Autor Tema: Pasat B5.5, 1.9 tdi, 101ks Problem - Prvo paljenje tesko  (Pročitano 20427 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže mbursac

  • VW Početnik
  • Poruke: 4
  • Lokacija: beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: pasat
Pasat B5.5, 1.9 tdi, 101ks Problem - Prvo paljenje tesko
« poslato: Januar 18, 2013, 10:08:42 posle podne »
Dragi forumasi, prvi put radim ovako nesto ( mislim na obracanje ljudima sa foruma )
Uclanio sam se na forum radi problema koje sam imao sa mojim autom i nisam ga mogao resiti sa majstorima koji su mi odrzavali kola. Naime, moj problem jos uvek traje, evo skoro 4 meseca. sad cu da vam ispricam celu moju golgotu sa autom.
Prvo da kazem da je u autu PD motor.
Problem se prvo javljao kao trzanje u voznji, pred samo dostizanje radne temperature. To se desi jednom, onda ja pustim gas i posle nekoliko sekundi dodam gas ponovo i onda on radi normalno citav dan. Kasnije uz taj problem poceo je i da se gasi u samoj voznji. Tu sam vec poceo da se nerviram i krenuo da se raspitujem kod mojih majstora.
Prvo su mi rekli da je filter goriva prljav- uzmem i zamenim ali i dalje isto.
Sledece sto su rekli jeste eger ventil - uzmem i ocistim ali i dalje isto.
Sledece je bilo na redu senzor broja obrtaja - zamenim ali dalje isto.
Sledece - senzor temperature rashladne tecnosti u motoru - zamenim, dalje vec znate.
Sledece - pumpa u rezervaru - prvo sam video da je bilo sito zapuseno, ja ocistim sito, stavim ulozak druge pumpe, ali i dalje isto.
Sledece - grejaci - zamenim sva 4 grejaca ali ...
Samo da dodam da sam pre zamene pumpe sipao sredstvo za ciscenje dizni, koje mi je sredilo trzanje ali paljenje ne.
Od dugog prvog paljenja i verglanja su mi otisli grejaci ( 3 ), zbog toga sam ih i menjao.
Ja vise ne znam sta moze da bude, dao sam para i para na kola a problem i dalje stoji.
Auto kad radi, lepo radi i ubrzava, samo to prokleto prvo paljenje.
Zbog losih iskustava sa majstorima poceo sam sve sam da radim, jedino nisam zamenio nepovratni ventil jer ne znam gde je i da li ga uopste ima.
Izgubio sam poverenje u sve majstore, ako nesto znate ( u cemu je problem, kod kog majstora treba otici,.....) ja vas molim za pomoc jer vise nemam zivaca i para da se zajebavam sa kolima,  do sad me je kostalo vise od 400 evra a problem je i dalje tu.
Stvar je hitna jer mi je potreban ispravan auto svaki dan jer imam dvoje male dece i bez kola  ne mogu nigde
Hvala unapred!

Van mreže boban85

  • VW Početnik
  • Poruke: 46
  • Lokacija: novi sad
  • Karma: +1/-4
  • Auto: passat b3 1.6Tdinterc.
Odg: Pasat B5.5, 1.9 tdi, 101ks Problem - Prvo paljenje tesko
« Odgovor #1 poslato: Januar 19, 2013, 12:11:10 pre podne »
ja sam salabajzer, odmah da se predstavim...
caletu je skoro problem paljenja na vectri resen novim akumulatorom, stari je bio los, sa tim ga je uvezao...

eto mala "pomoc" cisto onako, da krene tema  alealeee

Van mreže VelicVW

  • VW Početnik
  • Poruke: 158
  • Age: 34
  • Lokacija: Kragujevac
  • Karma: +6/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat B5-1.9 TDI
Odg: Pasat B5.5, 1.9 tdi, 101ks Problem - Prvo paljenje tesko
« Odgovor #2 poslato: Januar 19, 2013, 12:20:02 pre podne »
aj probaj da parkiras na nizbrdici,da motor bude nizi od gepeka,ako ujutru upalis iz prvve to je to,vraca se gorivo nazad u rezervoar,ako bude to sacekaj da se neko od kolega javi da ti to malo strucnije objasne.

Van mreže Zoran-K.

  • VW Početnik
  • Poruke: 4
  • Age: 41
  • Lokacija: Nova Pazova
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat 1.9 TDI
Odg: Pasat B5.5, 1.9 tdi, 101ks Problem - Prvo paljenje tesko
« Odgovor #3 poslato: Januar 19, 2013, 09:36:20 pre podne »
Problem je veoma cudan, pogotovo ako si izmenjao sve zivo na kolima. Igrom slucaja poznajem par servisa koji jako dobro i kvalitetno rade. Evo ti njihove adrese i nadam se da ce ti resiti problem jako brzo.




