Autor Tema: TNG Passat b3 1.8  (Pročitano 11747 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: TNG Passat b3 1.8
« Odgovor #40 poslato: Jun 28, 2012, 11:04:49 posle podne »
kliker ja se prijavljujem dobrovoljno i bez dinara da ti napravim auto.
jel dovoljno?

Van mreže Pile

  • Majstor Kvarisa
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2042
  • Age: 46
  • Lokacija: Johannesbur - Maputo
  • Karma: +90/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw 2jz, Skyline R33 GTR
Odg: TNG Passat b3 1.8
« Odgovor #41 poslato: Jun 28, 2012, 11:13:54 posle podne »
Platis i gorivo od N.Sada , nemo si cava  lollol lollol

klliker

  • Gost
Odg: TNG Passat b3 1.8
« Odgovor #42 poslato: Jun 29, 2012, 03:08:37 pre podne »
Nisam bio na netu pa nisam ni video ponudu na kojoj se velikodusno zahvaljujem. Rado bih je prihvatio ali je vec doslo do kontakta sa jednim  nasim forumskim kolegom cije ime ne bih sada da objavljujem bez njegovog odobrenja. Mogu reci samo da je on iz Sm. Palanke i da je upravo, pre nepun sat vremena krenuo za NS. Danas cemo zajedno da krenemo u resavanje problema pa se nadam i pozitivnom ishodu. Svakako @Gedora da je tvoja ponuda za veliku pohvalu i sigurno da bih je prihvatio da nije usledio ovaj prethodni kontakt.  Jos jednom hvala i ukoliko bude zatrebala pomoc javicu se.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: TNG Passat b3 1.8
« Odgovor #43 poslato: Jun 30, 2012, 07:35:07 posle podne »
kliker rasahladiste li ga na kraju?

Van mreže milosavljevic

  • VW Početnik
  • Poruke: 36
  • Age: 44
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • TNG Passat b3 1.8
  • Auto: passat b3 1.8
Odg: TNG Passat b3 1.8
« Odgovor #44 poslato: Jul 01, 2012, 02:05:11 posle podne »
Klikeru....na kolko ti dize najvise tenperaturu na ovom vrelom danu i kolko cesto ukljucuje ventilator i dali ukljucuje u toku voznje po gradu?????

Van mreže milosavljevic

  • VW Početnik
  • Poruke: 36
  • Age: 44
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • TNG Passat b3 1.8
  • Auto: passat b3 1.8
Odg: TNG Passat b3 1.8
« Odgovor #45 poslato: Jul 01, 2012, 02:10:28 posle podne »
prva brzina uključuje na oko 90-95 stepeni a druga na 110 stepeni provereno na ličnom primeru b3 ima visoku radnu temperaturu...........kod tebe je ovako i jel to normalno za pasataa b3 posto meni ide 95 onda ga ventilator spusti odma ispod 90 i tako dosta cesto po gradu jel to normalno bonk bonk bonk bonk bonk bonk

klliker

  • Gost
Odg: TNG Passat b3 1.8
« Odgovor #46 poslato: Jul 01, 2012, 05:31:22 posle podne »
@ Gedora  beer Rashladili smo ga  blink vise nego sto i treba. Malo smo i preforsirali pa smo se poceli i kociti u mestu. Vecina ili uglavnom sve smo resili. Pojavio se problem sa monopointom pa nece da radi na benzinu. Mislim da je nesto sa instalacijom ali ostavljam to sada jer je vrelina usla i u mozak.   angry2 @ milosavljevic Papiri kazu da je to normalno ali su specifikacije pravljene davno u vreme kada su spoljne temperature bile kud i kamo slabije. Ovo je tropska vrelina i ja mislim da ta temperatura nije dobra. Nije dobro da ide na 110 iz razloga sto je to cesto, gotovo non stop u ovoj vrelini. Trebalo bi napraviti efikasnije rashladjivanje  da ne ide vise od 95. Dodatni problem a moglo bi se reci i osnovni je los kvalitet rezervnih delova. Ja sam se uvek vodio onom, sto skuplje to bolje, ali nije vise ni to vodilja.  wacko

Van mreže Pile

  • Majstor Kvarisa
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2042
  • Age: 46
  • Lokacija: Johannesbur - Maputo
  • Karma: +90/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw 2jz, Skyline R33 GTR
Odg: TNG Passat b3 1.8
« Odgovor #47 poslato: Jul 01, 2012, 05:39:15 posle podne »
Pa sta je bio problem?

klliker

  • Gost
Odg: TNG Passat b3 1.8
« Odgovor #48 poslato: Jul 01, 2012, 06:07:40 posle podne »
Bem li ga ako znam.  wacko  Opisao sam detalje u temi ispod.

