Autor Tema: Gasi se i ne vu?e  (Pročitano 3498 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Precisi0n

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 205
  • Age: 34
  • Lokacija: Loznica
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 1.6b
Gasi se i ne vu?e
« poslato: Decembar 31, 2008, 03:26:02 posle podne »
Jutros krenem  ne

Van mreže banderash

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 686
  • Age: 50
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • vw builds cars-others just try to do it
Odg: Gasi se i ne vu?e
« Odgovor #1 poslato: Decembar 31, 2008, 03:53:54 posle podne »
otprilike bas tako,sad se vidi da SVI guraju vodu u benzin,svaka pumpa i toliko o benzinu u srbiji maj.. im ga na...... :angry: badmood batine batine batine angry2 angry2
DRIVE IT WITH PRIDE

Van mreže tasa

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 449
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +6/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b6 2.0tdi
Odg: Gasi se i ne vu?e
« Odgovor #2 poslato: Decembar 31, 2008, 05:20:49 posle podne »
Nema veze sa vodom,
probaj ponovo ujutru, ako ti se ponovo desi, otisao ti je deo na karbu, autom,sauh. ili (kako se vec kaze biggrin
Simptomi, upalis ga, on kao krene normalno da radi, i posle par sekundi pocinje da trza i kao da radi na klip do dva  lollol  i posle nekoliko minuta rada sve se stabilizuje i normalno radi  :rolleyes:
Dzaba ti 100 konja, kada je magarac za volanom :-)))

Van mreže tasa

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 449
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +6/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b6 2.0tdi
Odg: Gasi se i ne vu?e
« Odgovor #3 poslato: Decembar 31, 2008, 05:30:23 posle podne »


Ovaj deo na slici je taj o kome govorimo,
taj karb ima nekoliko delova koji su bitni za regulaciju jutarnjeg paljenja, jedan od glavnih uzroka je ovaj.
I taj deo kosta oko 50 jura
Dzaba ti 100 konja, kada je magarac za volanom :-)))

Van mreže Precisi0n

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 205
  • Age: 34
  • Lokacija: Loznica
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 1.6b
Odg: Gasi se i ne vu?e
« Odgovor #4 poslato: Decembar 31, 2008, 06:21:59 posle podne »
Ako se isto sutra desi teram kod majstora... :)

Dan pre sam ga "malo" forsirao, autoputem sam i

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13891
  • Age: 45
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +223/-40
  • Pol: Muškarac
Odg: Gasi se i ne vu?e
« Odgovor #5 poslato: Decembar 31, 2008, 06:44:07 posle podne »
Nema veze kako si ga vozio. U pitanju je vakuum na karburatoru, ali ne ovaj sto je oznacen nego onaj sto je pod brojem 27. Barem kod mene taj vakuum pravi probleme. Proveri i creva oko karburatora, mozda je neko puklo pa vuce fals vazduh. Prvo proveri ti sto mozes i znas da ti ne bi majstor dzabe uzimao pare.

Van mreže banderash

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 686
  • Age: 50
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • vw builds cars-others just try to do it
Odg: Gasi se i ne vuče
« Odgovor #6 poslato: Decembar 31, 2008, 09:11:16 posle podne »
sretna nova
« Poslednja izmena: Decembar 31, 2008, 09:13:06 posle podne od strane banderash »
DRIVE IT WITH PRIDE

Van mreže Precisi0n

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 205
  • Age: 34
  • Lokacija: Loznica
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 1.6b
Odg: Gasi se i ne vu?e
« Odgovor #7 poslato: Januar 01, 2009, 12:08:10 posle podne »
Heh, usput, ju?e mi je otpala

Van mreže tasa

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 449
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +6/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b6 2.0tdi
Odg: Gasi se i ne vu?e
« Odgovor #8 poslato: Januar 01, 2009, 09:27:28 posle podne »
U pitanju je vakuum na karburatoru, ali ne ovaj sto je oznacen nego onaj sto je pod brojem 27. Barem kod mene taj vakuum pravi probleme. Proveri i creva oko karburatora, mozda je neko puklo pa vuce fals vazduh. Prvo proveri ti sto mozes i znas da ti ne bi majstor dzabe uzimao pare.
Kada ode vakum on pravi probleme konstantno, kada vuce falsh vazduh onda su problemi ponovo konstantni, (neravnomeran rad- bez obzira na ugrejanost motora)
Ova vrsta karburatora, ima 3 dela koja su simptomaticna, jedan od njih je gore oznaceni, a drugi je pod brojem 29, oba sistema rade u odnosu na temperaturu vode u sistemu. Broj 5 (onaj koji je oznacen) u sebi ima metalnu klipcic koji se pomera napred nazad, i naravno sa strane gde ulazi/izlazi voda,  temperatura vode (neke vrste alkohola ili cega vec u tom delu )regulise da se  klip krece,

