Autor Tema: Golf 2 1.3 trese i gusi se dok je hladan  (Pročitano 13715 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže medolinos

  • VW Početnik
  • Poruke: 183
  • Lokacija: Subotica
  • Karma: +14/-10
  • Pol: Muškarac
  • brmmm
  • Auto: Golf 2 1988, Zucko
Odg: Golf 2 1.3 trese i gusi se dok je hladan
« Odgovor #20 poslato: Februar 01, 2014, 04:39:05 posle podne »
neverujem da je nosac karbururatora, jel zasto bi onda dimijo crno-sivi dim? I onda bi tresao i kad se ugreje...Mislim razmisljam naglas i nekako logicno rezonujem, tacno se oseti da benzin nema dobru smesu..
« Poslednja izmena: Februar 01, 2014, 05:03:30 posle podne od strane medolinos »

Van mreže majstorgrba

  • VW Početnik
  • Poruke: 24
  • Age: 47
  • Lokacija: Prokuplje
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk2
Odg: Golf 2 1.3 trese i gusi se dok je hladan
« Odgovor #21 poslato: Februar 01, 2014, 07:10:35 posle podne »
mene je navelo tvoje objasnjenje da kad mrdas karburator da se normalizuje rad i da ne dimi, a samim pomeranjem karburatora smesa nije ista jer ulazi vise vazduha nego sto je potrebnoi normalno da nije miran rad motora i dimi sigurno iz licnog iskustva ti govorim
 

Van mreže medolinos

  • VW Početnik
  • Poruke: 183
  • Lokacija: Subotica
  • Karma: +14/-10
  • Pol: Muškarac
  • brmmm
  • Auto: Golf 2 1988, Zucko
Odg: Golf 2 1.3 trese i gusi se dok je hladan
« Odgovor #22 poslato: Februar 01, 2014, 07:14:44 posle podne »
ne, ja sam samo rekao kada se pritisne nosac motora, da se ublaze vibracije, ali on i dalje dimi, trza i gusi se ;) Nisi procitao kako treba. Ali to ne znaci da mozda i to nije jedan od problema, probacu sutra i karburator da pritisnem, pa da vidim sta ce onda da kaze..

Ali opet postavljam logicno pitanje, zasto bi radio lepo kada se ugreje? ako je taj nosac karburatora u pitanju onda i losa smesa uzorkovana njegovim losim dihtovanjem, onda bi lose radio i na toplo? Posto kazete da je to vase licno iskustvo da li je tako isto radio i kod vas dok je bio hladan jako lose, a kad ugreje odlicno?
« Poslednja izmena: Februar 01, 2014, 07:25:56 posle podne od strane medolinos »

Van mreže majstorgrba

  • VW Početnik
  • Poruke: 24
  • Age: 47
  • Lokacija: Prokuplje
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk2
Odg: Golf 2 1.3 trese i gusi se dok je hladan
« Odgovor #23 poslato: Februar 01, 2014, 08:33:41 posle podne »
dobro je poznato da se  tela na toploti sire a na hladnoci skupljaju elem ukoliko je guma na nosacu pocepana na hladnoci je normalno da posto se sakupila bude i veci prostor (rupa) i da vuce vise fals vazduha ,a kad se zagreje i guma se opusti i smanji taj zazor i normalno i smanji protok fals vazduha i samim tim i motor mirnije radi,ja sam rekao moje licno iskustvo a ne mora da znaci da je i kod vas isto  pozz  :46

