Ja nisam za cipovanje,oces jak auto,kupi jak auto,a ne kupis auto od 100ks pa oces cipovanjem 200,ispada da su u fabrikama glupi pa stuku silne pare u razvoj i proizvodnju jacih motora,kad ne znaju da naprave jedan motor od 100 ks pa ga po zelji kupca nasviraju na 150 - 200 - 300 ks i 1000Nm
Wele
Imaju dve vrste vlasnika chipovanih dizela. Oni koji vide samo dobre strane chipovanja i pevaju na sav glas i oni koji su menjali lamelu/kvacilo ili vadili klipove iz haube i cute ko zaliveni
Gedora
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #213 poslato: Maj 13, 2014, 04:37:49 posle podne »
• Citat
i ja mislim da je najbolji taj sto se za 250eu cipovanjem sa 82ks digne na 170ks.
kakvi ste vi astronauti ne mogu da vjerujem
@dulebg pogledaj malo ovu temu tuning ko se sve obraca ko sta pise i ko ima kakve zelje. jos jedan si od stotine onih koji su kupili jeftiniji auto od istog auta u klasi koji je da kazemo normalan, sa malom kubikazom, sa jeftinom registracijom... koji bi da se jebe da mu ne udje
najvise se sjebete vi koji kupite 1,2 1,4 ili 1,6 posle 15 ili 20 dana voznje kad vidite da ste kupili kamilu. onda ajmo na internet da vidimo sta se tu moze tunirati..
prodaj ti domacine taj auto i kupi 2,0 da se vozis ko svi sretni.
nadam se da ce ti neko ko se vozio u cipovanom 1,6tdi prenijeti utiske i zvukove koji se cuju posle 130km/h u kabini. tek tad ce ti se ta lesina ogaditi

Citat: madmax 81 Maj 19, 2014, 10:35:23 posle podne
Ove cip tuning kuce u principu naprave auto da proizvodi max snagu i moment na nizim obrtajima tako sto prosto receno ukradu tu snagu od visih obrtaja pa se tako dobije da npr.na 3000 obrtaja imas 150ks a 5000 imas 120ks.Dok na fabrickim mapama moment i snaga rastu linearno do samog limita motora.
fakt. Ovo sve tunerske "kuce" precutkuju

Citat: madmax 81 Maj 19, 2014, 11:19:12 posle podne
Opet ponavljam da bih voleo da vidim to std.1,9tdi kvacilo koje ce da pretrpi toliki moment ali stvarni i posten,pa posle mogu da umrem.
Ljudi koji tuniraju auta na toliki moment daju 2000e za kvacilo pa nakon toga se i menjac mora preraditi pa i zglobovi na kraju.
Zato kvacila i zamajaca na otpadima nigde nema. Kupuju se ko ludi. Drugar na Stilu JTD dva puta menjao lamelu i sad mu opet proklizava.

Sto bi reko Zdravko Colic "ja tu ne bi nista diro"
