Autor Tema: Golf 4 1.8t  (Pročitano 61345 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže djomla.tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 523
  • Age: 36
  • Lokacija: Crna Gora,Berane
  • Karma: +13/-3
  • Pol: Muškarac
  • "if in doubt,flat out"
  • Auto: mk4 gti,mk3 TDI,mk2 vr6 syncro
Odg: Golf 4 1.8t
« Odgovor #180 poslato: Avgust 11, 2014, 10:57:31 posle podne »
Opušteno ljudi i bez tenzija, svi ovdje ste mi puno pomogli na raznorazne načine i puno vam hvala na svemu. Sada se samo čeka četvrtak da se vide plodovi uloženog truda i novca :)

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Golf 4 1.8t
« Odgovor #181 poslato: Avgust 11, 2014, 11:03:58 posle podne »
lollol ovo nije smajli na tvoj odgovor,vec sto nisam dobio odgovor za one gluposti koje lupam, a to su da ponovim, fabrika je propisala MIN. 95 oktana kod nas gorivo na pumpama nema tu oktanazu,jer ga svi krste kako ko stigne, i jer to znaci da ce se spaliti svi motori sto sipaju slabije gorivo od onog koje je fabrika propisala jer mu je podesila ugao stepena za jednu vrstu goriva?
eto jos jedna moja glupost biggrin ali sva moja sreca kada ovde ima pametnih ljudi :)

Druze ti nemas pojma sta znaci kad se previ mapa za jedno gorivo a sipa i vozi na drugo to je vrlo bitno kada se tunira motor i dize pritisak turbine.Nece to da izgori odmah ali hoce nakon nekog vremena.
Nazovi svog strucnjaka za ucitavanje mapa dobijenih mil pa ga pitaj da ti to objasni i videces da sam u pravu.
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

pekar

  • Gost
Odg: Golf 4 1.8t
« Odgovor #182 poslato: Avgust 11, 2014, 11:05:16 posle podne »


Pekar,upoznao sam neke momke iz Zajecara na Drinskoj regati :),kazu da te poznaju,bili su za zelenom cetvorkom TDI pomogao sam im da izvade camac ,pricali smo bas o autima a pomenut je i tvoj,pomenuli su i onaj tvoj snimak sa BMW-om i bas to kako se tvoja cetvorka nosi sa jacim autom. thumbdown
sto se tice snimka, sasvim mi je dovoljno do 190 da se nosim sa twin turbo od 306ks, ja barem ne pricam samo,vec postavim da se vidi,a i bilo je zaocekivati da ce pre ili kasnije da me odnese,ne znam sta ti tu nije jasno,samo da napomenem,treci auto koji je bio u pratnji ima pravih 150ks  ;)
lollol ovo nije smajli na tvoj odgovor,vec sto nisam dobio odgovor za one gluposti koje lupam, a to su da ponovim, fabrika je propisala MIN. 95 oktana kod nas gorivo na pumpama nema tu oktanazu,jer ga svi krste kako ko stigne, i jer to znaci da ce se spaliti svi motori sto sipaju slabije gorivo od onog koje je fabrika propisala jer mu je podesila ugao stepena za jednu vrstu goriva?
eto jos jedna moja glupost biggrin ali sva moja sreca kada ovde ima pametnih ljudi :)

Druze ti nemas pojma sta znaci kad se previ mapa za jedno gorivo a sipa i vozi na drugo to je vrlo bitno kada se tunira motor i dize pritisak turbine.Nece to da izgori odmah ali hoce nakon nekog vremena.
Nazovi svog strucnjaka za ucitavanje mapa dobijenih mil pa ga pitaj da ti to objasni i videces da sam u pravu.

pa zato sto nemam pojma, pitam jer to isto vazi i za auta sa fabrickom snagom  koja je fabrika propisala min. 95oktana a sipa se manja oktanaza?
mora da ja ovde nesto nejasno pisem
« Poslednja izmena: Avgust 11, 2014, 11:16:31 posle podne od strane pekar »

Van mreže scirocco 16vg60

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 380
  • Lokacija: Bajina Basta
  • Karma: +76/-27
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Scirocco 16v / Volvo V40
Odg: Golf 4 1.8t
« Odgovor #183 poslato: Avgust 11, 2014, 11:22:51 posle podne »
Pa tvoji sugradjani tvrde da si sve unapred dogovrio sa vlasnikom BMW-a :) pa da si ga cak malo i navukao da snimak ispadne onakav kakav je ;),uostalom tu nesto debelo smrdi jer si napravio istu razliku kao i kada si potezao sa bobanom sa G60 a svi znamo da Bobanov G60 nema preko 160ks :huh:. Ili je BMW neispravan ili te vlasnik BMW-a pustio-kulirao,ili bobanov g60 ima 200ks ili tvoj ima samo 180ks.Nema tu mnogo mogucnosti a vreme ce pokazati kada stanes sa nekim od 150-160 zdravih ks jer to jos nisi okacio..... blink