Van mreže medolinos

  • VW Početnik
  • Poruke: 183
  • Lokacija: Subotica
  • Karma: +14/-10
  • Pol: Muškarac
  • brmmm
  • Auto: Golf 2 1988, Zucko
Odg: Golf 2 1.3 trese i gusi se dok je hladan
« Odgovor #24 poslato: Februar 02, 2014, 12:39:37 posle podne »
Evo drugarii  slike kako izgleda karburator i koliko je leptir otvoren dok je hladan motor i pre paljenja, napravio sam snimak i skontao sam da mi baca prljavstinu iz auspuha, evo i video.sacekao sam kao sto je @Ivan rekao 30 sekundi i onda stisnuo pedalu gasa i uplio, jos gore je nego kad stisnem pedalu i upalim odmah..Probao sam karburator i nosac motora da pritiskam..ali to ne pomaze..
Golf 1 3, los rad motora dok je hladan






EDIT: Moderatori, proverite zasto ali attachment vam ne radi..smanji sam sliku na 78kb..i stalno izbacuje da je direktorijum pun? Ovako ova slika ce da nestane ubrzo..
« Poslednja izmena: Februar 02, 2014, 12:43:11 posle podne od strane medolinos »

Van mreže bure1

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 543
  • Age: 49
  • Lokacija: Beograd-Lekino Brdo
  • Karma: +8/-14
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 2 1.3 trese i gusi se dok je hladan
« Odgovor #25 poslato: Februar 02, 2014, 01:17:47 posle podne »
Jel ti elektronsko paljenje,ako nije jesi li gledao platine,mislim da ovako može da se ponaša ako platine nisu u redu.

Van mreže medolinos

  • VW Početnik
  • Poruke: 183
  • Lokacija: Subotica
  • Karma: +14/-10
  • Pol: Muškarac
  • brmmm
  • Auto: Golf 2 1988, Zucko
Odg: Golf 2 1.3 trese i gusi se dok je hladan
« Odgovor #26 poslato: Februar 02, 2014, 01:36:40 posle podne »
nema sauh u kabini, verovatno je onda elektronsko, platine nisam gledao..nekako mi sve smrdi na to da je karbuator rastelovan i zaliva se benzinom kako mi rece jedan prijatelj, jer se benzin dosta oseti, a na auspuhu izbacuje visak ne sagorelog goriva...

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13891
  • Age: 45
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +223/-40
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 2 1.3 trese i gusi se dok je hladan
« Odgovor #27 poslato: Februar 02, 2014, 01:49:41 posle podne »
Kod mene je radilo na ovaj nacin kao sto sam ti rekao jer mi nije valjao onaj crni vakuum.
Cekao sam da otvori klapnu kako bi dobijao vise vazduha.
Posle toga je radio kako treba.

To sam radio dok nisam zamenio vakuum.

Van mreže medolinos

  • VW Početnik
  • Poruke: 183
  • Lokacija: Subotica
  • Karma: +14/-10
  • Pol: Muškarac
  • brmmm
  • Auto: Golf 2 1988, Zucko
Odg: Golf 2 1.3 trese i gusi se dok je hladan
« Odgovor #28 poslato: Februar 02, 2014, 01:56:03 posle podne »
Kako onda u radnji da kazem, treba mi vakum za 1.3 benzincaov karburator?


http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=37264.0
« Poslednja izmena: Februar 02, 2014, 02:12:04 posle podne od strane medolinos »

Van mreže majstorgrba

  • VW Početnik
  • Poruke: 24
  • Age: 47
  • Lokacija: Prokuplje
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk2
Odg: Golf 2 1.3 trese i gusi se dok je hladan
« Odgovor #29 poslato: Februar 02, 2014, 02:20:26 posle podne »
vidi se da nije do nosaca ,ali prekontrolisi zazore na svecicama,i ne bi bilo lose da se taj karburator odnese u servis na jedno dobro ciscenje i stelovanje,i probaj da crevo iber laufa odvojis od karburatora jer moguce da ti masti svecice pa dok sagori to na svecicama ne moze da normalizuje rad,meni jeste dimeo ali nije toliko i proveri alternator video sam na snimku da kad si ga upalio nije ugasio lampicu za akumulator .

