Autor Tema: Zaledio iberlauf golf 4  (Pročitano 9258 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže zex84

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 430
  • Lokacija: Valjevo
  • Karma: +13/-8
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf IV
Zaledio iberlauf golf 4
« poslato: Januar 27, 2014, 11:04:29 posle podne »
golf 4 1.4  16V je u pitanju.   Znam da nije nista novo,desilo mi se pre dve zime isto ali danas sam zurio i bilo mi doslo da vozim bez cepa za ulje koliko sam popizdeo.
Zaledio se kondez u separatoru. cisto sam ga pred zimu ali nisam ga skidao nego sam ga dobro izduvao komresorom na licu mesta(nije bas pametno ali jbg ). tako sam i prosle godine cistio i nisam imao problema
 Pitanje je sledece-sta je trajno ili trajnije resenje?  negde sam ovde cini mi se procitao da su od nekog godista ugradjivali grejace u te separatore-kako izgleda taj grejac tj jel na toplu vodu ili elektricni

Van mreže zex84

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 430
  • Lokacija: Valjevo
  • Karma: +13/-8
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf IV
Odg: Zaledio iberlauf golf 4
« Odgovor #1 poslato: Januar 28, 2014, 10:16:17 posle podne »
posto niko ne odgovara jel to znaci da sam se ja istripovao da sam procitao da ima grejac na separatoru kod golfa 4   bonk

jel pomaze sta da ugradim oil catch can(onu kanticu za skupljanje prljavstine iz ibera)
cini mi se da je neko na forumu ugradjivao to. kako se pokazalo?

Van mreže Darko80

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2289
  • Age: 44
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +117/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A3 LZ9Y
Odg: Zaledio iberlauf golf 4
« Odgovor #2 poslato: Januar 29, 2014, 12:02:39 pre podne »
Nisam cuo za grejac...
Kako bi ugradio catch can? Nju bi samo postavio iza separatora i opet nista nisi uradio... osim ako postoji kantica bas za taj motor pa da se ubaci umesto separatora  misli1

Van mreže zex84

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 430
  • Lokacija: Valjevo
  • Karma: +13/-8
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf IV
Odg: Zaledio iberlauf golf 4
« Odgovor #3 poslato: Januar 29, 2014, 12:08:34 pre podne »
pa to sam i hteo da pitam vredi li uopste ugradjivati ili ne.
mozda bi malo pomoglo jer se veliki deo kondeza stvori u crevu pa se slije u separator nakon gasenja motora a ovako bi ostajao u kantici.
obadva puta mi se zaledilo na samom izlazu iz separatora

sto se tice grejaca nisam uopste siguran gde sam to procitao. mozda je to kod golfa 5 sa 1.4 motorom. ali sam siguran da sam procitao da tako nesto postoji

Van mreže Darko80

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2289
  • Age: 44
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +117/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A3 LZ9Y
Odg: Zaledio iberlauf golf 4
« Odgovor #4 poslato: Januar 29, 2014, 12:25:05 pre podne »
Ne znam... Nije mi se jos desilo. Kad je jak mraz obicno struzem led po 10 min i za to vreme se motor zagreje pa verovatno raskravi to u separatoru.
Da li si probao kad ti zamrzne da ugasis i sacekas pa da od temperature motora odledi?

Van mreže zex84

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 430
  • Lokacija: Valjevo
  • Karma: +13/-8
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf IV
Odg: Zaledio iberlauf golf 4
« Odgovor #5 poslato: Januar 29, 2014, 12:31:41 pre podne »
ma odvrnem cep od ulja i pustim ga da radi ali mu bas dosta treba da odmrzne. jos pride moram da iscackam sa necim
sipao sam ovaj put ulje adinol 10/40. nije lose auto lepo radi,ne cuju se podizaci kad se pali ali izgleda da malo vise kondezuje. doduse na cepu nema nista ali u crevu ibera ima dosta
koje ulje ti koristis

Van mreže Darko80

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2289
  • Age: 44
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +117/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A3 LZ9Y
Odg: Zaledio iberlauf golf 4
« Odgovor #6 poslato: Januar 29, 2014, 12:37:04 pre podne »
castrol 10w-40 
Moj 16V ima govornu manu dok se ne zagreje