Tako druze ti sam saberi 2 i 2 i kada god pozelis dodji i budi moj  gost pa da se malo potegnemo uz Taru driving da vidimo tu majstoriju od 230ks i 380Nm gde nijedna poluosovina nije slomljena,vozi se normalna lamela i plivajuci zamajac,normalan menjac i sve to trpi pojacanje od skoro 80%.

Nego djomla druze :),jesi li ti smislio kako ces da odvezes auto u Sm sa obzirom da imas veliki visag ubrizganog goriva?

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Golf 4 1.8t
« Odgovor #184 poslato: Avgust 11, 2014, 11:24:12 posle podne »
A jesi li merio oktane na pumpama pa znas da nemaju 95 kad pricas da nema veze koje je gorivo u pitanju?
Zasto mu je onda covek rekao da ce raditi mapu za 95 oktana?Da to nije bitno verovatno bi mu rekao da nije vazno koji ce benzin nasuti u auto zar ne?
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže Nikola Calasan

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3917
  • Lokacija: Novi Banovci
  • Karma: +94/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw e91 320d
Odg: Golf 4 1.8t
« Odgovor #185 poslato: Avgust 11, 2014, 11:27:16 posle podne »
Za oktane ja mogu da potvrdim. Nevzano za ovu pricu, nego inace. Drugar radi na Nisu i kaze da mu je pre neki dan stigla 98-ica koja zapravo ima 88 oktana :)

Van mreže djomla.tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 523
  • Age: 36
  • Lokacija: Crna Gora,Berane
  • Karma: +13/-3
  • Pol: Muškarac
  • "if in doubt,flat out"
  • Auto: mk4 gti,mk3 TDI,mk2 vr6 syncro
Odg: Golf 4 1.8t
« Odgovor #186 poslato: Avgust 11, 2014, 11:28:29 posle podne »
Ilija druze znam da ćete me sada kamenovat ali plin je tu. U razgovoru sa Srdjanom za slučaj da ostane i posle čipa potrebno je da kupim neki dodatni prekidač koji će sam da prebacuje na benzin čip pritisak predje 0.5 bar.  Što meni i odgovara pravo da ti kazem   

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13904
  • Age: 45
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +223/-40
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 4 1.8t
« Odgovor #187 poslato: Avgust 11, 2014, 11:28:57 posle podne »
Za oktane ja mogu da potvrdim. Nevzano za ovu pricu, nego inace. Drugar radi na Nisu i kaze da mu je pre neki dan stigla 98-ica koja zapravo ima 88 oktana :)


Kako onda rade motori sa tom oktanazom kad je to nekad bio NORMAL i koristio se samo za freze?

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Golf 4 1.8t
« Odgovor #188 poslato: Avgust 11, 2014, 11:31:17 posle podne »
Ne mogu ni raditi na 88 oktana.Da ima toliko kada bi okrenuo kljuc da ugasis auto isti bi ostao da radi par sekundi nakon gasenja motora na kljuc.Ko je vozio na takav svercovani benzin zna o cemu pricam.

evo sta kazu za te oktane pa ko zna americki neka prevede pa da se vidi ima li moja prica smisla

The octane rating of gasoline tells you how much the fuel can be compressed before it spontaneously ignites. When gas ignites by compression rather than because of the spark from the spark plug, it causes knocking in the engine. Knocking can damage an engine, so it is not something you want to have happening. Lower-octane gas (like "regular" 87-octane gasoline) can handle the least amount of compression before igniting.

The compression ratio of your engine determines the octane rating of the gas you must use in the car. One way to increase the horsepower of an engine of a given displacement is to increase its compression ratio. So a "high-performance engine" has a higher compression ratio and requires higher-octane fuel. The advantage of a high compression ratio is that it gives your engine a higher horsepower rating for a given engine weight -- that is what makes the engine "high performance." The disadvantage is that the gasoline for your engine costs more.
« Poslednja izmena: Avgust 11, 2014, 11:33:49 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13904
  • Age: 45
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +223/-40
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 4 1.8t
« Odgovor #189 poslato: Avgust 11, 2014, 11:33:44 posle podne »
To se meni desilo par puta na prethodnom autu.
Ja ga ugasim a on i dalje mota pod haubu.


Desavalo se i ocu na ladi tokom 90-ih godina.