Vidi koji ti je naj blizi servis i idi tamo. (bar bih ja tako uradio)



Nijedan od tih servisa nije platio da se reklamira na forumu, pa su im adrese i brojevi obrisani. Mozes mu ih poslati na pp
« Poslednja izmena: Januar 19, 2013, 02:11:30 posle podne od strane Darko80 »

Van mreže bbnenad

  • VW Početnik
  • Poruke: 29
  • Lokacija: rs
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat 5.5
Odg: Pasat B5.5, 1.9 tdi, 101ks Problem - Prvo paljenje tesko
« Odgovor #4 poslato: Januar 19, 2013, 11:01:12 pre podne »
nisi napisao koliko je prešlo auto
ako je prešao preko 400.000 problem su bregaste osovine treba ih zamijeniti pod hitno  ;)

Van mreže mbursac

  • VW Početnik
  • Poruke: 4
  • Lokacija: beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: pasat
Odg: Pasat B5.5, 1.9 tdi, 101ks Problem - Prvo paljenje tesko
« Odgovor #5 poslato: Januar 19, 2013, 11:10:54 pre podne »
Na satu pise 164000 km ali ko zna koliko je presao jer je auto iz uvoza

Van mreže damba

  • VW Početnik
  • Poruke: 4
  • Lokacija: Hrvatska
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Bora
Odg: Pasat B5.5, 1.9 tdi, 101ks Problem - Prvo paljenje tesko
« Odgovor #6 poslato: Januar 21, 2013, 10:00:17 posle podne »
Provjeri relej 109 tj. kod tebe 219 ako se ne varam, zna zafrkavat hladan lem. Kada nece da upali uhvatiš ga rukom i malo drmaš tako je bilo kod mene, prvi simptomi ujutro duže verglanje 5,6 a nekad i više pokušaja paljenja. Kasnije se počeo gasiti u vožnji a to nije baš zdravo, moj kvar je otklonjen tako što sam skinuo zaštitnu plastiku sa releja i prešao lemilicom lemove od tada nema problema.

Van mreže shvexoman

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2660
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +44/-36
  • Pol: Muškarac
Odg: Pasat B5.5, 1.9 tdi, 101ks Problem - Prvo paljenje tesko
« Odgovor #7 poslato: Januar 21, 2013, 10:05:49 posle podne »
moze biti i tandem pumpa , probaj ovo sa parkiranjem nizbrdo , mislim da je clan Sajovan imao isti problem i tako je ustanovio da je do tandem pumpe

Van mreže mbursac

  • VW Početnik
  • Poruke: 4
  • Lokacija: beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: pasat
Odg: Pasat B5.5, 1.9 tdi, 101ks Problem - Prvo paljenje tesko
« Odgovor #8 poslato: Januar 27, 2013, 02:13:58 posle podne »
Probacu ovo sa relejem pa cemo videti sta se desava, a tandem pumpu tj. pumpu u rezervaru sam zamenio ali i dalje imam isti problem.
Probacu ovo sa nizbrdicom, kad naidjem na nju, doduse kod mene je nema jer sam u zemunu i kod mene je sve ravno. Nisam dugo bio na forumu ali cu da probam sve to pa se javljam sa rezultatima.
Pozdrav

Van mreže shvexoman

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2660
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +44/-36
  • Pol: Muškarac
Odg: Pasat B5.5, 1.9 tdi, 101ks Problem - Prvo paljenje tesko
« Odgovor #9 poslato: Januar 27, 2013, 02:57:42 posle podne »
pumpa u rezervoaru i tandem pumpa nije isto

Van mreže Sajovan

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 840
  • Age: 38
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +12/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Pasat B5.5, 1.9 tdi, 101ks Problem - Prvo paljenje tesko
« Odgovor #10 poslato: Januar 27, 2013, 05:57:22 posle podne »
Bilo je masu tema u wezi ovog, pusti bregaste i gluposti.
Probaj da parkiras auto nizbrdo i vidji kako onda pali.
Ako pali Ok, to je tandem pumpa 99%
TDI Power

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Pasat B5.5, 1.9 tdi, 101ks Problem - Prvo paljenje tesko
« Odgovor #11 poslato: Januar 27, 2013, 06:07:31 posle podne »
a sta ako ne upali na nizbrdo okrenut?

