upisi ti kosti plus i javi mu se na pp ako drzi neka predavanja vikendom da ti zakaze termin

Van mreže mikula

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1360
  • Lokacija: b. palanka
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
Odg: golf 2 td smanjen kompresioni prostor... posledice ?
« Odgovor #46 poslato: Februar 27, 2014, 08:56:35 posle podne »
pozz gedora, nisam ja majstor ponavljam po koji put vec tebi, dao sam moje misljenje, a kazi nam ti svoje u vezi obrade klipa, jer se samo tu nisam slozio sa kostom za ostalo je covek u pravu, a casova nama svima ovde fali samo ne bih nikog odavde da nam predaje, jesi li ti nekad obradjivao celo klipa za koju desetu

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: golf 2 td smanjen kompresioni prostor... posledice ?
« Odgovor #47 poslato: Februar 27, 2014, 09:01:44 posle podne »
majstor mikula ako nisi majstor i ako nisi strucan ne pametuj onim koji znaju nego cuti.
celo klipa i njegova obrada je stara operacija vise od 20 godina. tebi ne pise koliko imas godina, steta.
ako je glava vise puta brusena i izlazi iz tolerancije sa najdebljim dihtungom brusi se celo klipa da bi ostao idealni stepen.
idealni stepen je nesto sto se uci u skoli.
pozz


edit:
majstor zoran cile, majstore i urednice poljo foruma
kad si vec pomenuo deutz magirus motore, neznam koliko su ti poznati i koliko si ih uradio.
bicu slobodan da ti postavim par pitanja ali nemoj odgovore traziti na guglu nego mi odma iz glave odgovori ako nije problem
1.
jel ikad iko i zasto brusio magirusov blok?
2. koliko taj motor ima glava?
3.kako se i cime hladi?
4. koliko si uradio tih motora i kakav im je razvod?
5. kako izgleda dihtung glave motora 150ks?
i pod 6. najvaznije pitanje ko je i kad na tom motoru stepen mjerio zicom?
« Poslednja izmena: Februar 27, 2014, 09:22:54 posle podne od strane gedora »

Van mreže mikula

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1360
  • Lokacija: b. palanka
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
Odg: golf 2 td smanjen kompresioni prostor... posledice ?
« Odgovor #48 poslato: Februar 27, 2014, 09:22:28 posle podne »
hvala za info, 30 god imam nije nikakva tajna, prihatam ja i pecke i sugestije kad je neko u pravu, eto mene si nesto naucio a sta bi sa madmax om i on je imao teoriju i tvrdnju, ili samo meni smeju da se lupaju packe 

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: golf 2 td smanjen kompresioni prostor... posledice ?
« Odgovor #49 poslato: Februar 27, 2014, 09:25:08 posle podne »
ne ulazim ja ni u cije teorije niti me interesuju.
vidi na drugoj strani ono sto je kosta napisao i to ti je to

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: golf 2 td smanjen kompresioni prostor... posledice ?
« Odgovor #50 poslato: Februar 27, 2014, 09:25:35 posle podne »
Ja sve sto sam rekao nije teorija niti mi je neko lupio packu.
Ako nisam u pravu da na onaj nacin na koji sam ja rekao ne moze da se izracuna stepen onda evo glave.
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže mikula

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1360
  • Lokacija: b. palanka
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
Odg: golf 2 td smanjen kompresioni prostor... posledice ?
« Odgovor #51 poslato: Februar 27, 2014, 09:33:48 posle podne »
pa naravno da ne ulazis kad nije neki pocetnik u pitanju ja za kostu nisam nista rekao lose covek je rekao svoje i ja to postujem, sto sad ne odgovoris madmaxu jel u pravu ili ne kad si ti sveznajuci, prozivas mene i cileta a cutis kod madmaxa, eto reci nam jel on covek u pravu, eto na nase teorije si odma odgovorio, sta fali kazi i to pa da budemo bogatiji za jos jedno iskustvo

