e pa brate i ja sam se cudio kad su mi u turbo servisu rekli da ce remontovana turbina da mi izgori karike,a to sto ti je kompresija ok nema blage veze sa stanjem motora,jer mogu da su ti kompresione karike u ok stanju ali npr da su uljne karike otisle,a drugo stanje motora podrazumijeva i stanje ventila ,vodica,nagomilane garezi na ventilima,stanje lezajeva itd,e sad ja ti kazem iz mog licnog iskustva,kompresija mi je bila extra ali mi je turbina gorela ulje,ja sam odradio turbinu ali mi je posle nekog vremena poceo slabije da pali,i naravno odem ponovo u turbo servis i tamo mi ljudi ponovo kazu da remontovana turbina ima mnogo jacu snagu i da brzo sjebe motor ako se ne urade nove karike,vodjice,ventili itd,tako da sam ja ponovo morao da otvaram motor i odradio osvezenje,i naravno sad je extra,ali stanje motora se tek vidi samo i samo i samo kada se otvori,a tek onda vidis da kompresija nema blageee veze sa dotrajaloscu motora.