Van mreže Sajovan

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 840
  • Age: 38
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +12/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Pasat B5.5, 1.9 tdi, 101ks Problem - Prvo paljenje tesko
« Odgovor #12 poslato: Januar 28, 2013, 09:20:45 pre podne »
Gedora, ja nisam majstor. Samo pricam moja iskustva.
Zato sam stavio da je 99% tandem pumpa.
 mahac
TDI Power

Van mreže sassa

  • VW Početnik
  • Poruke: 29
  • Lokacija: Surdulica
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf VI
Odg: Pasat B5.5, 1.9 tdi, 101ks Problem - Prvo paljenje tesko
« Odgovor #13 poslato: Februar 08, 2013, 10:59:00 pre podne »
Nepovratni ventil košta par stotine dinara, i možeš ga sam namestiti na crevu koje vraća višak goriva od tandem pumpe natrag u rezervoar. Ako nisi siguran koje je crevo to ti može uraditi i neki majstor za sitnu paru. Ovo je najjeftinije što možeš da uradiš i to si trebao prvo da uradiš pa tek onda da ideš na skuplje stvari. Moj passat b6 isto ima problem nakon dužeg nepaljenja, prvo paljenje je veoma veoma dugo, da se čak dešava i da mi se upali sijalica za ulje, kao da ga nema, jer usled verglanja uljna pumpa ne baci dovoljno visoko ulje u motoru pa senzor ulja ostane suv. I ja sam stavio nepovratni ventil prema rezervoaru ali  nažalost nisam uspeo da otklonim kvar. Kod mene izgleda da tandem pumpa pušta gorivo prema motoru, pa čekam da se prolepša vreme i izmerim njen pritisak. Moj majstor mi je rekao da može, ima na tandem pumpi ulaz na kojem se našrafi manometar, pa se nakon merenja, kada je sve u redu, to tako ostavi da prenoći, i ujutru se vidi dali je pao pritisak u njoj ili ne. Ako je problem u tandem pumpi, nekad pomaže reparacija, predihtuje se pumpa ( i to smo radili kod mene ali nažalost ponovo neuspešno ) a nekad mora da se kupi druga, koja nije baš jeftina zbog toga se ne treba izlagati nepotrebnom trošku dok se ne ustanovi kvar. Pozdrav

sony2229

  • Gost
Odg: Pasat B5.5, 1.9 tdi, 101ks Problem - Prvo paljenje tesko
« Odgovor #14 poslato: Februar 22, 2013, 11:34:01 posle podne »
i ja imam problem sa prvim paljenjem iz prve uglavnom omasi al iz druge pali odma i posle toga uvek na pola kljuca
ali moram proveriti sutra grejace i td ,jer sam tek kupio auto
golf mk4 .74 kw. 1.9 tdi pd

Van mreže delpo

  • VW Početnik
  • Poruke: 197
  • Karma: +5/-13
  • Pol: Muškarac
  • mehanicari zive od TDI-ja
  • Auto: golf 5
Odg: Pasat B5.5, 1.9 tdi, 101ks Problem - Prvo paljenje tesko
« Odgovor #15 poslato: Februar 23, 2013, 04:39:44 posle podne »
sajOVAN je kada u pravu samo ti vraca gorivo nazad i nepovratni ventil je resenje B)

sony2229

  • Gost
Odg: Pasat B5.5, 1.9 tdi, 101ks Problem - Prvo paljenje tesko
« Odgovor #16 poslato: Februar 23, 2013, 06:03:56 posle podne »
Danas skidao grejace
Od cetiri radio samo jedan ,nadam se da je to bio problem kod mene ....videcemo
stavljena sva 4 nova BOSCH GREJACA
po komadu 1500 din
 driving

a inace je na -6 palio sa tim jednim copavim samo je malo duze verglao
« Poslednja izmena: Februar 23, 2013, 06:05:27 posle podne od strane sony2229 »

Van mreže marko 80

  • VW Početnik
  • Poruke: 39
  • Age: 31
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi a4
Odg: Pasat B5.5, 1.9 tdi, 101ks Problem - Prvo paljenje tesko
« Odgovor #17 poslato: Februar 23, 2013, 06:08:47 posle podne »
Meni je prosle godine na onim mrazevima od preko -20 naj normalnije palio sa jednim grejacem.

sony2229

  • Gost
Odg: Pasat B5.5, 1.9 tdi, 101ks Problem - Prvo paljenje tesko
« Odgovor #18 poslato: Februar 23, 2013, 06:15:32 posle podne »
kako si znao?  lollol
msm da ti samo jedan radi......ajte molim vas
pa ne bih nemac dzabe izmislio grejac da to tako moze
jedino ako drzis auto u garazi na preko +5  lollol lollol lollol
« Poslednja izmena: Februar 23, 2013, 06:17:59 posle podne od strane sony2229 »

Van mreže marko 80

  • VW Početnik
  • Poruke: 39
  • Age: 31
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi a4
Odg: Pasat B5.5, 1.9 tdi, 101ks Problem - Prvo paljenje tesko
« Odgovor #19 poslato: Februar 24, 2013, 09:37:56 posle podne »
Pa lepo cim je otoplilo proveravao sam ih i 3 su zveknula. 1000 din sam platio komad BERU