Van mreže zex84

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 430
  • Lokacija: Valjevo
  • Karma: +13/-8
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf IV
Odg: Zaledio iberlauf golf 4
« Odgovor #7 poslato: Januar 29, 2014, 12:52:20 pre podne »
ja sam pre dve godine kad sam ga uzeo sipao kastrol i to mi se desilo i od tad presao na mobil. nisam imao takvih problema
medjutim mobil cim predjes 3-4 hiljade sa njim ode u k.... i  pocnu podizaci da zvece par sekundi pri paljenju. cak i po toplom vremenu samo krace
kosta mi predlozio adinol i super je sto se toga tice ali opet kondez kao i sa kastrolom. jbg  moram da pravim garazu  biggrin
ali  pre toga jurim neko jednostavnije resenje,svaki predlog je dobro dosao

Van mreže markokurjega

  • VW Početnik
  • Poruke: 39
  • Age: 41
  • Lokacija: Čonoplja
  • Karma: +1/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4
Odg: Zaledio iberlauf golf 4
« Odgovor #8 poslato: Januar 30, 2014, 02:49:55 posle podne »
Dok sam istraživao ovu tematiku,jer sam i sam imao ovih problema,na jednom forumu,sam pročitao neko rešenje sa dodavanjem creva koje ide preko kućišta filtera i čepa za sipanje ulja pa ponovo u motor ima funkciju oduška koliko sam ja razumeo,međutim ne pričam tečno nemački pa nisam baš sve najbolje razumeo,a translate na google ,ne radi baš posao.Evo linka VW Golf 1.4 Kurbelgehäusebelüftung verhindert Frostschaden .Takođe sam pročitao na jednom engleskom forumu,gde jedan član piše da je VW izbacio neki deo tj.zamenu, i ujedno rešenje za ovaj problem,ne znam o čemu se tačno radi jer broj dela koji je on stavio na forum,ne mogu da pronađem nigde.Evo takođe linka njegovog posta,to je ovaj prvi po redu http://www.fixya.com/cars/t15930073-volkswagen_golf_mk4_1_4_16v_engine.

Van mreže zex84

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 430
  • Lokacija: Valjevo
  • Karma: +13/-8
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf IV
Odg: Zaledio iberlauf golf 4
« Odgovor #9 poslato: Januar 30, 2014, 09:09:13 posle podne »
ne mogu da rastumacim ovo na snimku. a onaj deo sa linka mi ne izbacuje nista  :angry:

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Zaledio iberlauf golf 4
« Odgovor #10 poslato: Januar 30, 2014, 09:11:15 posle podne »
skini karter i pumpu i operi benzinom.
skini onu plastku gdje iber i dobro okupaj benzinom. nece ti vise zalediti naredne 2 god jel ok?

Van mreže zex84

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 430
  • Lokacija: Valjevo
  • Karma: +13/-8
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf IV
Odg: Zaledio iberlauf golf 4
« Odgovor #11 poslato: Januar 30, 2014, 09:20:58 posle podne »
skinucu tu plastiku.nameravao sam i danas ali nisam ima vremena.
karter i pumpu ne mogu da skidam ne verujem da ima mulja mnogo
  moram kupiti novo crevo ibera posto ovo u dubini iznad krivine je dosta zacepilo.nece benzin da ga opere. to je verovatno i uzrok sto se dosta isparenja zadrzava
nego imas li ti kakav predlog i izum kao sa snimka

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Zaledio iberlauf golf 4
« Odgovor #12 poslato: Januar 30, 2014, 09:24:22 posle podne »
to djubre koje imas i koje ti ledi ti nije neki komsija preko noci prebacio iz svoje lade nego ti dolazi iz kartera. snimak nisam gledao. skini karter i operi. za 1 sat sve gotovo i trajno rijeseno ne jebi

Van mreže zex84

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 430
  • Lokacija: Valjevo
  • Karma: +13/-8
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf IV
Odg: Zaledio iberlauf golf 4
« Odgovor #13 poslato: Januar 30, 2014, 09:31:35 posle podne »
otkud znas da komsija vozi ladu  lollol
videcu kad skinem plastiku sta se desava i koliko prljavstine ima.mada karter mi se ne skida nikako, da cackam mecku bez potrebe nebih. lepo pali,ide,necuju se podizaci

u svakom slucaju hvala na savetu

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Zaledio iberlauf golf 4
« Odgovor #14 poslato: Januar 30, 2014, 09:35:45 posle podne »
au brate ne kazem ja tebi da ga skidas zbog podizaca. jel ti iber visocija tacka od nivoa kartera? odakle dolaze uljna isparenja u iber? znas da 1,4 i 1,6 proizvode ta govna u karteru zbog kojih im i crkavaju bregaste/podizaci a i motori. to ti je malo posla a puno znaci. ti kako hoces, tvoj auto tvoja volja.
pozz

