Koko vidim bio si kod nekog *elektronicara* koji je rekao najvecu glupost za koju sam cuo u skorije vreme, citiram:
Otisao do majstora koji je rekao da je problem u kompjuteru, posto kada se zakaci na dijagnostiku pokazuje da ECU jedinica nije ispravna. Elektronicar je rekao da je to tipicno kod svih automobila VW grupacije i da to nije razlog iskljucivanja turbine.
Totalna nebuloza, takodje nem pojma sta ti je uopste radio elektronicar i otkud mu to da je tipicno za VW automobile da ECU crkava, pa nije to OHpel jbte . . .
Ukoliko je skidana i ciscena klapna gasa, protokomer i ostali senzori, vecina mora da se adaptira i kalibrira po montiranju nazad na motor, a da bi ECU znao sta je uradjeno i da u skladu s tim komanduje radom motora i u tvom slucaju turbine...
Posalji mi tvoj broj sasije, zadnjih 6 brojeva mi nisu potrebni, pa da pogledam u ETKI i Elsi...
Interesuje me koja je platforma auta? 8D2 A4(1995 - 2001) ili je 8E2 A4(2001 - 2005) ili je 8EC A4(2005 - 2008)
Na koju dijagnostiku si kacio auto?
Da li slucajno imas log, puno bi nam znacilo kad bi nam mogao reci koji kodovi kvara su te snasli?
Nesto poput ovoga: 009571 / P2563 ???
I jos nesto, turbina nije fen za kosu, ventilator ili kosacica za travu, pa da se iskljucuje ili ukljucuje
Cim upalis motor ona se vrti, ali pocinje da PUNI, tj duva tek posle odredjenog broja obrtaja, sto je u tvom slucaju negde izmedju 1600 i 1800 RPM, a opet u zavisnosti od opterecenja motora, jer na leru pri tururanju ona mnogo slabije puni, jer nema opterecenja.
Ona sipka i klapna koju si cistio sa majstorom je waste gate i njom komanduje ECU, a preko vacuum sistema pomocu solenoida.
Elem, kada turbina postigne odredjeni pritisak i senzor posalje podatak ECU, on otvori tu klapnu i premosti (bypass) lopatice turbine, tacnije izduv ide direktno u auspuh . . .
BTW da li si proveravao senzor pritiska turbine, mozda je u njemu problem?
U tvom slucaju, turbina se NE iskljucuje, vec te komp baca u limp mode ili safe mode, tako sto pomenutu klapnu drzi otvorenom, a da nebi mogao da zavrti vise od 3000, cudi me da nije upalio ni jednu lampicu na tabli, poput zutog motora i trepcucih grejaca...
pozz