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Golf 4 1.8t
« Odgovor #190 poslato: Avgust 11, 2014, 11:35:29 posle podne »
To su detonacije u cilindru tj samo se gorivo pali od pritiska u cilindru bez svecice,zato i ne moze odmah da se ugasi
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

pekar

  • Gost
Odg: Golf 4 1.8t
« Odgovor #191 poslato: Avgust 11, 2014, 11:35:56 posle podne »
Pa tvoji sugradjani tvrde da si sve unapred dogovrio sa vlasnikom BMW-a :) pa da si ga cak malo i navukao da snimak ispadne onakav kakav je ;),uostalom tu nesto debelo smrdi jer si napravio istu razliku kao i kada si potezao sa bobanom sa G60 a svi znamo da Bobanov G60 nema preko 160ks :huh:. Ili je BMW neispravan ili te vlasnik BMW-a pustio-kulirao,ili bobanov g60 ima 200ks ili tvoj ima samo 180ks.Nema tu mnogo mogucnosti a vreme ce pokazati kada stanes sa nekim od 150-160 zdravih ks jer to jos nisi okacio..... blink


lollol bice da je to lollol i sa bobanom sam se isto dogovorio da me pusti, a pazi sad, imam snimak sa TT 225ks fabrika, i sa njim sam se isto dogovorio lollol
iskreno,ti moji sugradjani nisu ni bili kad je bila trka niti su znali kako je ispala proba izmedju nas dvoje,ja znam da bi ti najvise voleo da je bio dogovor kako ti moji sugradjani rekli,ali na tvoje razocarenje,mi stvarno zao sto nije bilo tako, obecao si kada sledeci put organizujemo skup u zajecar da ces doci, tako da ces tada upoznati sve koji su bili kada je bila proba sa BMW-om a i pozvat ces moje sugradjane koje si upoznao  ;)

Van mreže djomla.tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 523
  • Age: 36
  • Lokacija: Crna Gora,Berane
  • Karma: +13/-3
  • Pol: Muškarac
  • "if in doubt,flat out"
  • Auto: mk4 gti,mk3 TDI,mk2 vr6 syncro
Odg: Golf 4 1.8t
« Odgovor #192 poslato: Avgust 11, 2014, 11:38:07 posle podne »
Istu situaciju mi je imao drug na opel vektri 16v. da kada ugasi auto još par sekundi motor radi, ali ne kao što bi trebalo već kao na 2 klipa i tek onda se ugasi

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Golf 4 1.8t
« Odgovor #193 poslato: Avgust 11, 2014, 11:48:29 posle podne »
Tri hiljade sa takvim gorivom spali klipove i ventile ,a za turbo motor jos manje i moze samo da se nagadja sta se na visokim obrtajima dogadja u motoru sa losim gorivom?
Zato svaka ozbiljna firma sto se bavi remapom naglasi za koji br.oktana se radi mapa i da se ne vozi na slabije gorivo.
Lose gorivo se isto prepozna po karakteristicnom zvuku kao kuckanje ventila u motoru medjutim to nema veze sa ventilima vec su detonacije(knocking) koje na duzi vremenski period sjebu motor.

Prilikom mapiranja auta ozbiljna firma koristi uredjaj koji se zove knock slusalice pa sa njim kontrolisu detonira li motor kroz ceo br.obrtaja i sa njim kontorlisu jesu li dobru mapu goriva i paljenja napravili.
SM to ima i zato ja glasam za njega a ne sto sam pristrasan.
« Poslednja izmena: Avgust 11, 2014, 11:53:28 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže scirocco 16vg60

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 380
  • Lokacija: Bajina Basta
  • Karma: +76/-27
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Scirocco 16v / Volvo V40
Odg: Golf 4 1.8t
« Odgovor #194 poslato: Avgust 11, 2014, 11:55:55 posle podne »
Verovatno Pekar da je tako kad ti kazes,sve si te silne aute oprao sa mnogo vise ks nego sto ti imas i ja ti se divim i javno cestitam :25 samo mi nikako nije jasno sto obilazis KRUSKU sa 150ks i momke sline njemu u sirokom luku,mi smo te cekali za vagen fest da dodjes a ti si nas sve oladio,iskreno ja sam ocekivao tu gibanicu i ceo dan sam pogledao da vidim tvoju cetvorku ali tebe nigde nije bilo,cuo sam da je gibanica vrhunska da je nigde u zemlji nema bolje.....
Izvini Pekar druze,ja malo slabije kapiram, nego kako si napravio istu razliku sa G60 i sa BMW, ovaj 160ks a ovaj 300ks,logicno je da si dobio G60 glupo bi bilo da nisi, ali kako si dobio BMW sa istom razlikom,nemoj biti sarkastican ozbiljno te pitam.....ili G60 ima 200ks ili BMW nema 300ks :26