Van mreže zex84

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 430
  • Lokacija: Valjevo
  • Karma: +13/-8
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf IV
Odg: Zaledio iberlauf golf 4
« Odgovor #15 poslato: Januar 30, 2014, 09:38:48 posle podne »
znam brate.jasno mi je to sve
videcu kad skinem plastiku sta cu.

edit: inace temu sam otvorio vise iz razloga sto sam bio ubedjen da sam negde procitao da postoji grejac tog separatora. zakleo bih se da sam ovde na forumu to procitao.zato me i interesovalo da vidim kako to izgleda. al izgleda da sam umislio
« Poslednja izmena: Januar 30, 2014, 10:00:06 posle podne od strane zex84 »

Van mreže markokurjega

  • VW Početnik
  • Poruke: 39
  • Age: 41
  • Lokacija: Čonoplja
  • Karma: +1/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4
Odg: Zaledio iberlauf golf 4
« Odgovor #16 poslato: Januar 30, 2014, 10:05:41 posle podne »
Ne bih se baš složio da je to tako prosto,ja sam prošle godine oprao,karter,uljnu pumpu,i plastiku ibera,sve detaljno oprano,negde u martu prošle godine.Ove godine krajem januara opet zaledilo,i to na temperaturi od -5.

Evo kompletan tekst sa tog foruma.

Hi, I recently got a "new" (well, built about September 2001, model year 2002) VW Golf mk4 1.4 16v with AXP engine and have now learned that due to some construction errors there is a significant danger of engine damage in seriously cold weather (say, about -8 degrees C or below). The cause seems to be condensed water in the oil separator which is freezing and blocking the oil circuit until the oil gets ejected via the oil gauge tube, in the worst case leaving the engine to run dry. The tube leading to the oil separator already has been upgraded with a heating element provided by Volkswagen as "level one solution", but this does not seem to be enough (there are several reports of engine failures due to freezing despite the heating element which seems to not be situated in a perfect position - heating only the tube and not the separator itself which can freeze as well). VW offers another upgrade with "PCV" (part no. 036 198 999 D), however according to one of their mechanics, it is not compatible with my engine (air filter), although the motor identification code indicates compatibility. Is there anything else I can do? I intend to schedule the annual technical service intervals to the beginning of winter in order to have the oil changed (and thus hopefully condensed water removed). However I do not own a garage, have to drive short distances frequently (meaning more condensed water) and it does get below -10 degrees C in winter here quite often, especially at night which seems to me to make starting the engine early in the morning quite a risk. Any help would be greatly appreciated. Thanks in advance!

Van mreže zex84

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 430
  • Lokacija: Valjevo
  • Karma: +13/-8
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf IV
Odg: Zaledio iberlauf golf 4
« Odgovor #17 poslato: Januar 30, 2014, 10:07:36 posle podne »
video sam ovaj tekst ali taj broj koji je naveden za doticni deo ne izbacuje nista

Van mreže Strbac

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2306
  • Age: 21
  • Lokacija: Beograd-Dorcol-Cukarica
  • Karma: +136/-118
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW
Odg: Zaledio iberlauf golf 4
« Odgovor #18 poslato: Januar 30, 2014, 10:08:09 posle podne »
Nije ovo Engleska i Amerika nego Srbija. Prevedi ovo da bi svi naucili a ne samo ti koji znas Engleski jezik.
"Nikad se ne prepirite s glupim ljudima. Prvo će vas spustiti na svoj nivo, a onda pobediti na iskustvo"

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Zaledio iberlauf golf 4
« Odgovor #19 poslato: Januar 30, 2014, 10:10:26 posle podne »
@conoplja sta cemo mi koji ne znamo engleski i koji ne posjecujemo strane forume?
 a?
operi ti to kako treba i sipaj kvalitetno ulje. ja tako radim i nikad problema.