fora i jeste u tome sto je poceo da se glupira od kad je stavljen nov filter dok je bio stari isao je malo lenjse ali je isao a sada dobije snagu i kad treba da zapne izgubi i ugasi se, sa novim filterom nije presao 30km, sad ide bez filtera i ide super, problem sa vodom je bio termostat i to sto sam menjao visko stari se palio na 80 ovaj kreten na 95 ima li neko ideju kako da ga nateram da se pali ranije a da ga ne palim na direktno, gorivo kao i uvek knez, nis, ili jedna privatna (Cokic) u Mladenovcu jedino sto je evro dizel a ne D2 (jer ga nema vise) ali sipao sam i pre evro dizel nista mu nije falilo kao ni sa onim bio dizelom sto mirise na rucak. moracu da mu kupim opet filter posto ovaj novi izgleda ne valja a stari koji je iole valjao sam bacio sam bacio. da se razumemo, auto je mator, motor troskara ulje nemoze se ni ocekivati da bude savrsen posle ko zna koliko km, ali moze jos da se vozi samo da resim ovaj filter i kad bi nekako naterao visko da se pali ranije, on se kreten upali na 95 posle mi i ne treba kad je vec blizu kuvanja.