Autor Tema: pali se crvena lampa za ulje  (Pročitano 5405 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Strahinja89

  • VW Početnik
  • Poruke: 5
  • Age: 39
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 4
pali se crvena lampa za ulje
« poslato: Jul 29, 2013, 04:54:53 posle podne »
Vozim golf 4 1.4 16v jedne jake zime ja ga upalim a nesto sam zurio ,nisam cekao da se stabilizuje gas nego sam krenuo dok je jos bio pod sauhom...na nekih 3 km osetio sam kao neko lupkanje i miris ulja unutra,i tako nastavio da vozim.Kada sam stigao na odredjeno mesto i otvorio haubu,video sam motor prekriven uljem ugasio i odslepovao do mehanicara, on mi je rekao da si imao visak ulja....vozi slobodno, i tako ja vozim narednih mesec dana,kad jednog dana upali se crvena lampa za ulje ,dosipam ti ja ulje malo 300 ml i nastavim ,bio kod svakog majstora i svi mi kazu menjaj automat pritiska ulja, automat na karteru, zamenim ja to u ovlascenom servisu, kad ono o5 ista prica, vratim se ja u servisu , oni o5 neku dijagnostiku i ustanovili su da nema motor pritisak ulja, kao da se ne isplati da radis to kod nas bolje neko da ti od mehanicara popravi...lampica za ulje se pali samo kada je vruc motor ,kada dostign temperaturuvrati se ja kuci i nastavim da vozim oko 1 godinu tako sa lampicom koja se pali kada oborim gas kad stisnem kocnicu i o5 dam gas ,i onda ja naturiram preko 3-4 k obrtaja ono ugasi. i tako sve do pre par dana kad sam otisao kod majstora i on mi je skinuo karter i imao je sta da vidi,,radilica ostecena ,pumpa ulja otisla u k.... lezajevi ,lageri sta vec ispod ima,zamenim ja to sa nadom da se vise nece paliti lampa,platim majstoru 340 e dodjem kuci,vikend je bio vozim ti ja kad ono o5 bummmmm lampa za ulje,vratim se ja kod meh.on mi kaze da imam problem sa nesto drugo,sto prouzrokuje taj kvar i kaze ako tako nastavis da vozis o5 ce radilica da ti strada i pumpa za ulje i ti lezajevi kako se vec nazivaju... odem kod drugog mehanicara i on mi kaze da kuciste bregaste ne valja, promenio je kuciste i o5 ista prica on mi je rekao da i sam vise ne zna stra je problem pritisak u leru je 2.5 bara..ja stvarno ne znam sta vise da menjam .ako neko ima sta da reci na ovo slobodno..hvala unapred

Van mreže Niske

  • VW Početnik
  • Poruke: 101
  • Age: 50
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +5/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.6, Golf 1
Odg: pali se crvena lampa za ulje
« Odgovor #1 poslato: Jul 30, 2013, 08:57:32 pre podne »
Verovatno si te zime zeznuo auto, kada je jaka hladnoca hoće da smrzne separator uljnih para pa ti onda nabije veliki pritisak i izbaci ulje,
nisi ti imao višak ulja nego ti se separator smrzao i izbacio ulje pa
si ga vozio sa manjkom ulja i verovatno si tada zeznuo motor.

Van mreže Strahinja89

  • VW Početnik
  • Poruke: 5
  • Age: 39
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 4
Odg: pali se crvena lampa za ulje
« Odgovor #2 poslato: Jul 30, 2013, 03:43:04 posle podne »
jedino sto znam da mi je ispao jedan lezaj na radilici i to mi je ostetili radilicu ,ali ja sam menjao radilicu i stavio nove lezajeve i ave gore sto sam napisam menjao sam ali isti problem..Sa manjka ulje sam ga vozio  400 ml sigurno bar 1000 km..ali sa manjka sam ga vozio odmah sledeceg dana kad mi je izbacio ulje nisam mu dosipao ni gram

Van mreže zorancile

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1273
  • Lokacija: Bašaid, VOJVODINA
  • Karma: +41/-35
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 gtd
Odg: pali se crvena lampa za ulje
« Odgovor #3 poslato: Jul 30, 2013, 09:20:47 posle podne »
Da li ste merili pritisak manometrom kad je vruć motor, kad počne da se pali lampica?

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7970
  • Age: 56
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: pali se crvena lampa za ulje
« Odgovor #4 poslato: Jul 30, 2013, 10:46:12 posle podne »
Boljka tih motora 1.4 16V su inace hidropodizaci koliko se secam. E sad uzrok pada pritiska na vrucem motoru i paljenja lampice moze biti vise. Banalan primer je da neki od kanala nema dovoljan protok ulja i on stvara problem. Zbog onoga sto ti se desilo tada zimi trebalo je ceo motor rasturiti i uraditi generalnu kako valja.... a ne parcijalno. I sve dok to ne uradis kako treba imaces problema.
Boban-Rus

Van mreže Strahinja89

  • VW Početnik
  • Poruke: 5
  • Age: 39
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 4
Odg: pali se crvena lampa za ulje
« Odgovor #5 poslato: Jul 30, 2013, 11:34:55 posle podne »
Da li ste merili pritisak manometrom kad je vruć motor, kad počne da se pali lampica?

merili smo pre nego sto sam menjao kuciste bregaste bio je ispod 1 ,a nakon promene kuciste u leru je oko 2.0-2.5

Van mreže Strahinja89

  • VW Početnik
  • Poruke: 5
  • Age: 39
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 4
Odg: pali se crvena lampa za ulje
« Odgovor #6 poslato: Jul 30, 2013, 11:40:38 posle podne »
Boljka tih motora 1.4 16V su inace hidropodizaci koliko se secam. E sad uzrok pada pritiska na vrucem motoru i paljenja lampice moze biti vise. Banalan primer je da neki od kanala nema dovoljan protok ulja i on stvara problem. Zbog onoga sto ti se desilo tada zimi trebalo je ceo motor rasturiti i uraditi generalnu kako valja.... a ne parcijalno. I sve dok to ne uradis kako treba imaces problema.

Eh sad kasno je..Kada sam vec kupio auto posle guglam i vidim da nisu dobri motori bar tako kazu na forumima..
Npr sta bih ja sada trebao da ?Da rasturim motor ili da kupim motor od seat Ibiza 1.4 16v motor je oko 400 e daje mi kao neku garanciju na ispravnos motora..A inace ja vozim auto, ali cim sam promenio radilicu odmah je pocelo kao neko zvockanje  u motoru i gas mi nije stabilan padne ispod 1 pa se podigne 1.5 tako nesto i to stalno radi kad dostigne radnu temperaturu..Ae da stredim ovo ako mogu, ako ne  da ga bacim u kontejner  bonk