Djomla druze ako ima plin trudi se da ti on sluzi samo za ovakve hitne slucajeve ako mislis da imas zdrave dizne,nema voznje na plin kada ovo sredis,unakzices pola motora i sav ovaj trud....

pekar

  • Gost
Odg: Golf 4 1.8t
« Odgovor #195 poslato: Avgust 12, 2014, 12:08:45 pre podne »
ne obilazim ja nikog, ne znam kada sam se dogovarao sa kruskom da se trkamo pa ga zaobilazim? ne shvatam poentu tvoje price,sta iz tebe izlazi,zavist ili nesto trece? niti se hvalim da li sam oprao nekoga,vec sam reko da je sve dogovoreno ;) i pekar je pravio auto za svaki dan,ne za vikend auto,a sto se tice kruske,od mene respekt,i ako se bude ukazala prilika,sigurno ce mo se probati,ne bezim od toga,i ne znam gde si uopste to procitao da sam napisao,vec sam reko da moze sa letecim startom, za vagen fest sam reko usled cega ne dolazim,da je to zbog posla a ne izbegavanja nekog,i ne okreci ponovo moje reci lollol salim se malo,a bobanov g60 nemam pojma koliko ima konja,ali znam da ga je gedora pre toga radeo,mozes prelistati kod bobana u temi da se informises ;)
gibanica nije najbolja u zemlji, ali moze da prodje ;)
zaboravih sto se razlike tice, gde si ti video majke ti istu razliku? sa bobanom kad je bila proba,kad smo krenuli non stop sam odlazio od njega,od 160 pa na dalje sam jos vise odlazio i pravio vecu razliku, to neka i on sam kaze, a sa BMW-om kad smo krenuli,povuko sam brze od njega,ali on mi je bio na vratima do 180 i ni jednog momenta nije bila ista razlika kao sa bobanom,malo se bolje informisi sledecg puta, i zaboravih,pitaj te moje sugradjane posto sve znaju, sta je bilo sa startom iz mesta sa BMW-om. i ko je gume zapalio ;)
izvini djomla druze na Off-u, nisam mogo odoleti :) ali obecavam, necu vise,javljam se cim budes zavrsio poso,i navijam da to bude  :28 posle driving
« Poslednja izmena: Avgust 12, 2014, 12:21:02 pre podne od strane pekar »

Van mreže djomla.tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 523
  • Age: 36
  • Lokacija: Crna Gora,Berane
  • Karma: +13/-3
  • Pol: Muškarac
  • "if in doubt,flat out"
  • Auto: mk4 gti,mk3 TDI,mk2 vr6 syncro
Odg: Golf 4 1.8t
« Odgovor #196 poslato: Avgust 12, 2014, 12:10:02 pre podne »
makso kad pomenu slušalice, rekao je da će da se radi sa njima a pomenuo je da će i još jednu sondu da ugradi na auspuh. vjerovatno privremeno dok ne zavrsi posao.
Ilija i do sada je on većinu vremena vožen na benzin. Malo je falilo da ga skinem sada ali na svu sreću nisam i sada će da mi posluži.  Podrazumijeva se da će se vozit na benzin posle čipa :)

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Golf 4 1.8t
« Odgovor #197 poslato: Avgust 12, 2014, 12:12:50 pre podne »
Da sirokopojasnu(wideband O2 senzor na americkom) sondu koja meri odnos benzina i vazduha u smesi i EGT(temperaturu gasova) i to je vrlo vazna stvar kad se radi mapiranje da izkontrolise jel napravio dobar odnos smese.
Nju sam zaboravio da pomenem jos jedan plus za njega sve po propisu.
« Poslednja izmena: Avgust 12, 2014, 12:16:51 pre podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže djomla.tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 523
  • Age: 36
  • Lokacija: Crna Gora,Berane
  • Karma: +13/-3
  • Pol: Muškarac
  • "if in doubt,flat out"
  • Auto: mk4 gti,mk3 TDI,mk2 vr6 syncro
Odg: Golf 4 1.8t
« Odgovor #198 poslato: Avgust 12, 2014, 02:30:28 posle podne »
Spreman za polazak


pekar

  • Gost
Odg: Golf 4 1.8t
« Odgovor #199 poslato: Avgust 12, 2014, 04:11:40 posle podne »
sad ko u vojsci odbrojavas, 002 :) jos malo pa noc celebrate
sta si uradeo sa donjim lipom,jesi li ga vario za branik?
hoces li ga voziti do SM?