Van mreže JOCA88

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 230
  • Lokacija: Beograd/Karaburma
  • Karma: +2/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf MK3 1.6 ABU - lpg
Odg: TNG Passat b3 1.8
« Odgovor #49 poslato: Jul 01, 2012, 08:04:08 posle podne »
Izvinjavam se sto skrecem sa teme ali moram nesto da pitam.. Neko rece da je 1000 obrtaja idealno, pa me zanima zasto jer je meni na svakom autu br.obrtaja zagrejanog motora bio na 800 i svi su radili bez ikakvih problema? Naravno, benzinski motori.

Van mreže Pile

  • Majstor Kvarisa
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2042
  • Age: 46
  • Lokacija: Johannesbur - Maputo
  • Karma: +90/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw 2jz, Skyline R33 GTR
Odg: TNG Passat b3 1.8
« Odgovor #50 poslato: Jul 01, 2012, 10:37:37 posle podne »
Ja sam napisao,pa najbolje po meni. I niko nije rekao da je problem ako radi na 800.

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13900
  • Age: 45
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +223/-40
  • Pol: Muškarac
Odg: TNG Passat b3 1.8
« Odgovor #51 poslato: Jul 01, 2012, 10:43:11 posle podne »
Svaki auto ima razlicit ler gas. Kod mene u knjizi u autu pise da je normalan ler 950 +/- 50.
A u knjizi o golfu pise
850 +/- 50.

Van mreže JOCA88

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 230
  • Lokacija: Beograd/Karaburma
  • Karma: +2/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf MK3 1.6 ABU - lpg
Odg: TNG Passat b3 1.8
« Odgovor #52 poslato: Jul 01, 2012, 11:54:52 posle podne »
Hvala na odgovoru. Bas me je zanimalo jer mi je na svakom autu ler bio na 800.

Van mreže milosavljevic

  • VW Početnik
  • Poruke: 36
  • Age: 44
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • TNG Passat b3 1.8
  • Auto: passat b3 1.8
Odg: TNG Passat b3 1.8
« Odgovor #53 poslato: Jul 02, 2012, 09:14:53 posle podne »
E ja vece sranje nisam vozijo jeste da je krs,,,svaki majstor drugo prica zadnjih mesec dana su me ubili u svakom smislu.......sve sam zamenijo sem motora i dalje pali lanpicu za ulje i dize teperaturu tacno 100 stepeni onda ohladi do 88 c ukljucuje posle 90 ,,,,,, da uljemi je reto ali kazu nije do ulja....neznam tolko se nerviram da ludim ..............  bonk bonk bonk bonk bonk bonk

Van mreže MaxBunker

  • VW Početnik
  • Poruke: 37
  • Lokacija: Novi Grad, RS
  • Karma: +4/-1
  • Auto: Passat 3 1.8 (TNG)
Odg: TNG Passat b3 1.8
« Odgovor #54 poslato: Jul 03, 2012, 04:42:41 posle podne »
Temperatura vode je u redu za ovo doba godine. Uzmi termometar kad je sunce i izmjeri temperaturu vazduha pola metra iznad asfalta. Znaš li koliko će biti? 50-60 stepeni! Ne možeš očekivati od takvog vazduha da ti hladi motor na 80 stepeni. Što se tiče lampice za ulje, ležajevi u radilici imaju određeno istrošenje poslije 300-400 000 km i ne mogu održati potreban pritisak u sistemu podmazivanja pri ekstremnom opterećenju. Zavisno od toga koliko prelaziš godišnje preporučujem ti jednu od dvije varijante:
1) Ako voziš preko 15 000 godišnje, onda trebaš mijenjati ulje dva puta godišnje. U novembru za zimski period sipaj 15W-40, a u maju za ljetni 20W-50 ulje
2) Ako prelaziš manje od 15 000 godišnje onda traži neko 15W-50 ulje, npr. Motul. To je kvalitetno, sintetičko ulje, i bez problema ćeš sa njim moći prelaziti 15 000 između zamjena.
Na taj način ćeš moći izvući još 50 - 100 000 km iz tog motora bez generalke.

