Autor Tema: Golf MK4 slabo ubrzanje  (Pročitano 9488 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže adisd88

  • VW Početnik
  • Poruke: 52
  • Lokacija: crna gora
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf MK4
Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
« Odgovor #20 poslato: Januar 03, 2014, 05:33:38 posle podne »
Ljudi sinoc sam pomijesao N18 sa N75 ventilom, i auto je isto islo kada sam skinuo dzek sa N18 ventila. Danas sam stavio drugov N75 i auto isto ide, nikakva promijena.Sad jos da probam zamijenit N18

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 883
  • Age: 56
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +57/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
« Odgovor #21 poslato: Januar 03, 2014, 06:25:25 posle podne »
Ma ostarilo auto i jbg,kod mene je passat 4 66kw 1995 god.. Kod mene je bio kao obicni dizel,i promijenim mu protokomjer i n75 ventil i sad normalno vuce..ali trza mi (u trecoj poslije 3000-obrtaja,u 4 oko 2500 i u petoj jos ranije pocne..kao da izgubi snagu pa dobije,isao kod majstora al ne vrijedi..

A druze sto se tice tvog problema,da nije bospumpa? Jedan moj drug je imao seata toleda i isto mu je tako zastajkivao pri vecem gasu..poz

Boš pumpa pišala kad je hladno ujutru i pre dva meseca predihtuje mi bošista, promeni bixne na osovini i neku oprugu što je bila pukla. Kaže sve drugo dobro. Pitam ga jel' dobar senzor temperature goriva i elektronika, kaže, sve odlično na probnom stolu. Naštelovao mi količinu goriva na fabrički, vreme ubrizgavanja ja sam gledao i uradio preko vag com-a... E sad, možda je nešto i do nje... Parametri dobri, jedino da ovih dana proverim senzor temperature goriva. Da otkačim džek i da proverim unimerom koliki je optor. Ima u autodati kako se proverava.
Mada, kažem danas, kada sam ga bio očepio na autu putu drugi put, kao da se nije ugušio. Ma nema šta, definitivno se mora sa vremena na vreme voziti 3500-4000 obrtaja na auto putu i to duže malo.
Ma matori nam automobili nema šta da se žalimo.. Haha
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže adisd88

  • VW Početnik
  • Poruke: 52
  • Lokacija: crna gora
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf MK4
Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
« Odgovor #22 poslato: Januar 04, 2014, 05:52:04 posle podne »
Nigdje nijesam mogao da nadjem N18 ventil od agr-a, da bih ga probao, ali sam ga danas skinuo, i testirao da vidim da li klika kad ga prikacim na 12V, jedva da se ziv cuje, uopste ne klika kako treba, kao na ovom linku N18 Solenoid Cleaned and Testing
Sta mislite ljudi da li moze on biti uzrok svega ovog, novi je oko 70e da ne bacam pare ako nije on?

Van mreže topmarko

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2563
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +191/-14
  • Pol: Muškarac
  • Firefighter K-540
  • Auto: golf
Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
« Odgovor #23 poslato: Januar 04, 2014, 06:16:50 posle podne »
potrazi jos malo... moj ti je savet,pa uporedi

Van mreže archi

  • Redžo je drifter, on ga tera u crveno po bašči
  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 948
  • Age: 35
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +43/-21
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 74KW ATD
Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
« Odgovor #24 poslato: Januar 06, 2014, 07:14:11 posle podne »
Adise gdje ti to zivis u Cg pa do kuce imas tri trake? :) Nemoj sam da nagadjas nego otidji kod nekog dobrog majstora i da ti to rijesi.

Van mreže Acim

  • VW Početnik
  • Poruke: 60
  • Lokacija: Republika Srpska
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b4 1.9 TDI
Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
« Odgovor #25 poslato: Januar 06, 2014, 07:55:11 posle podne »
Archi,imaju 3 trake iznad Budve kad se ide prema Cetinju :D A ima i malo uzbrdice :D

Van mreže simkee

  • VW Početnik
  • Poruke: 61
  • Age: 33
  • Lokacija: PODGORICA
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Corrado
Re: Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
« Odgovor #26 poslato: Januar 06, 2014, 09:27:01 posle podne »
Imao sam isti problem kao ti 90% ti je vakum aparat  otisao.. bar je meni to bio problem ali je meni  kocnica bila pretvrda i na prvo stiskanje ..

