Imas dosta sredstava na trzistu(Liqui moly,wynns,wurth,cyclo,stp...),i svako ce ti preporuciti nesto drugo.
Pisano je o tome u temi o hidropodizacima,pretrazi malo forum.
Moja preporuka je da kod motora koji su presli veliki broj kilometara ne koristite ni jedno od tih sredstava,jer su dosta agresivna i hoce sigurno ocistiti naslage koksa iz unutrasnjosti motora,ali (mrzim ovo ali

) problem je da nazalost vecinu nasih motora u donekle pristojnom stanju drze bas te naslage.U tom slucaju odmah mozes ocekivati povecanu potrosnju ulja,slabiju kompresiju itd.Ne mora da se desi bas to,ali ogroman rizik postoji.
Sa manje pohabanim motorima je dosta drugacije,preporucljivo i pozeljno je odraditi s vremena na vreme ispiranje pred zamenu ulja.
Najsigurnija metoda je koricsenje nekog jeftinijeg ulja uz zamenu na 1500-2000 km,i nakon recimo dva takva ciklusa nasuti kvalitetno ulje i vozi Misko