Van mreže dejan golf3

  • VW Početnik
  • Poruke: 176
  • Lokacija: Smederevska Palanka
  • Karma: +10/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf3 1,8 benzinac monopoint
Odg: TNG Passat b3 1.8
« Odgovor #55 poslato: Jul 03, 2012, 05:00:16 posle podne »
komentar na mestu ,svaka cast ,dodao bih samo za sintetiku da koriste motori koji su predvidjeni za to.

Van mreže Pile

  • Majstor Kvarisa
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2042
  • Age: 46
  • Lokacija: Johannesbur - Maputo
  • Karma: +90/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw 2jz, Skyline R33 GTR
Odg: TNG Passat b3 1.8
« Odgovor #56 poslato: Jul 03, 2012, 05:44:34 posle podne »
To 15w50 Motul je malo trkacko ulje a i dosta se koristi za motorcikle. Kvalitetno jeste,to nema reci a koliko je dobro za stari motor i kako ce mu ga trositi,to je druga prica.

Van mreže MaxBunker

  • VW Početnik
  • Poruke: 37
  • Lokacija: Novi Grad, RS
  • Karma: +4/-1
  • Auto: Passat 3 1.8 (TNG)
Odg: TNG Passat b3 1.8
« Odgovor #57 poslato: Jul 03, 2012, 06:31:53 posle podne »
Problem je što ne postoji mineralno ili polusintetičko ulje koje bi zadovoljilo u njegovom autu preko cijele godine. 20W-50 ulje je previše gusto na temperaturama ispod nule, a ispod -10 potpuno neupotrebljivo, ali preko ljeta je idealno za njega, jer je malo gušće na radnoj temperaturi i dobro bi popunjavalo povećane zazore u motoru. Obrnuto, 15W-40 zadovoljava u većem dijelu godine, ali očigledno da mu ne odrađuje posao preko ljeta. To što je 15W-50 sintetičko ulje ne bi trebalo da bude problem, jer spada u gušća ulja na radnoj temperaturi, a dovoljno je rijetko po hladnoći da odradi zimu. Njegov jedini problem je cijena, pretpostavljam da nije ispod 10 evra litar. Sa druge strane ono bez problema može ići 15 000 km, dok mineralna služe 7-10 000 km. Sad je na njemu da se preračuna, koliko prelazi km godišnje i da li da ide godišnje  na dvije zamjene jeftinijeg mineralnog ulja ili na jednu zamjenu sintetike.
« Poslednja izmena: Jul 03, 2012, 06:34:22 posle podne od strane MaxBunker »

Van mreže IgorMAD

  • VW Početnik
  • Poruke: 78
  • Age: 39
  • Lokacija: Zemun - Stara Pazova
  • Karma: +6/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B3 2.0 85kw
Odg: TNG Passat b3 1.8
« Odgovor #58 poslato: Jul 03, 2012, 06:50:08 posle podne »
Sad mi nije jasno... Sipam stalno polusinteticko 10W40 u passat b3 motor 2.0 star 22 godine i presao preko 450 000, nemam problema sa temperaturom nikad, u ovo vreme je normalno da cesce pali ventilator. prelazim oko 30 000 godisnje, menjam na 10 000 ulje otprilike i to uvek razlicite marke, ne najeftinije, ali oko 500-600 din max. dam za litru...
Nisam neki strucnjak za automobile ali ako neko strucniji moze da mi kaze da li je to ok ili gresim? Inace vozim samo na plin i palim iskljucivo na plin vec godinama jer mi ne radi na benzin.

Van mreže MaxBunker

  • VW Početnik
  • Poruke: 37
  • Lokacija: Novi Grad, RS
  • Karma: +4/-1
  • Auto: Passat 3 1.8 (TNG)
Odg: TNG Passat b3 1.8
« Odgovor #59 poslato: Jul 03, 2012, 07:08:33 posle podne »
Da griješiš ne bi prešao auto 450 000  biggrin. I ja radim isto, polusintetika 10W-40 na 10 000 km i ljeti i zimi. To što ti se ne pali lampica pritiska ni u špic ljeta samo govori da je motor još uvijek u dobrom stanju. Ja sam Milosavljeviću preporučio gušće ulje za ljetni period da  bi imao dobar pritisak ulja u sistemu. Sa gušćim uljem prestaće mu se paliti lampica za pritisak ulja kad se motor zagrije.