Van mreže medolinos

  • VW Početnik
  • Poruke: 183
  • Lokacija: Subotica
  • Karma: +14/-10
  • Pol: Muškarac
  • brmmm
  • Auto: Golf 2 1988, Zucko
Odg: Golf 2 1.3 trese i gusi se dok je hladan
« Odgovor #30 poslato: Februar 02, 2014, 02:32:31 posle podne »
hvala na savetima, za alternator znam, vec sam pisao da mi ne gine remont jer se cuje i ponekad regler ili kako se to zove...

Ciscenje i stelovanje ne gine..samo da nije ovaj vakum, kontam da ce ga biti tesko naci..

Van mreže majstorgrba

  • VW Početnik
  • Poruke: 24
  • Age: 47
  • Lokacija: Prokuplje
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk2
Odg: Golf 2 1.3 trese i gusi se dok je hladan
« Odgovor #31 poslato: Februar 02, 2014, 02:42:48 posle podne »
nije tesko ima ga u svakoj bolje opremljenoj trgovini auto delova,a probaj da kad skines poklopac da na onom srafu sto ucvrscuje karburator zakacis parce zice otprilike debljine 2mm i da ti ona drzi otvorenu klapnu malo (znaci odvijes malo onu maticu mislim da je kljuc 8 zakacis zicu za njega i zategnes ,otvoris malo klapnu i gurnes drugi kraj zice u karburator uz zid karburatora ali da vodis racuna da se ne otkine i ne udje u usis inace bice belajai onda probaj tako je kod mene uradjeno kasnije cu sici da slikam i postavicu sliku da vidis!  jer kod tebe je totalno zatvorena a treba da ima malo lufta da bi ulazio vazduh.Meni je majstor u karburator servisu u Nisu tako uradio i nisam dan danas promenio taj deo a pali i radi perfektno.

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13891
  • Age: 45
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +223/-40
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 2 1.3 trese i gusi se dok je hladan
« Odgovor #32 poslato: Februar 02, 2014, 03:21:51 posle podne »
Kad stisne papucicu klapna se zatvara skroz.
Kad pocne da vergla ona treba da se otvori 2mm.
Sledeci put skini poklopac filtera, stisni papucicu da vidis jel se zatvara do kraja.
Nek neko zavergla a ti posmatraj da li i koliko se otvara klapna.

Taj vakuum sluzi samo za hladan start i nista vise.

Van mreže majstorgrba

  • VW Početnik
  • Poruke: 24
  • Age: 47
  • Lokacija: Prokuplje
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk2
Odg: Golf 2 1.3 trese i gusi se dok je hladan
« Odgovor #33 poslato: Februar 02, 2014, 03:59:35 posle podne »

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13891
  • Age: 45
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +223/-40
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 2 1.3 trese i gusi se dok je hladan
« Odgovor #34 poslato: Februar 02, 2014, 04:00:57 posle podne »
To je slicno onom sto sam mu ja rekao da odradi.
Da pusti na kontakt da se klapna zagreje i otvori vise kako bi imao i vise vazduha.

Van mreže medolinos

  • VW Početnik
  • Poruke: 183
  • Lokacija: Subotica
  • Karma: +14/-10
  • Pol: Muškarac
  • brmmm
  • Auto: Golf 2 1988, Zucko
Odg: Golf 2 1.3 trese i gusi se dok je hladan
« Odgovor #35 poslato: Februar 02, 2014, 04:02:13 posle podne »
Kad stisne papucicu klapna se zatvara skroz.
Kad pocne da vergla ona treba da se otvori 2mm.
Sledeci put skini poklopac filtera, stisni papucicu da vidis jel se zatvara do kraja.
Nek neko zavergla a ti posmatraj da li i koliko se otvara klapna.

Taj vakuum sluzi samo za hladan start i nista vise.

Zatvara kad stisnem papucicu, jos cu proveriti, da li otvara kad verglam, tj. neko drugi da vergla, a ja cu baciti pogled..

