Autor Tema: Pasat B5.5 1.6  (Pročitano 14045 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže stojicboba

  • VW Početnik
  • Poruke: 156
  • Age: 39
  • Lokacija: Zrenjanin
  • Karma: +3/-4
  • Pol: Muškarac
  • "Čovek koji ne pravi greške obično ne radi ništa."
  • Auto: VW pasat B5.5
Pasat B5.5 1.6
« poslato: Novembar 06, 2012, 12:45:50 posle podne »
Pozdrav svima...evo i ja se pridruzio ovom forumu pre neki dan,ovo mi je prva tema pa ako sam nesto pogresio nemojte mi zameriti...Kupio sam pasata B5.5 1.6 benzinac  2002god. pa me interesuje ako ga neko vec ima ovde ili ko zna nesto o njemu sta moze reci,kakav je,koja mu je potrosnja,delovi i svasta nesto...:) ja sam do sada zadovoljan...sve radi super,utegnut za sada dobro,nema ogrebotine,super sacuvan....sliku cu postaviti samo ako mi objasnite prvo kako se postavlja...:)...Samo imam jedan problem,kvacilo mi jako visoko hvata,sta to moze biti,dali to mora da se menja ili se moze popraviti...i koja je cena seta kvacila,ja sam gledao ali ima puno razlicitih cena...e da,jos nesto...koliko ulja stane u njega?:) pozz i hvala...

Van mreže kadi

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1622
  • Lokacija: Novi Pazar
  • Karma: +43/-26
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Merida XT edition
Odg: Pasat B5.5 1.6
« Odgovor #1 poslato: Novembar 06, 2012, 01:10:40 posle podne »
ja nisam ni znao da postoji pasat petica sa 1,6 motorom blink
Nema gazde bez stomaka i auta bez sestaka  ;)

Van mreže shvexoman

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2660
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +44/-36
  • Pol: Muškarac
Odg: Pasat B5.5 1.6
« Odgovor #2 poslato: Novembar 06, 2012, 01:23:03 posle podne »
Taj motor je definitivno slab za taj auto , auto je vrh ali motor je bulja,  to sto visoko hvata znaci da je lamela istrosena, ali ako ne proklizava i ne trese kad kreces moze to jos da se vozi , set kvacila kosta od 150-200eur. Potrosnja po gradu ne moze ispod 10 kako god da ga vozis, na otvorenom mislim da je OK, proveravaj mu nivo ulja jer ti motori su poznati po tome da trose ulje. A mislim da staje 4,5 l ulja, mozes ili sintetiku 5/40 ili polusintetiku 10w/40, mislim da je vw propisao normu 505.00 za taj motor

Van mreže stojicboba

  • VW Početnik
  • Poruke: 156
  • Age: 39
  • Lokacija: Zrenjanin
  • Karma: +3/-4
  • Pol: Muškarac
  • "Čovek koji ne pravi greške obično ne radi ništa."
  • Auto: VW pasat B5.5
Odg: Pasat B5.5 1.6
« Odgovor #3 poslato: Novembar 06, 2012, 01:48:34 posle podne »
Ma da,oprema mu je solidna,kazem-standardna...ima i tempomat cak....:P
hmm...pa ne znam kako bih mu cucilo da ofarbam te lajsne mada nije losa ideja..:) a za ugradnju plina cu jos razmisliti,prvo da vidim posto je ugradnja?
Da li neko zna kako se i gde pusta antifriz iz bloka motora?


  Dobro druze a sta kazes za motor 1.9 dizel sa isto 100ks,zar taj nije slab...a moj je bezninac 1.6 sa isto 100ks ili tacno mislim 103ks...?
« Poslednja izmena: Novembar 06, 2012, 08:27:18 posle podne od strane Darko80 »

Van mreže Miro MNE

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2316
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +56/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ŠKODA FAVORIT 135L
Odg: Pasat B5.5 1.6
« Odgovor #4 poslato: Novembar 06, 2012, 02:29:14 posle podne »
budi siguran da si uzeo magare koje ce da tegli i tegli i tegli ..... motori imaju malo jacu potrosnju ulja i slabi su pogotovo za pasatovih 1400kg sto je proporcionalno sa potrosnjom goriva koja ce kroz grad za moj ukus biti previsoka ... to su mu ujedno i jedine mane  biggrin

bas je malo tih pasata sa 1,6 motorom ali to ne znaci da su losi, to sto kvacilo hvata visoko s tim sam se susreo kod skoro svakog 1,6 koji sam vozio (mada visoko je relativan pojam ako je na samom vrhu tako ne bi smjelo biti) ali sto kaze kolega iznad vozi i ne sjekiraj se dok ne pocne tresti ili proklizavati

a taj TDI od 101ks je za 1,6 102ks zmaj ... obrtni moment, turbo, kubikaza cine svoje  ;)