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4 Beta

Van mreže adisd88

  • VW Početnik
  • Poruke: 52
  • Lokacija: crna gora
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf MK4
Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
« Odgovor #27 poslato: Januar 07, 2014, 12:57:39 pre podne »
archi zivim kod utjehe, pa od velikog pijeska pud utjehe imas 3 trake, stim sto ja racunam i ovu iz suprotnog pravca, jer i na nju preticemo :D
simke, samo da probam ovaj n18 ventil, pa mi onda ostaje jos vakum aparat

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 883
  • Age: 56
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +57/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
« Odgovor #28 poslato: Januar 07, 2014, 09:20:07 pre podne »
Pozajmi ako možeš negde unimer, premeri između dva kontakta na N18, treba da imaš 14-20 Ohm-a. Što se tiče kočnice, i meni je tvrda kada stojim u leru i stiskam je namerno jedno 5-6 puta, tada je tvrda. Mislim da je to normalno. Ako ti na prvi stisak u vožnji kočnica normalna meka, mislim da nije do vakum aparata.
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže denigs

  • VW Početnik
  • Poruke: 97
  • Age: 43
  • Lokacija: gospić
  • Karma: +1/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 4 tdi pd 2002
Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
« Odgovor #29 poslato: Januar 08, 2014, 08:47:19 posle podne »
provjeri da ti nije puklo crijevo sto ide s vakum pumpe na onu biću od serva kocnica jer ono voli puknut pa falša bilo mi je to

Van mreže adisd88

  • VW Početnik
  • Poruke: 52
  • Lokacija: crna gora
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf MK4
Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
« Odgovor #30 poslato: Januar 09, 2014, 03:36:08 posle podne »
Bio  jos kod dva majstora, ostaje mi jos kod jednog da odem, ako on ne bude mogao moram ici za podgoricu, jer kazu da je jako rijedak problem i mora neko da vidi ko je imao nesto slicno.....poludjeh

Van mreže adisd88

  • VW Početnik
  • Poruke: 52
  • Lokacija: crna gora
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf MK4
Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
« Odgovor #31 poslato: Januar 10, 2014, 06:15:57 posle podne »
Ima li ko iskustva sa katalizatorom, danas mi je na njega palo na pamet, da on ne pravi problem, jer mi je ovaj majstor kad mi je mijenjao ulje rekao da je ulje bilo ono bas nekako gusto, kao da se izduvni gasovi vracaju u masinu nazad. Kako mogu da provjerim taj katalizator, meni se cak i cini da ga mozda nemam jer kad upalim auto ono na malim obrtajima kao da zvizdi auspuh

Van mreže adisd88

  • VW Početnik
  • Poruke: 52
  • Lokacija: crna gora
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf MK4
Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
« Odgovor #32 poslato: Januar 17, 2014, 03:11:09 posle podne »
Nadjen problem konacno, u pitanju je pumpa pritiska. Ovu moju cu da remontujem, jer nova je mnogo skupa, a polovna je macak u vreci. Ako neko ima predlog dobrog majstora koji ovo radi u podgorici neka mi javi. pozdrav za sve, i hvala svima na savjetima

Van mreže adisd88

  • VW Početnik
  • Poruke: 52
  • Lokacija: crna gora
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf MK4
Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
« Odgovor #33 poslato: Januar 26, 2014, 05:22:50 posle podne »
Stavio sam polovnu tandem pumpu da bih se uvjerio da li je ona siguran problem , ali ispostavilo se da nije. Idem dalje, ako treba zamijenicu mu svaki dio dok mu ne nadjem kvar!

Van mreže adisd88

  • VW Početnik
  • Poruke: 52
  • Lokacija: crna gora
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf MK4
Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
« Odgovor #34 poslato: Februar 03, 2014, 10:29:40 posle podne »
provjeri da ti nije puklo crijevo sto ide s vakum pumpe na onu biću od serva kocnica jer ono voli puknut pa falša bilo mi je to

Upravo je ovo i bio problem, i plus moram zamijeniti protokomjer. Sto se tice tresanja, auto sada jos vise trese jer bolje ide, a uzrok tresanja je zamajac. Zahvaljujem se svima na pomoci, a posebno kolegi simketu iz pg koji mi je nasao dobrog majstora.

Van mreže aleksandar013

  • VW Početnik
  • Poruke: 3
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 4 1.9 tdi
Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
« Odgovor #35 poslato: Februar 05, 2014, 05:43:51 posle podne »
Protokomer kupio nov, pre dve godine, kada sam radio turbinu. Dijagnostičaru bio nešto sumnjiv.... Mada, i sa starim i sa novim, isto. Skoro sam i prodao stari, kupac se nije požalio. Zanimljivo je to, da se ista stvar dešava leti kada su extremne vrućine! Ide on, ali nema taj odziv gasa, ima malu zadršku, kao povećanu turbo rupu. Kada nisu extremno visoke temperature (jesen, proleće zima), ide kao metak, nema zadrške. Naravno, pomislih da zimi ne dostiže radnu temp. medjutim, termostat otvara, kazaljka zakovana na 90, donje crevo vrelo, Vag-Com pokazuje 90 stepeni... Inače, auto je kod mene 10 godina, do sada nisam čistio interkuler ni EGR. Iz EGR-a, malo piša ulje, tako je i došao iz Nemačke, (120000km). Skidao sam crevo što ide sa interkulera na EGR i cev što ide sa grane dole, ništa posebno nije začepljeno, samo malo masno po zidovima. Moram da napomenem, da mi je stil vožnje godinama, da skoro non-stop vozim oko 3-3500 obrtaja, znači nije penzionerski. Ovo mi se sve dešava poslednjih godina, prvih par godina, nije toga bilo. Možda je leti malo slabije disao (zbog visokih temp.) ali nije se ovoliko osećalo. A jbg, godine ga stigle...
Danas samo gledao parametre EGR-a u vožnji, pa bi zamolio nekog stručnog ako čita da prokomentariše.
Odlučio sam da vidim parametre, kad je EGR zatvoren na način da se sa pečurke skine crevo i blokira šrafom.
Značu ujutru sam pre prvog paljenja skinuo crevo, i pod pretpostavkom da je ERG ispravan, da nije zaglavljen, ne bi trebao otvoriti ni u jednom režimu, jer nema vakuma. Na mernim blokovima grupa 003, vide se vrednosti MAF-a.
Evo slike, da bi bilo jasnije:



