Problem je što ne postoji mineralno ili polusintetičko ulje koje bi zadovoljilo u njegovom autu preko cijele godine. 20W-50 ulje je previše gusto na temperaturama ispod nule, a ispod -10 potpuno neupotrebljivo, ali preko ljeta je idealno za njega, jer je malo gušće na radnoj temperaturi i dobro bi popunjavalo povećane zazore u motoru. Obrnuto, 15W-40 zadovoljava u većem dijelu godine, ali očigledno da mu ne odrađuje posao preko ljeta. To što je 15W-50 sintetičko ulje ne bi trebalo da bude problem, jer spada u gušća ulja na radnoj temperaturi, a dovoljno je rijetko po hladnoći da odradi zimu. Njegov jedini problem je cijena, pretpostavljam da nije ispod 10 evra litar. Sa druge strane ono bez problema može ići 15 000 km, dok mineralna služe 7-10 000 km. Sad je na njemu da se preračuna, koliko prelazi km godišnje i da li da ide godišnje na dvije zamjene jeftinijeg mineralnog ulja ili na jednu zamjenu sintetike.