Van mreže nesap

  • VW Početnik
  • Poruke: 56
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd, Voždovac
  • Karma: +4/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 3C 2.0 tdi (103kw)
Odg: Pasat B5.5 1.6
« Odgovor #5 poslato: Novembar 06, 2012, 02:33:33 posle podne »
Moj otac je imao a4 sa tim motorom i bez problema je prešao 300k km. Pre par meseci sam video taj auto u oglasima sa pređenih 160k boodala ( a prodali smo ga 2007). Odličan je to motor i što je bitno nije skup za održavanje. jedino što mu je potrošnja goriva malo veća i ne može se pohvaliti sa ubrzanjem.
« Poslednja izmena: Novembar 06, 2012, 02:35:37 posle podne od strane nesap »

Van mreže stojicboba

  • VW Početnik
  • Poruke: 156
  • Age: 39
  • Lokacija: Zrenjanin
  • Karma: +3/-4
  • Pol: Muškarac
  • "Čovek koji ne pravi greške obično ne radi ništa."
  • Auto: VW pasat B5.5
Odg: Pasat B5.5 1.6
« Odgovor #6 poslato: Novembar 06, 2012, 02:34:45 posle podne »
Ne razumem to sto kazes...tegli,tegli i tegli...meni vuce sasvim solidno...za potrosnju cu videti mada i ja sam svestan da nece biti mala ali nadam se tu oko 7-8 litara prosek ako ga lepo vozim,bez nekog preteranog navlacenja...:) za ulje cemo videti,vozim ga vec mesec dana i za sada ne trosi...videcemo za ubuduce...

Van mreže Miro MNE

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2316
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +56/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ŠKODA FAVORIT 135L
Odg: Pasat B5.5 1.6
« Odgovor #7 poslato: Novembar 06, 2012, 02:37:26 posle podne »
pod tegli podrazumijevam da ce da radi dugo bez kvarova i problema, tim motorima ni 400kkm nije nepoznanica  ;)
« Poslednja izmena: Novembar 06, 2012, 02:39:01 posle podne od strane Miro MNE »

Van mreže stojicboba

  • VW Početnik
  • Poruke: 156
  • Age: 39
  • Lokacija: Zrenjanin
  • Karma: +3/-4
  • Pol: Muškarac
  • "Čovek koji ne pravi greške obično ne radi ništa."
  • Auto: VW pasat B5.5
Odg: Pasat B5.5 1.6
« Odgovor #8 poslato: Novembar 06, 2012, 02:41:11 posle podne »
aha...tako vec moze... clap zadovoljan sam ja sa motorom,samo da sluzi i ne kvari se...za potrosnju sam svestan kao sto sam i rekao da nece mozda biti tako mala...a za ulje je jos ok...ali videcemo...covek od koga sam kupio kaze da nije dolivao od servisa do servisa....:)


Sta vi mislite,koje je onda ulje bolje da sipam u njega - sintetiku 5/40 ili polusintetiku 10w/40? wacko i opet pitam,bicu malo dosadan,gde se ispusta antifriz iz motora?:) i jos nesto...upalila mi se lampica na instrumentalnoj tabli ona zuta,kao nacrtan motor...covek od koga sam kupio je rekao da je to zbog loseg goriva i da ce se ugasiti kada budem sipao bolje gorivo...meni se jednom upalila,obrisao sam je dijagnostikom ali posle nekog vremena ona se opet upalila i vec koliko sipam goriva,mislim da je bilo oko tri sipanja ona se ne gasi...da li ce se ona vremenom ugasiti ili nece...i da li se uopste zbog toga pali?Hvala unapred
« Poslednja izmena: Novembar 06, 2012, 08:26:29 posle podne od strane Darko80 »

