Svaki motor konstruisan u fabrici je testiran na radnom stolu,testira se njegova izdrzljivost i granica pucanja motora.U masinstvu postoji izraz STEPEN SIGURNOSTI,svaki motor posle testiranja se fabricki blokira sa konjazom tako sto se umanjuje konjaza za vrednost STEPENA SIGURNOSTI koji je u proseku do 10% od snage motora.Tako fabrike postizu kvalitet i dugotrajnost motora,CIPOVANJE FABRICKOG motora je uklanjanje malih prepreka iz fabricke mape u Epromu,takoreci oslobadjanje motora na punu konjazu.Ako je motor 100ks moze imati u proseku do 10% vise konja sa novom mapom.Kod Atmosferskog benzinca to nije problematika koliko je je kod TD ili Turbo Benzin motora.Naj laksi motori za doradu mape su Turbo dizeli sa Varijabilnom geometrijom lopatica turbine.
Veoma lako se menja ugao gasova koji okrecu lopatice pa se samim tim menja i pritisak punjenja,kako je gore vec neko naveo,prvih mesec dana motor leti a onda se svi ucute kada im se razlete turbine,popucaju klipnjace,izgore klipovi itd.
Svaka cast momcima koji rade cipovanje i pozdravljam taj posao po pitanju budzenih i prepravljanih motora,po pitanju serijskih motora to je mac sa dve ostrice,motore konstruisu citavi timovi inzenjera koji projektuju razne softvere da bi motor radio optimalno i bio dugovecan.U svemu tome ispadose CIP TJUNERI pametniji od FABRIKA.Da se tako lako dize konjaza ljudi nebi pravili trkacke motore za WRC koji kostaju brdo para vec bi svi radili CIP TJUNING.