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: golf 2 td smanjen kompresioni prostor... posledice ?
« Odgovor #52 poslato: Februar 27, 2014, 09:38:51 posle podne »
sta cutim i kome?
 mislis da se ja ovde nekom uvlacim u supak? sa 40 god zivota i 24 godine staza? ko je max? nikad ga u zivotu nisam vidio vjeruj mi. meni konkretno za racunanje stepena niti treba voda niti bilo sta drugo.
samo komparater ako znas sta je to.
neznam sad dal si bogatiji ili siromasniji za neko iskustvo vjeruj mi.
a jos neznam ni dal si zadovoljan odgovorom, ako nisi slobodno mi pojednostavi i uprosti ovo pitanje i odgovoricu ti opet

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: golf 2 td smanjen kompresioni prostor... posledice ?
« Odgovor #53 poslato: Februar 27, 2014, 10:03:26 posle podne »
kad si ti sveznajuci, prozivas mene i cileta ............... da budemo bogatiji za jos jedno iskustvo

nisam ja nikakav "sveznajuci" nego sam za razliku od tebe i tebi slicnih isao u skolu i u njoj ocigledno naucio nesto.
gdje si ti proveo 30 godina zivota, sta si radio, koliko naucio zadrzi za sebe

Van mreže mikula

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1360
  • Lokacija: b. palanka
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
Odg: golf 2 td smanjen kompresioni prostor... posledice ?
« Odgovor #54 poslato: Februar 27, 2014, 10:56:08 posle podne »
ne bih to s tobom ni delio, da pojednostavim pitanje posto nekima sa skolom treba nacrtati... Max i Kosta su raspravljali nesto i ja sam se ukljucio u raspravu i kod koste se nisam slozio za obradu klipa jer stvarno nisam cuo da ga je neko nekad obradjivao a za ostalo nisam imao primedbu, e Max je imao svoje misljenje koje se kosi sa kostinim i mojim pa sam te pitao da nam pojasnis i njegovu (Maxovu) tvrdnju iz rasprave

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: golf 2 td smanjen kompresioni prostor... posledice ?
« Odgovor #55 poslato: Februar 27, 2014, 11:08:42 posle podne »
evo potvrde da moze I kako sam I ja rekao da se racuna stepen
pogledaj klip pa ce ti biti jasno nadam se

189 Calculating the Compression Ratio

a evo I klip da I zapremina dihtunga ulazi u stepen pa da zavrsimo sa tim.
59 Calculating Your Compression Ratio
« Poslednja izmena: Februar 27, 2014, 11:14:06 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže zorancile

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1273
  • Lokacija: Bašaid, VOJVODINA
  • Karma: +41/-35
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 gtd
Odg: golf 2 td smanjen kompresioni prostor... posledice ?
« Odgovor #56 poslato: Februar 28, 2014, 12:01:43 pre podne »
edit:
majstor zoran cile, majstore i urednice poljo foruma
kad si vec pomenuo deutz magirus motore, neznam koliko su ti poznati i koliko si ih uradio.
bicu slobodan da ti postavim par pitanja ali nemoj odgovore traziti na guglu nego mi odma iz glave odgovori ako nije problem
1.
jel ikad iko i zasto brusio magirusov blok?
2. koliko taj motor ima glava?
3.kako se i cime hladi?
4. koliko si uradio tih motora i kakav im je razvod?
5. kako izgleda dihtung glave motora 150ks?
i pod 6. najvaznije pitanje ko je i kad na tom motoru stepen mjerio zicom?

Kad si menjao poruku,sad sam tek video?
Nisam hteo previše detaljno da pišem, ipak ovo nije ni tema a ni forum o tome...
Ukratko sam napisao Deutz, misleći na seriju FL912, dakle od F3L912 pa do F6L912, ipak mogu da odgovorim.
1. blok sa gornje strane mislim da nije niko brusio jer ga niko nije ni oštetio. Kad se trnuje blok, pomera se centar radilice, pa klipovi automatski idu višlje nego inače...
2. svaki cilindar ima svoju glavu
3. hladi se prinudnim strujanjem vazduha
4. ne znam tačan broj motora koje sam uradio, nisam previše, malo ih ima... razvod im je sa zupčanicima
5. nema dihtunge nego platne
6. žicom su merili svi koji su pažljivo slušali seminar u Rijeci, a mere i dan danas oni koji su nasledili to znanje

Šta te još interesuje?