trebalo je da ga jebem a ne da ga hromiram.
od ovolikog beograda i ovolikog zemuna u gepeku sam nosio haldex i dvojkin nosac diferencijala kod vise od 30 majstora, i niko nije smio da se prihvati posla i centriranja haldexa na dvojkin most.
neznam dal je ikome ovde na forumu poznato da se sa mk4 4motion nista ne gadja na golfa dvojku i nista nema nikakve slicnosti jedno sa drugim bukvalno. nije to prepravljanja trojke sinhro na dvojku sinhro gdje je sve isto, ovde nema veze nista ni sa cim. nosac je napravljen cak u uzicu i ovo sve do sad je kostalo boga oca.
sami poverfleksi za zadnji kraj su bili 160eu+novi lezajevi, nove kocnice, nove gumex4, felne 17 od pola gti, nove gevinde,nova teflon crijeva na kocnicama, nove glavcine, prepravljanje poluosovina... i jos stotine stvari koje ce se kupiti i prepraviti da sve radi kako treba i funkcionise kao fabricki?
e ako ovo nije ozbiljno ja ga jebem ponovo vala!
isto neznam koliki budzet je imao onaj sto je pravio narandzastog keca i dal je platu od koje zivi zaradjivao u srbiji.
gdje su ti ozbiljni osim vlasnika ovog golfa koji su kupili 3 relija i jednog golfa 4 2,8 4x4 da bi napravili jedan auto po zelji i mjeri?
puno jebe publika na ovom forumu, mozda i previse. napravim kruski od 1,6 gti16v e sad nije to to nego brzi je neki cipovani tdi ili ima u hrvackoj ili bosni i boljih dvojki???
cemu to sve i koja je poenta?
jesam li trebao most koji stoji ispod patosa i vidi se samo iz kanala gitovati i ravnati, nanositi spric git i lakirati u komori?
uzeo sam ovaj auto da uradim i na svaki sraf ili var ce imati garanciju.
dal ce odozdo biti hrom ili mat ili lak ili sadolin ili cerezit nije ni bitno. bice reli 2,8 dohc sa 204ks 4motion.
bio ozbiljan ili ne.
pa ako ja userem nesto mogu svi uciti na mojim greskama mnogo je jeftinije nego na svojim.
a sigurno ce ovakvih istih projekata biti jos puno u srbiji, pogotovo na forumu ovde
