Pazi on je fabricki sa golfa II ,tako da nikakve modifikacija nisam pravio samo sam ga stavio i prisrafio,rece mi ovaj majstor sto mi je nabacivao IC da je moj vec bio sa IC ali da je iz nekog razloga macen,najverovatnije da je bio probijen hladnjak,valjda je vidjeo po mom modelu turbine,ebem li ga neznam.
Sto se tice auta,znaci nemogu da ga poznam ,razlika je nenormalna,znaci kao da sam dodao jos jedan cilindar,i na 1200 rpm se oseca ogroman potisak,a tek iznad 3000rpm je
znaci bukvalno puni 5000rpm kao nenormalan,dok ranije nisam mogao preko 4000 rpm pa taman da ga zapalim,u brdu turbina puni konstantno do maxinuma,ubrzanje je skoro dva puta bolje.od 0 do 180 km_h je prosto zadivljujuce,ranije nisam mogao da izvucem preko 155 km)h cak ni na blagoj nizbrdici.ma jednostavno fenomenalno.
danas sam se malo raspitivao,kaze mi vecina majstora da sa IC-om ni motoru ni turbini nema smrtti,znaci hladno ulje konstantno,nemoze da se pregrije ni glava motora ni kuciste turbine,kazu da bukvalno mozes da ga vozis kao nenormalan i nemozes da ga pregrijes jer sve sto brze ides on sve vise hladnog vazduha uvlaci i sve bolje hladi te dijelove.nadam se da su u pravu posto ga vec dva dana kidam kao nenormalan,kao malo dijete kad dobije igracku
.postavicu ovih dana slicice kako stoji IC ispod haube.A sto se tice dima gotovo da ga i nema,veca snaga se oseca na svim obrtajima ,ali se ipak turbo rupa povecala, ali zato je 5000 rpm mnoooogooo bolje nego ranijih 4000 rpm
pozzzzzzz