Van mreže passat.variant

  • VW Početnik
  • Poruke: 6
  • Age: 36
  • Lokacija: Krupanj
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5.5 variant 96 kW
Odg: Pasat B5.5 1.6
« Odgovor #9 poslato: Novembar 13, 2012, 11:41:59 posle podne »
Imao sam slično iskustvo dok sam vozio benzinca(nije bio vw u pitanju ali nema veze) auto stigao iz uvoza,sve ok bilo na tabli, zuta lampica check engine se pojavila posle prvog sipanja
goriva na jednoj renomiranoj pumpi kod nas u Srbiji,kad sam to potrosio , natočim ga pun u Bosni i vise se nije palila jer sam stalno tamo sipao.
Ta lampica moze da ima dosta razloga zasto se pali u vecini slucajeva je do goriva, ako si vec isao na dijagnostiku da to brise,sto nisi pitao koje greske prijavljuje. Ima drugar golfa 4 sa 1.6 motorom stalno mu sija ta lampica, ja ga pitao on kaze zbog loseg goriva. Nisam majstor ali toliko od mene  ;)

Van mreže Shomi

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1738
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +70/-73
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vozim shta stignem ;)
Odg: Pasat B5.5 1.6
« Odgovor #10 poslato: Novembar 14, 2012, 09:36:23 pre podne »
Pasat b5-b55 i benzin u istoj recenici :D Ne ide to rodjace ovde kod nas... Sta je sledece, da mu ugradis plin i da ti prosecno troshi 4.5 plina... :D Bice da je u italiji bio toliko povoljan da su mogli ovde da mu naprave cenu koju nisi mogao da odbijesh... koliko si dao za njega ako nije tajna? 3-3500 evropskih?
Samo da zamolim isfrustrirane osobe, nedovoljno razvijenog intelekta da shvate ironiju i sarkazam u mojim porukama, da mi sjashu sa karme i preskoce citanje mojih postova na forumu. Hvala!

Van mreže pedjaTDI

  • VW Početnik
  • Poruke: 154
  • Age: 37
  • Lokacija: Philippines
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Sharan 1.9 tdi 4motion
Odg: Pasat B5.5 1.6
« Odgovor #11 poslato: Novembar 15, 2012, 07:12:55 posle podne »
Vozim Audi A4 Avant sa tim motorom, mada mislim da WV ima 16V i 77 kW dok je moj sa 8V i mislim 75 kW. Sve te price da je slab su diskutabilne i subjektivne, stvar afiniteta. Za moj ukus sasvim dovoljan, vozio sam i Audi 100 2.8 V6 sa 128 kW pa ne vidim da mi je to nešto značilo ali zato kad sam plaćao registraciju preko 700 € jedno vreme i sipao 13-15 lit po gradu bilo je  bonk.
Potrošnja je oko 6 lit. na otvorenom ako se vozi do 3000 rpm (oko 110 km/h). U gradu je oko 10 litra, bar u mojim uslovima je tako iako ne živim u velikom gradu, nema semafora, kratke su relacije (u servisnoj stoji 11,5 u gradu)...Prešao sam 230000 km i radi kao sat, ulja troši vrlo malo od zamene do zamene na 6000 km  300-400 ml i to prve 2-3000 km ne potroši ništa a onda počne što je možda i do ulja iako po servisnoj stoji onaj famozni podatak da je moguća potrošnja i do 1 lit/1000 km!!! Ja sipam polusintetiku 10-40 Castrol. Gorivo sipam uglavnom na NIS-u jer je jedini u gradu i to europremium BMB. Održavanje nije skupo, veliki servis+mali servis+dve spone+ruke=250€ (febi, meteli, dayco...). Kvacilo hvata i kod mene visoko mada ne proklizava, set SACH je oko 180€ a zamajac oko 330 mada on retko strada kod benzinaca za razliku od dizela. Mislim da oko motora ako je iole u dobrom stanju nećeš imati problem. Pa taj motor je uz određene modifikacije ugrađivan od negde `95. pa do 2008. , Možda ona čuvena alu ramena prave problem ali to je normalno za Audi i WV tog godišta, tu je reparacija definitivno bolje rešenje. Registracija je po novom oko 14000 rsd.
Antifriz se ispušta na najnižoj  tački u sistemu a to je najčešće donje crevo na hladnjaku ili ako ima slavinu otprilike iza branika sa leve strane gledajući od napred, nisko iza maglenke.
Generalno mislim da dizel sve što ti uštedi na potrošnji uzme ti na servis ako ne i više tako da sam više za benzince.
« Poslednja izmena: Novembar 15, 2012, 09:12:06 posle podne od strane pedjaTDI »