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13891
  • Age: 45
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +223/-40
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 2 1.3 trese i gusi se dok je hladan
« Odgovor #36 poslato: Februar 02, 2014, 04:21:32 posle podne »
Ako ti ne otvara onda uradi ovo sto ti je grba rekao.
Ali to neka ti bude privremeno resnje dok ne kupis vakuum.

Samo da znas da nije lako zameniti taj vakuum.

Van mreže medolinos

  • VW Početnik
  • Poruke: 183
  • Lokacija: Subotica
  • Karma: +14/-10
  • Pol: Muškarac
  • brmmm
  • Auto: Golf 2 1988, Zucko
Odg: Golf 2 1.3 trese i gusi se dok je hladan
« Odgovor #37 poslato: Februar 02, 2014, 05:46:01 posle podne »
ne otvara leptir kada se vergla, e sad probao sam malo ja da otvorim leptir, ali nije se nesto poboljsao rad?Definitivno cu probati ovo sa zicom.

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13891
  • Age: 45
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +223/-40
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 2 1.3 trese i gusi se dok je hladan
« Odgovor #38 poslato: Februar 02, 2014, 10:11:40 posle podne »
Koliko je to malo?
Kad je sve ispravno klapan se otvara 2mm.

Van mreže medolinos

  • VW Početnik
  • Poruke: 183
  • Lokacija: Subotica
  • Karma: +14/-10
  • Pol: Muškarac
  • brmmm
  • Auto: Golf 2 1988, Zucko
Odg: Golf 2 1.3 trese i gusi se dok je hladan
« Odgovor #39 poslato: Februar 11, 2014, 10:18:01 posle podne »
Da javim par stvari, izgleda da mi nije radila kako treba kazajka za gorivo, pa sam ostao bez goriva i naravno povukao prljavstinu iz rezervoara, to je razlog one prljavstine iz auspuha i traktorskog rada motora.U medjuvremenu sam morao da dopunjavam akumulator i da se cimam da upalim auto posto je presisao, ali na kraju je upalio. Promenio sam mu benzinski  i vazdusni filter, ne zelite da znate u kakvom su stanju bili. Zamenio sam svecice u njemu su bile 3 boshove i jedna bosnina i to sa cetri kraka, dok su ove tri bile sa jednim, zamenio sam ih sa NGK svecicama sa jednim krakom.

Posle ovoga sam ocistio sve zabice i mase oko akumulatora, moram reci da auto bas lepo upali(osim sto se svremena na vreme cuje regler u alanseru, valjda se tako to cudo zove sto zazuji kod verglanja).

Skontao sam da posle ovog poduhvata, auto ima povisen ler gas i da ima odredjena gusenja kod prve i druge brzine, ali sam primetio kada lagano, ali bas lagano pustam kvacilo manje trza(mozda ima veze sa kvacilom).
Na kraju sam otisao kod majstora za karburatore i upalio mu auto, odmah iz cuga je rekao da je prljav karburator i da treba popravka, pitao sam ga da li moze nekako da se smanji ler gas on je rekao nikako, video sam da ima neki plasticni nastavak na sarafu na karburatoru sa kojim se nesto steluje na njemu, misli sam da je to za ler gas pa sam probao malo da ga zavrcem-odvrcem, ali nista, na kraju sam procitao da se sa tim podesava koliko ce biti leptir otvoren.

E sad taj majstor je rekao da bi karburator stavljao u ultrazvucnu kadu na ciscenje, zamenio sve mebrane i neznam sta jos sve i stelovao potrosnju na CO2 aparatu, za to mi trazi 4500din. meni ne izgleda puno ako stvarno to sve i odradi. Samo se plasim da ne bude posle da to ne resi problem. Rekao je da u svako doba mogu doci ako nesto nije ok, u fazonu dodjes za 2-3 godine da dostelujem nesto ako treba..

Kakvo je vase misljenje povodom ovoga?
« Poslednja izmena: Februar 11, 2014, 11:14:12 posle podne od strane medolinos »