U pitanju su vrednosti MAF(specified) i MAF (actual) i EGR duty cycle. Izložena  slika je u leru na 90 stepeni i sa zapušenim crevom što ide na pečurku EGR-a. MAF specified je u okviru fabričkih vrednosti, MAF actual je povećan dosta, ok, to je možda zbog toga što je crevo zapušeno. Treća vrednost EGR duty cycle, je uvek u okviru fabričkih vrednosti, s' tim što je na leru uvek 59,8%, a kada ga stisnem po gasu, spusti se na 4,8%. Ako taj podatak označava otvorenost EGR-a u procentima, onda EGR i dalje radi, znači nije blokiran.
Kada vratim crevo na pečurku EGR-a, MAF actual se vrati u okviru fabričkih vrednosti(240-340) mada, uvek je tu negde oko 335-350, na granici. MAF duty cycle, isto pokazuje kao i sa zapušenim crevom.
Mada, čini mi se da posle poslednje probe na auto-putu, nema toliko više tog gušenja, a možda je to i moj subjektivni osećaj. A gde i da ozbiljnije probam auto kad vrebaju presretači  badmood

Ako je neko nije smorio čitajući ovo pismo, neka prokomentariše vrednosti ako zna!
Da napomenem da je kod MK3 AFN TDI, EGR ventil zavaren za usisnu granu, tako da se ne može samo on promeniti nego zajedno sa granom.
Ovako: otvorenost egr-a gledas preko parametra protokomera ili ti maf-a. Kada ti je maf actual 285 to znaci da ti je egr otvoren i da ostalih 200 mg koji fale za rad motora na praznom hodu uzima preko voda egr-a. Ukoliko ti je maf actual 480 to znaci da ti je egr zatvoren. On u tvom slucaju kada si skinuo vakuum crevce sa pecurke egr-a,egr je ostao zatvoren. On kompjuterski zeli da ga otvori na 60 posto,sto se vidi tu u parametru,ali ne moze jer si skinuo crevce i to se vidi preko maf actual sto imas tu u parametrima. Zbog toga ti je maf specified i dalje 285 jer racunar misli da je egr otvoren jer je dao takvu komandu,a on nije jer si skinuo crevce i to vidis da je egr ostao zatvoren preko maf actual. nadam se da ti je sad malko jasnije :D

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 883
  • Age: 56
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +57/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
« Odgovor #36 poslato: Februar 05, 2014, 07:56:36 posle podne »
Malo mi je jasnije.... :) On misli da je otvoren 60% a u stvari je zatvoren jer ga vakum nije otvorio... Po ovome ispada da meni EGR radi normalno, mislim nije blokirao (mislim na režim kad ne skinem crevce) a pogotovo što je oko 60% na leru, a 4.8% kada ga pričepim, što znači da kada ga stisnem vrlo malo se gasova vraća u motor... Negde sam čitao da EGR tako i radi... Zanima me, da li bi sve isto pokazao ako bi fizički pozadi pločicom zatvorio EGR? Imenjače, nov si vidim, red je da dobiješ prvi +! Pozz
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže aleksandar013

  • VW Početnik
  • Poruke: 3
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 4 1.9 tdi
Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
« Odgovor #37 poslato: Februar 06, 2014, 07:42:00 posle podne »
hvala za + ;)
pa tebi egr radi,posto vidim da kad vratis crevce maf actual ti je u granicama normale,rekao bih da je prljav zbog gornje granice maf-a 335,350...U koliko bih ga fizicki zatvorio sa plocicom,iskljucio bih ga totalno isto kao i kad mu skines crevce i zatvoris ga srafom, ali nema potrebe to da radis dok god ti egr funkcionise kako treba. Mogao bi samo da ga ocistis,bitno ti je da ti na egr-u cisto oko one rupe gde naleze ventil koji poluga vakuum pecurke vuce gore kako bih otvorila egr i same ivice te rupe kako bih i minimalni pomak egr-a vec vazduh mogao da prolazi,jer tu ima sigurno garezi. Najbolje da se skine i u ultra zvucnu kadu da se ubaci bio bi kao nov .  bonk