Deo na slici broj 29 ima u sebi bimetalnu oprugu, koja na sebi ima grejac, koji kod vecine nije u ok stanju, ta dva dela su uglavnom uzrok takvog problema. Svaki od gore navedenih delova je oko 50e, nov.
Poz.
« Poslednja izmena: Januar 01, 2009, 09:29:10 posle podne od strane tasa »
Dzaba ti 100 konja, kada je magarac za volanom :-)))

Van mreže sreckoas

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4515
  • Age: 35
  • Lokacija: smederevo
  • Karma: +43/-16
  • Pol: Muškarac
Odg: Gasi se i ne vu?e
« Odgovor #9 poslato: Januar 02, 2009, 02:47:25 pre podne »
ja bi po ovome rekao da ti se desilo isto sto i meni,karburator ti je sto posto pun vode,ovaj nas benzin uopste ne valja,proveri svecice i pogledaj paljenje
 

Van mreže Precisi0n

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 205
  • Age: 34
  • Lokacija: Loznica
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 1.6b
Odg: Gasi se i ne vu?e
« Odgovor #10 poslato: Januar 02, 2009, 06:42:37 posle podne »
Danas radi bez problema, mo

Van mreže Precisi0n

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 205
  • Age: 34
  • Lokacija: Loznica
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 1.6b
Odg: Gasi se i ne vu?e
« Odgovor #11 poslato: Januar 08, 2009, 01:42:53 pre podne »
Od tada radi bez problema... Verovatno je bilo do toga

Van mreže special4

  • VW Početnik
  • Poruke: 18
  • Age: 50
  • Lokacija: republika srpska
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • das auto
Odg: Gasi se i ne vu?e
« Odgovor #12 poslato: Januar 13, 2009, 09:07:50 pre podne »
i treba da vozis zes?e taj motor vozim i ja 10 godina ,glavna mana je karburator koji je vrlo tesko odrzavati kod nekog ko to polovicno zna ,mora karburator servis ,na 530000 dva puta sam radio karburator,inace i stari razvodnik sa platinskim je los inace motor 1.6 benzin 4 cilindra je uz odrzavanje nepoderiv.

Van mreže milan959

  • VW Početnik
  • Poruke: 2
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Gasi se i ne vu?e
« Odgovor #13 poslato: Januar 20, 2009, 12:05:41 pre podne »
Da je samo voda u benzinu on bi malo pucao na auspuh i trzao.Kod tebe je ta voda koja se talozi na dnu karburatora i zaledila jer je voda teza od benzina i upravo taj led nije dao da benzin ide do pumpice-membrane za progresivno ubrzavanje tako da ti je snabdevao samo preko prelivnog siska na karburatoru sve dok se led nije otopio i posle je tu vodu  progurao pa je posle sasvim logicno da motor radi bez problemajavascript:void(0);
biggrin

Van mreže mladen03

  • Golf babaroga
  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 343
  • Age: 38
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Gasi se i ne vu?e
« Odgovor #14 poslato: Januar 20, 2009, 02:23:50 pre podne »
Ja imam taj 1.6i sa plinom na golfu 2 i upravo pre 4 dana mi je skiknuo karburator, sutra ga teram kod majstora, a inace, sa karburatorom sam imao problema i pre 2 meseca, stavljan mi je drugi. Kad sam isao u karburator servis na fino stelovanje karburatora, uzeli su mi 4000din, jel to puno? Meni se cini da jeste. I da li moj karburator strada i zbog upotrebe plina? Inace nikad ne prebacim odmah na plin ili na benzin vec sacekam da se istrosi prethodno gorivo iz creva, pa prebacim na drugo, a hladnog ga uvek startujem na benzin, i uece ga gasim na benzin.
I Tito je zeleo golfa